| 
		[MK3] Problem z kontrolka ladowania | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Paź 2010,  23:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | joc napisał/a: | 	 		  | Kiedy zas dotkne dodatniej klemy - nie swieci i nie zapala sie. | 	  Tak ma być, natomiast gdy dotkniesz do masy, to podczas pracy silnika ma gasnąć - skoro świeci tzn że na 90% regulator poszedł (albo mostek) | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lis 2010,  07:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jackrzec napisał/a: | 	 		   	  | joc napisał/a: | 	 		  | Kiedy zas dotkne dodatniej klemy - nie swieci i nie zapala sie. | 	  Tak ma być,  | 	  no nie do końca, jak włączasz zapłon to na kontrolkę jest podawane właśnie +12V, silnik stoi więc na alternatorze jest 0V różnica jest 12 i kontrolka się świeci, jak zapuścisz silnik to na alternatorze ie robi 12V i różnica się robi 0 i kontrolka gaśnie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joc  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/70KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lis 2010,  12:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Panowie, a powiedzcie mi, w jakich cenach waha sie regulator napięcia? Nie pamietam dokladnego modelu altka, ale jest oryginalny Fordowski i jest na nim napisane MADE IN U.K. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lis 2010,  13:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | joc napisał/a: | 	 		  | Nie pamietam dokladnego modelu altka | 	  No to nie dostaniesz ceny, bo co altek to inny regulator i inna cena, do popularnego boscha to parędziesiąt złotych,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 BerciQ  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Robert 
                  Wiek: 39  Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lis 2010,  13:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | za Boschowski płaciłem chyba 28 zł. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2010,  08:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		   	  | jackrzec napisał/a: | 	 		   	  | joc napisał/a: | 	 		  | Kiedy zas dotkne dodatniej klemy - nie swieci i nie zapala sie. | 	  Tak ma być,  | 	  no nie do końca, jak włączasz zapłon to na kontrolkę jest podawane właśnie +12V, silnik stoi więc na alternatorze jest 0V różnica jest 12 i kontrolka się świeci, jak zapuścisz silnik to na alternatorze ie robi 12V i różnica się robi 0 i kontrolka gaśnie,,, | 	  No o to mi chodziło - zresztą w dalszej części zdania napisałem "podczas pracy silnika". | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joc  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/70KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2010,  21:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Do tego wszystkiego caly czas rozladowywuje sie akumulator DO ZERA! Wystarczy ze zaraz po naladowaniu prostownikiem wsadze go do fiesciwa i z rana juz nie odpale, nawet kontrolki sie nie zaswieca... Jutro ide kupic regulator napiecia.
 
 
Spisalem tez model altka:
 
 
A127-70
 
 
G4X2A
 
 
 
 
Mowi Wam to cos?
 
 
 
 
 
Pozdrawiam! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Lis 2010,  21:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Uszkodzony regulator zazwyczaj nie rozładowuje akumulatora, częściej to wina mostka,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joc  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/70KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lis 2010,  19:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Uszkodzony regulator zazwyczaj nie rozładowuje akumulatora, częściej to wina mostka,,, | 	  
 
 
I w tym przypadku rowniez masz racje... Wymienilem regulator a problem z zarowka jak byl tak jest... Tylko teraz pytanie: co to jest ten (...) mostek, gdzie on sie mniej wiecej znajduje (moze jakies foto?), czy mozna go wymienic i w jakich cenach mozna sie go spodziewac?
 
 
Bardzo prosze o konkretne odpowiedz, bo juz nie mam sily na moje fiesciwo... :( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lis 2010,  21:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mostek jest wewnątrz alternatora,,, nie da się go już tak łatwo wymienić jak regulator bo trzeba całość rozebrać a i połączenia są chyba lutowana, wpisz sobie w Google "mostek alternatora" i wyszukaj obrazy to się przekonasz jak mniej wiecej wygląda,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 joc  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/70KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Lis 2010,  10:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam! wczoraj wymieniłem mostek i wszystko wróciło do normy    Ładowanie jest teraz 14,2V więc chyba książkowe    bardzo dziękuje Wam panowie za pomoc, gdyby nie Wy, pewnie sam bym sobie w życiu nie poradził    teraz już mogę spac spokojnie Hehe    jeszcze raz serdeczne dzięki!    
 
 
pozdrawiam! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |