| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  21:01
 | [MK5] 1.8D - kręci po czym gaśnie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | sucheoko   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 5
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lis 2011,  16:51   [MK5] 1.8D - kręci po czym gaśnie |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam serdecznie wszystkich fiestomaniaków. Pisze do Was bo już w 2 warsztatach mechanicy elektrycy i komputery nie wiedza co jest grane z moja fiesciną a potrzebuje jej do roboty. 
 Ostatnio jadąc fiestą nagle zgasła i już nie odpaliła.Silnik kręci normalnie ale po ok sekundzie  gaśnie i mruga kontrolka świecy (na żółto). Jak przekręcę stacyjkę to światła, dmuchawa i inne rzeczy działają. Kluczyk jest cały- najpierw myślałem ze to immobiliser. Jak otworzyłem filtr paliwa było w nim pusto, zalałem i nadal nie odpala, coś jakby odcina dopływ paliwa.Akumulator naładowany na full. Wcześniej żadnych problemów nie było. Nie znam się na samochodach, nie chce żeby mnie zrobili w jajo w warsztacie wiec proszę Was o pomoc.
 
 z góry dziękuje i pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lis 2011,  21:59, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lis 2011,  18:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przygotuj ON w 5L bance. waz przezroczysty, strzykawke 100ml (w aptece za 3zl), klucz plaski 17, dezodorant lub plak. Test1:
 sciagnij waz gumowy miedzy turbo a kolektorem dolotowym, po czym psiknij w kolektor nie duzo plaka lub dezodorantu i przekrec silnikiem.  Zagada na 100% lecz musisz przytrzymac lekko gaz i zobacz czy zgasnie czy bedzie dzialac normalnie.
 Test2:
 W przypadku gdy zgasnie, sciagasz waz idacy za filtrem paliwa w strone pompy i tu bedzie potrzebny wezyk oraz strzykawka, zaciagasz przez wezyk paliwo ze zbiornika i za kazdym razem go zaginasz zeby nie cofala sie ropa w strone zbiornika.
 Jak w konczu zacznie isc paliwo to przypatrz sie czy nie idzie powietrze. Jesli natomiast nie pocieknie to znaczy ze masz problem ze szczelnoscia ukladu od filtra w strone zbiornika.
 Test3:
 Sciagasz przewod zasilajacy pompe wtryskowa osadzasz sobie nia pompie przewod i strzykawka napelniasz pompe paliwa az nie napelni sie, po czym wsuwasz koncowke przewodu do banki z ON zeby w razie odpalenia silnik zaciagnol bezposrednio paliwo z niej... Prosisz kogos zeby zakrecil silnikiem. jesli nie zagada , lub zagada ale bedzie kulec i gasnac to przechodzisz do testu nr4.
 Test 4:
 Wszystko j/w z tym ze luzujesz sobie nakretke 1 wtryskiwacza na sekcji wysokiego cisnienia kluczem 17. starczy delikatnie to zluzowac, po czym prosisz kogos zeby krecil a ty patrzysz czy leci paliwo czy tez nic nic i nagle cos... jesli zacznie cieknac paliwo to od razu zakrecasz nakretke i idziesz po koleji kazdy gar od 1 do 4...
 
 W razie bylo by cos jeszcze nie tak to daj znac, bo jesli ECU nie widzi bledu to znaczy ze wina stoi po stronie mechaniki ktorej juz czujnki nie ogarniaja...
 
 Pozdro.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sucheoko   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 5
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  16:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | bardzo dziękuje za szybką i wyczerpującą odp, auto cały czas u mechanika. Dzis do niego dzwoniłem i sie załamałem, powiedział ze to raczej sterownik pompy wtryskowej, szczerze to sie nie znam ale kwoty 2-3tys ktore wymienił sa dla mnie astronomiczne. Co proponowalibyscie zrobic? czy zabrac auto i wykonac powyzsze testy? z gory dziekuje za odp |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzeste   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Grzegorz
 Dołączył: 30 Maj 2009
 Posty: 91
 Skąd: Stalowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  16:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Padła Ci już kiedyś pompa wtryskowa? Czy masz przebieg 100-200 tys. km? Pompa
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sucheoko   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 5
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  18:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | fiestka ma przbieg 150tysi ja mam ja od pol roku i bez zadnych awarii przejechała 15tys.. dzieki za link, ja pierdziele a ostatnio kumplowi mowilem ze oprocz wycieraczek, plynow, ropy i myjni fiestka nie wymaga wkladu finansowego:) moze ktos z forumowiczow ma namiary na warsztat w szczecinie gdzie mozna to zrobic stosunkowo tanio? pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sucheoko   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 5
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  20:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | co powiecie o tym? http://www.naprawa-pomp.com/ jesli nie mozna wrzucac tu linkow to przepraszam i prosze o usuniecie posta. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zabieraj to auto w ciumek, moja ciotke w szczecinie chcieli naciagnac na nowy katalizator w hondzie accord (CC7 nadwozie) a ciotce ewidentnie cos pukalo z prawej strony, okazalo sie ze pany gazownicy posmarowali gwinty tawotem i sie sruby od kol zaczely odkrecac.... zrob te testy i niech podepnie ci ktos to pod kompa...  jak bym byl szybciej w szczecinie to dam znac i moge zobaczyc co sie stalo...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sucheoko   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Dołączył: 26 Lis 2011
 Posty: 5
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | oni niby podpieli pod kompa i wychodzi na to ze to sterownik pompy, niemniej jednak nie mam zaufania do tego warsztatu i bezwzglednie jutro fiescine zabieram, Fordonie a kiedy jest szansa Cie spotkac w szcz? póki co jezdze transitem ale wiadomka ze wolabym fiescine zamiast tego czołgu:) co powiesz o tej strone co podałem wyżej? 
 bardzo Ci dziekuje za pomoc
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  21:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie uznaje takich regeneracji pomp... wole juz uzywana z dzialajacego auta, juz takie cos przechodzilem i 4 razy demontowalismy pompe z 2.5V6 TDI i za kazdym razem pochodzil z tydzien i to samo... po mimo ze katy juz na ECU ustawialismy...  dalismy pompe z innego audi pompe i lata do dzis...  tak ze nie polecam... nie wiem jeszcze dokladnie bo czeka mnie poznan i pozniej szczecin po czym bydgoszcz i znow poznan... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  22:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakby coś to w środę po robocie mam trochę czasu więc moglibyśmy się ustawić i coś po sprawzać, czy to tylko układ paliwowy się zapowietrzył czy coś grubszego, jak coś to pisz pw albo dzwoń - 691-271-229 
 Konrad jeśli jest walnięty sterownik to nie da się tam dać zwykłej mechanicznej pompy lub sterownik z jakiejkolwiek pompy boscha(np vw) plus strojenie??
 |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2011,  23:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | To jest pompa VW VP44... wtryski olowkowe, tak zwany pierwszy mechaniczny rail... na wtrysku bezposrednim bez komory wirowej... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |