| 
		[MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 balik150  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/50KM 
                  Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Namysłów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Wrz 2010,  22:10   [MK4] Silnik 1.3 Endura-E opis
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, mogł by mi ktos na przykładzie zdjecia opiasc czesci silnika "1.3 Endura-E" tzn zdjecie strzałka i podpis rura dolotowa, był bym bardzo wdzieczny,    | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 7 Wrz 2010,  08:27, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MARIUSZ.B  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2010,  07:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Daj zdjęcie ze strzałkami i np. cyferkami to może ktoś się pofatyguje i te cyferki opisze    | 
             
						
				_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 balik150  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/50KM 
                  Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Namysłów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2010,  10:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wiec:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bardzo bym był wdzieczny:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2010,  11:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1: Górne pocowanie kolumny MCPershona czyli przedniego zawiaszenia, pod kapturkiem jest śruba, gumowe podkłądki itp,,, na tym się całe auto opiera,,,
 
 
3: Zawór bocznikowy powietrza wolnych obrotów (silniczek krokowy)
 
 
6: Pokrywa (dekiel) zaworów
 
 
7: Koncówki przewodów WN (wysokiego napięcia) pod nimi są świece wkręcone w głowice,
 
 
8: Osłona termiczna kolektora wydechowego, który jest bezpośrednio pod nią,
 
 
9: Sonda lambda
 
 
10: Wąż wejściowy do chłodnicy (płynie nim gorący płyn z silnika)
 
 
11: Boczne mocowanie silnika do karoserii,
 
 
12: Obudowa termostatu | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2010,  12:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a rura dolotowa to ta wielka czarna rura z 2 kolanami, idąca od kolektora dolotowego do puszki filtra powietrza | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 balik150  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/50KM 
                  Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: Namysłów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2010,  12:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wielke dzieki    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Radhezz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Radek 
                  Wiek: 37  Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 23 Skąd: OPO87** 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Gru 2010,  22:46   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ok, a mógłby ktoś przybliżyć czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3? O ile w ogóle czymś, ale słyszałem że te nowsze silniki już tak nie klepią, co by jednak wskazywało na jakieś modyfikacje w okolicy zaworów    | 
             
						
				_________________ Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM   
 
----------
 
- Będę brał cie,
 
  w Aucie
 
- Gdzie?!
 
- W Fieście...    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Nikuś  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 36  Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Gru 2010,  23:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Radhezz napisał/a: | 	 		  | czym się różni w budowie głowica Endury od zwykłego 1.3 | 	  
 
 
Całym osprzętem. Poza tym w mk4 masz pełny wielowtrysk. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcinowaty  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 46  Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.