Przesunięty przez: bidżej 21 Lis 2010,  15:03		 | 
	
			[MK3] Wtryski do 1.6 CVH | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lis 2010,  22:10   [MK3] Wtryski do 1.6 CVH
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pytnie czysto techniczne
 
jakie wtryski ( od jakiego auta)
 
podejdą do 1.6 CVH?? | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Lis 2010,  20:28, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lis 2010,  22:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               niekoniecznie forda bo chodzi mi o większą wydajnosc    | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lis 2010,  22:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bardzo pomocnyś   
 
lepiej sie pochwal co modzisz w escorcie | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2010,  08:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zależy jak dużo wieksze chcesz i do jakiego silnika N/A czy Turbo. I jak chcesz to wystroić.
 
 
jak dużo więcej tego paliwa potrzeba?? Jesli N/A to wystarczy podnieść ciśnienie na listwie. 
 
 
Seria ma 190cc/h
 
większe są:
 
 
Uno Turbo (zółte)
 
Kadett/Astra GSI 16v 
 
VW G60
 
 
i one maja wszystkie po 240/245cc i one mi wystarczały do 212KM z CVH-T z podniesionym ciśnieniem na listwie do 4,5 bara. na serii cisnieniu wydola do 180-190KM w silniku turbo.
 
 
Jeszcze większe to któryś Fiat ma 280cc ale nie wiem który, na pewno Rover 220 Turbo ma 300cc | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2010,  08:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no ok a jak podniesc cisnienie na listwie? | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablo189  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2010,  09:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               sory ze sie wtrace. ale czy przy takiej zmianie nie popekaja tloki??? o ile wiecej bedzie palil po zalozeniu z astry gsi???     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2010,  09:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ale co tego jak dasz większe wtryski jak cie ciśnienie na listwie nie puści.
 
Gdzies na forum opisane jest ze mozna w gruszcze tej co reguluje paliwo na koncu listry nawiercić delikatnie blaszke a pod spodem jest sruba regulacyjna ale co i jak to gdzieś było opisane chyba w temacie topgear-a na 3-eciej stronie | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2010,  20:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | diablo189 napisał/a: | 	 		  |  ale czy przy takiej zmianie nie popekaja tloki??? | 	  
 
 
a od czego mają popękać?? 
 
 
 
 	  | luki86 napisał/a: | 	 		  | ale co tego jak dasz większe wtryski jak cie ciśnienie na listwie nie puści. | 	  
 
 
nie kumam tego. regulator utrzymyje tylko ciśnienie na listwie a nie ilość paliwa dawanego przez wtryski. wtrysk to zawór kierunkowy sterowany elektrycznie. Na koncu ma dysze i ilość paliwa wtryśniętego zalezy od wielkości tej dyszy. Oczywiście zwiększajac ciśnienie zmusza się wtrsyk do bycia wydajniejszym ale jest to w niewielkim stopniu, a jak sie przesadzi z ciśnieneim na listwie to się rozwali wtryski. Seryjne chodzą w przedziale miedzy 2,5-3 bary w zależności od auta. są w stanie bez uszczerbku na żywotności przyjąc +/- 3,5 bara ale juz przy większym ciśnieniu zdechną wcześniej czy później ale zdechna. 
 
 
 
xr2i ma ciśnienie robocze jak dobrze pamiętam 2,75 bara wiem ze podniesienie tego ciśnienia do granic 3 - 3,1 przynosi zwiększenie mocy i odrobine zwiększa spalanie. ale przyrost mocy jest na pozionie +/-5KM bo ford zawsze niedolewał na wysokich obrotach nie zależnie od rodzaju silnika. | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2010,  21:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kontynuujcie bo też jestem zainteresowany zmianą wtrysku i zkalibrowaniem tego. | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Lis 2010,  09:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | devill1991 napisał/a: | 	 		  | Kontynuujcie bo też jestem zainteresowany zmianą wtrysku i zkalibrowaniem tego. | 	  
 
 
ale co tu kontynuować?? | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablo189  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Lis 2010,  11:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               z tego wszystkiego wynika ze nie oplaca sie tego robic. 5km w ta czy w ta     chociaz jak komus to pomoze to spoko    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Lis 2010,  11:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak tylko ze zanim zaczniesz dłubać przy paliwie
 
to musisz wiele innych rzeczy porobić
 
a ja rzuciłem temat bo chcę sie dowiedzieć paru rzeczy ciekawych ktore byc moze wykorzystam u siebie w EVO kombinuję dolot więc nieco lepciejsze wtryski by się nadały | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 devill1991  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Lis 2010,  19:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dla mnie każdy źrubek sie liczy    | 
             
						
				_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 
kolejna biała xr2i-> na śrubki
 
SZACENUK! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Lis 2010,  20:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kuba87 napisał/a: | 	 		  |  u siebie w EVO kombinuję dolot więc nieco lepciejsze wtryski by się nadały | 	  
 
 
jesli częścią tego dolotu nie bedzie T2 lub T25 albo T3 - generalnie turbina i to z doładowaniem w okolicy 1 bara to szkoda twojej kasy. Zostaw serie i najwyżej podnieś ciśnienie. | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 a1topgear  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Wiek: 42  Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Gru 2010,  21:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tak jak pisze Puma- plug &play podchodzą bosche 701 montowane w punto Gt, xanti/406/806/605/evasionie/xm i ulysse 2.0 t oraz Alfa/Lancia 3.0V6 oraz 2.0t ale tych 4ro cylindorwych (rowniez montowane w M3 3.0l). Potem masz juz półkę audi bodaj gt 2,2 turbo (ale tu juz mogę źle pamiętać) i Lanci Integralki. CO do zamiany w N/A- patrz co napisal Marcin. Co do Turbo- bez zmiany elektroniki nic ci to nie da, co wiecej - efekt bedzie odwrotny do zamierzonego. | 
             
						
				_________________ HyHy:)
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krawiec  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`96 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Gru 2010,  09:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak zmienisz wtryski na za wydajne to stracisz moc auto bedize sie ksztusić i bedziesz miał czesciej tankowanie. Jak chcesz podniesc moc twojego CVH zacznij od remontu i zobacz w jakim stanie są krzywki wałka bo mozesz sie zdziwic. | 
             
						
				_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 
www.inotec.com.pl
 
www.facebook.com/inotec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 longin201  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Wiek: 43  Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 38 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lut 2011,  21:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pomijając wszystkie za i przeciw. jak wygląda sama wymiana wtrysków na np. od Astry GSI. Czy jest dużo rzeźbienia, czy daje się to podmienić bez problemowo? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lut 2011,  08:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | p&p | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 longin201  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i8V/110KM 
                  Wiek: 43  Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 38 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2011,  14:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PumaRST napisał/a: | 	 		  | Kadett/Astra GSI 16v | 	  
 
 
rozumiem, że od 8 zaworowej 2.0 litrówki są inne? mniej wydajna? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Lut 2011,  19:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dokładnie, jak dobrze pamiętam sa takie jak w cvh | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |