| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:38
 | [MK5] Stukanie w silniku - 1.8 TDDi | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | czerep [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  07:19   [MK5] Stukanie w silniku - 1.8 TDDi |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam serdecznie Posiadam fieste 2000r z silnikiem 1.8 tddi
 od pewnego czasu pojawily sie stuki w silniku gdzies na gorze pod pokrywa zaworów ( chyba) oczywiscie odglos ten  moze sie przenosic ale tak mi sie wydaje.
 moj mechanik stweirdzil ze to moga byc zatarte wtryski i dlatego tak stuka (dodam ze tylko na wysokich obrotach) prosze o pomoc
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Maj 2010,  07:20, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ramses123   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 17 Sty 2009
 Posty: 334
 Skąd: LUBLIN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  08:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | wydaje mi się że diagnoza mechanika jest błędna, może się nie znam ale moim zdaniem zatarte wtryski powodują problemy z odpaleniem silnika, utrzymaniem równej pracy, przyśpieszaniem itp ... ale stuki hmm ???? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  12:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | ramses, nie znasz się. Zużyte wtryski mogą klekotać, tak jak i zawory mogą klekotać. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ramses123   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 17 Sty 2009
 Posty: 334
 Skąd: LUBLIN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  17:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | poprawka, nie znałem się teraz już będę mądrzejszy o to doświadczenie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  18:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | To nast. razem jak nie wiesz to głosu nie zabieraj bo co temat to wprowadzasz ludzi w błąd. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  18:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze rozrzad przeskoczyl na pompie i dlatego stuka (niewlasciwe spalanie paliwa powoduje stuk) |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ramses123   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 17 Sty 2009
 Posty: 334
 Skąd: LUBLIN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  19:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  | To nast. razem jak nie wiesz to głosu nie zabieraj bo co temat to wprowadzasz ludzi w błąd. | 
 
 Spokojnie z tym filtrem oleju to mi się tam pomyliło, na kacu byłem
  każdemu się może zdarzyć  ale mam też na kocie wiele trafnych wypowiedzi  mówiąc nie skromnie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  21:16 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kuba87 napisał/a: |  	  | moze rozrzad przeskoczyl na pompie i dlatego stuka (niewlasciwe spalanie paliwa powoduje stuk) | 
 
 Jak i również problemy z rozruchem, dymienie z wydechu i brak mocy.
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  21:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | niekoniecznie zalezy jak ( wczesny/ pozny wtrysk)i o ile zebow przeskoczył
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Maj 2010,  21:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak tak. Przepraszam. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.