Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:37		 | 
	
			[MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 filipd78 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Cze 2010,  21:22   [MK4] Jak wyregulować ilość paliwa wychodzącego z pompy?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
Mam Fiestę 1.8 d z 99r. i pompę Bosch`a.Wykopałem pokrywę immobilaizera i ukazała mi się śruba regulacji ciśnienia(ilości paliwa)wychodzącego na wtryski.Może ktoś wie czy należy ją wkręcić czy wykręcić aby zwiększyć dawkę i o ole.Robię to ponieważ samochód jest mułowaty a wszystkie inne wątki są już sprawdzone-nawet po wciśnięciu gazu "w dechę" nie ma gram czarnego dymu
 
 
 	  | Kod: | 	 		  Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
 
- trzeci | 	 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Cze 2010,  21:28, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2010,  10:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mulowaty silnik moze byc od: 
 
-zacietego zaworu EGR
 
-zatkany filtr paliwa 
 
-przestawiony kat wtrysku
 
-zatkany uklad wydechowy
 
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 filipd78 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2010,  11:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | erg zaślepione,filtry wymienione 2x,katalizator wyrzucony a co do kąta wtrysku to w którą stronę go przestawić aby chętniej reagował na gaz? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2010,  14:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak nie masz za duzego pojecia to i tak nie ustawisz poprawnie tego, prawidlowo trzeba miec do tego przyzad, bardziej rozeznani robia to na sluch... najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2010,  17:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fordon napisał/a: | 	 		  Mulowaty silnik moze byc od: 
 
-zacietego zaworu EGR
 
-zatkany filtr paliwa 
 
-przestawiony kat wtrysku
 
-zatkany uklad wydechowy
 
Nie koniecznie jest to wina za malych ilosci paliwa. | 	  
 
 
Kolega pisze że posprawdzał wszystko i szuka tylko info czy w prawo jest więcej paliwa czy w lewo? Wiele rzeczy ludzie kręcą "na wyczucie". Tak to można powiedzieć że booster też się ustawia na stole pobierczym a my nigdy go tam nie mieliśmy... Więc albo pomagajmy odpowiadając na pytania, albo nie. | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 filipd78 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2010,  17:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to jak-nikt nie wie w którą stronę dodajemy paliwa i co powoduje przyspieszenie lub opóźnienie wtrysku? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Cze 2010,  13:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dawki zwiekszasz wkrecajac srube, a kat wtrysku ustawiaj metoda prob i bledow, luzujesz 3 sruby na 13 klucz przestawiasz pompe w prawo (przyspieszasz kat wtrysku), skrecasz odpalasz i jedziesz zobaczyc czy jest dobrze czy tez nie... 
 
Jesli nie to ta sama historia i do tylu ja cofnij. 
 
kamil wolski, Napisalem wyzej ze: 
 
 	  | Fordon napisał/a: | 	 		  | najlepiej od ptk 0 dac na + kat wtrysku ale to nie jest regula dla kazdego silnika... | 	 
  | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 filipd78 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Cze 2010,  21:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dzięki za podopowiedź.Po zwiększeniu dawki autko chętniej reaguje na gaz i nadal nie dymi | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.