[MK3] Problem z kontrolka ladowania |
Autor |
Wiadomość |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 31 Paź 2010, 23:15
|
|
|
joc napisał/a: | Kiedy zas dotkne dodatniej klemy - nie swieci i nie zapala sie. | Tak ma być, natomiast gdy dotkniesz do masy, to podczas pracy silnika ma gasnąć - skoro świeci tzn że na 90% regulator poszedł (albo mostek) |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Lis 2010, 07:51
|
|
|
jackrzec napisał/a: | joc napisał/a: | Kiedy zas dotkne dodatniej klemy - nie swieci i nie zapala sie. | Tak ma być, | no nie do końca, jak włączasz zapłon to na kontrolkę jest podawane właśnie +12V, silnik stoi więc na alternatorze jest 0V różnica jest 12 i kontrolka się świeci, jak zapuścisz silnik to na alternatorze ie robi 12V i różnica się robi 0 i kontrolka gaśnie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
joc
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 45 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 1 Lis 2010, 12:46
|
|
|
Panowie, a powiedzcie mi, w jakich cenach waha sie regulator napięcia? Nie pamietam dokladnego modelu altka, ale jest oryginalny Fordowski i jest na nim napisane MADE IN U.K. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Lis 2010, 13:02
|
|
|
joc napisał/a: | Nie pamietam dokladnego modelu altka | No to nie dostaniesz ceny, bo co altek to inny regulator i inna cena, do popularnego boscha to parędziesiąt złotych,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
BerciQ

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 1 Lis 2010, 13:11
|
|
|
za Boschowski płaciłem chyba 28 zł. |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 2 Lis 2010, 08:31
|
|
|
JoeMix napisał/a: | jackrzec napisał/a: | joc napisał/a: | Kiedy zas dotkne dodatniej klemy - nie swieci i nie zapala sie. | Tak ma być, | no nie do końca, jak włączasz zapłon to na kontrolkę jest podawane właśnie +12V, silnik stoi więc na alternatorze jest 0V różnica jest 12 i kontrolka się świeci, jak zapuścisz silnik to na alternatorze ie robi 12V i różnica się robi 0 i kontrolka gaśnie,,, | No o to mi chodziło - zresztą w dalszej części zdania napisałem "podczas pracy silnika". |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
joc
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 45 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 2 Lis 2010, 21:15
|
|
|
Do tego wszystkiego caly czas rozladowywuje sie akumulator DO ZERA! Wystarczy ze zaraz po naladowaniu prostownikiem wsadze go do fiesciwa i z rana juz nie odpale, nawet kontrolki sie nie zaswieca... Jutro ide kupic regulator napiecia.
Spisalem tez model altka:
A127-70
G4X2A
Mowi Wam to cos?
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Lis 2010, 21:33
|
|
|
Uszkodzony regulator zazwyczaj nie rozładowuje akumulatora, częściej to wina mostka,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
joc
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 45 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 19:13
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Uszkodzony regulator zazwyczaj nie rozładowuje akumulatora, częściej to wina mostka,,, |
I w tym przypadku rowniez masz racje... Wymienilem regulator a problem z zarowka jak byl tak jest... Tylko teraz pytanie: co to jest ten (...) mostek, gdzie on sie mniej wiecej znajduje (moze jakies foto?), czy mozna go wymienic i w jakich cenach mozna sie go spodziewac?
Bardzo prosze o konkretne odpowiedz, bo juz nie mam sily na moje fiesciwo... :( |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12087 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Lis 2010, 21:05
|
|
|
Mostek jest wewnątrz alternatora,,, nie da się go już tak łatwo wymienić jak regulator bo trzeba całość rozebrać a i połączenia są chyba lutowana, wpisz sobie w Google "mostek alternatora" i wyszukaj obrazy to się przekonasz jak mniej wiecej wygląda,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
joc
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 45 Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 20 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 6 Lis 2010, 10:59
|
|
|
Witam! wczoraj wymieniłem mostek i wszystko wróciło do normy Ładowanie jest teraz 14,2V więc chyba książkowe bardzo dziękuje Wam panowie za pomoc, gdyby nie Wy, pewnie sam bym sobie w życiu nie poradził teraz już mogę spac spokojnie Hehe jeszcze raz serdeczne dzięki!
pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|