| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  21:03
 | [MK6] wskaźnik poziomu paliwa i rezerwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | johnboy7   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 09 Sie 2011
 Posty: 3
 Skąd: Mława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2011,  19:50   [MK6] wskaźnik poziomu paliwa i rezerwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Niedawno (miesiąc temu) pierwszy raz zatankowałem kupiony samochód do pełna. Mam wskaźnik poziomu paliwa kreskowy, inny niż w instrukcji, gdzie jest taki zegarowy bardziej. Na samym dole są dwie mniejsze kreski. Mam pytanie co się dzieje, gdy poziom paliwa dochodzi do rezerwy. Tzn. pewnie zapala się kontrolka z dyspozytorem. Ale czy te kreski na samym dole gasną. Nie wiem jeszcze czy kontrolka sprawna, a nie chcę dopuścić by go zabrakło w dieslu. Najłatwiej zatankować już teraz ale jednocześnie chciałbym to wiedzieć na przyszłość. |  
				| _________________ usterki
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez johnboy7 28 Lis 2012,  12:35, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mikolaj   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: FX Silver
 Silnik: 1.3/69KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 13 Lip 2011
 Posty: 47
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2011,  20:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kontrolka rezerwy powinna się zapalić w momencie gdy zgaśnie jedna ta mała kreseczka na samym dole (ta po prawej). U mnie, przy silniku 1.3 benzyna, zostaje wtedy ok. 6-8 L paliwa w baku. Przypuszczam że w dieslu jest bardzo podobnie. Jak Ci zgaśnie ta ostatnia mała kreseczka to już trzeba się mocno spieszyć na stacje. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | AccessX   
 Model: Ford Fiesta Mk2`84
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3/66KM
 Imię: Radek
 Dołączył: 18 Mar 2010
 Posty: 669
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2011,  21:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja polecam najlepszy sposób na sprawdzenie. Zatankuj do kanistra 5litrów paliwa. I jeździj do końca, wtedy będziesz wiedziała czy wskazuje dobrze czy źle. A jak zabraknie, to dolejesz z kanistra. 
 Polecam sposób
  . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2011,  21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | AccessX, ale to jest diesel. Czy tam nie będzie potem jaj z zapowietrzonym układem? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ElGrey   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 50
 Dołączył: 13 Wrz 2004
 Posty: 1152
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2011,  22:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | absolutnie niedobry sposob w ropolu, jak zapowietrzysz uklad paliwowy, to mozesz nawet zatrzec pape wysokiego cisnienia i wtryskiwacze   |  
				| _________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
 Mk IV 1999 style 1.25
 Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2011,  23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | AccessX, zupełnie jak "wujek dobra rada"... Jak  Ci się nie zaświeca po włączeniu zapłonu (chyba tak jest u mnie), to niesprawna... 	  | johnboy7 napisał/a: |  	  | Nie wiem jeszcze czy kontrolka sprawna | 
 |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ElGrey   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 50
 Dołączył: 13 Wrz 2004
 Posty: 1152
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2011,  05:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko ze to wersja przed FL, wiec niech ktos kto moze to sprawdzic podpowie   |  
				| _________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
 Mk IV 1999 style 1.25
 Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | RiM   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i16V/80KM
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 74
 Skąd: K-ce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sie 2011,  13:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie pamietam czy przy zapłonie zapala się ta kontrolka, ale rezerwa się zaświeca w momencie gdy zostaje tylko jedna ta wąska kreska(ostatnia). |  
				| _________________ Fiesta MK6 1.4 80km
 Sierra MK2 2.0 DOHC 120km
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.