[MK3] Krzywo stojące tylnie koło |
Autor |
Wiadomość |
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 10:37
|
|
|
Tą centralną trzeba odpowiednim momentem ( nie pamiętam jakim ), inaczej szybko łożyska będą się zużywać . |
_________________
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 10:42
|
|
|
Tylne lozysko o ile dobrze pamietam w MKIII dokreca sie bardzo mocno. A luz kasuje sie w MK I i II. Jak sie myle to mnie poprawcie |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 10:58
|
|
|
tam sa ozyska na stozku...jak sa dobrej jakosci to mozna raczej dokrecic jak sie chche i nie powinno miec to wplywu na toczenie czy wytrzymalosc. W rowerze mialem stery FSA na stozku i zawsze chodzilo lekko i po ich zalozeniu skonczyly sie wymiany co roku |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:05
|
|
|
W MK3 śruba w czasie jazdy sama się jeszcze dociąga, lewy i prawy gwint. |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:06
|
|
|
Qzyn, dobrze pamiętasz, w mk1,2 trzeba delikatnie, w mk3 już jak mnie pamięć nie myli się dociąga na maxa,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
tajmus

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 11:33
|
|
|
Pele napisał/a: | tajmus napisał/a: | Srube sprawdzalem juz 2 razy przy pomocy rurki... |
Znaczy dokręcałeś ją na maxa przedłużając klucz rurą ?? |
Wiesz na maxa nie... Z glowa |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Wrz 2010, 20:50
|
|
|
To spoko, myślałem że trzeba delikatnie i jak to Qzyn napisał "kasować luz", ale skoro w Mk3 można mocno to ok |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 09:25
|
|
|
kenczorf, u mnie w Chriss King nie bylo takiego problemu ;p |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 18:35
|
|
|
Prawdopodobnie masz krzywą oś. Aby ją sprawdzić najlepiej zdemontować i założyć na tokarkę. Jak będzie bić to krzywa. Jak nie to krzywa blacho osłaniająca szczęki. Ale jeśli oś to przy takim skrzywieniu co tu widać to na oko będzie widać czy krzywo. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 18:46
|
|
|
tajmus, powiedz lepiej czy zalozyles to lozysko i czy jest juz prosto? |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:22
|
|
|
Cytat: | Prawdopodobnie masz krzywą oś. Aby ją sprawdzić najlepiej zdemontować i założyć na tokarkę. Jak będzie bić to krzywa | Znaczy chodzi ci o czop piasty czy o co ? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 16:01
|
|
|
Nie chodzi o oś piasty, a czop jest elementem osi. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
|