Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:54
[MK2] 1.1 LPG Spaliny z korka oleju.
Autor Wiadomość
tranzystor00 

Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11 Maj 2010, 19:44   [MK2] 1.1 LPG Spaliny z korka oleju.

Witam, chciałem dziś wymienić olej. Po otwarciu korka zobaczyłem wydostające się spaliny do tego silnik dość mocno zwolnił. Ogólnie silnik chodzi ok i nie mam z nim problemów ale te spaliny... Czy to wina zaworów wypalonych? Jak to sprawdzić domowym sposobem i ile to może kosztować? Z góry dzięki za pomoc.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2010, 21:14   

Tak, możesz zrobić kapitałkę silnika,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Maj 2010, 21:39   

jeśli coś wina leży w nieszczelnościach tłoków . Ale jeśli silnik nie bierze za dużo oleju to możesz sobie tak jeździć jeszcze z 10 lat i bedzie ok . Zawory zapewniają kompresję w cylindrze oraz to że się napełni bądź opróżni . Ale nie maja połączenia bezpośredniego ze skrzynią korbową .
 
 
 
tranzystor00 

Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11 Maj 2010, 23:15   

Oliwy bierze tyle co nic, sam się dziwię że tak mało. Kapitalki silnika robić nie zamierzam ze względu na stan ogólny auta, ale nie ukrywam że jeśli koszta ewentualnej naprawy tej usterki byłby niezbyt duże to ją zrobię. Co konkretnie trzeba wymienić w głowicy? I czy jestem w stanie zrobić to sam czy są potrzebne do tego kosmiczne narzędzia (np prasa)?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Maj 2010, 23:19   

tranzystor00, dioda właśnie napisał Ci, że problem jest ze szczelnością cylindrów, a to przecież blok :fox: żeby to zrobić jak trzeba, wypadałoby przygotować sobie czterocyfrową sumę. moim zdaniem jeśli auto jeździ i wszystko gra, to nie ma powodu zawracać sobie gitary, moja też dmucha i żyję :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
tranzystor00 

Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11 Maj 2010, 23:42   

Jak było grubymi literkami to zaczaiłem hehe. No to nic nie robię tylko oliwę wymienię. Mam nadzieję że fieścia jeszcze trochę km zrobi zanim pójdzie na złom. Dzięki za odpowiedzi.
 
 
adamruciu1 

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 22
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 12 Maj 2010, 09:45   

Na moje warto by najpierw przyjrzeć się uszczelniaczom zaworów bądź samym zaworom - remont głowicy ,aczkolwiek niektórzy twierdzą że wraz z uszczelnieniem głowicy warto robić pierścienie.
_________________
Mk1 czeka w garażu na lepsze czasy
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Maj 2010, 20:54   

tranzystor00 napisał/a:
jeszcze trochę km zrobi zanim pójdzie na złom

ta wypowiedź jasno wskazuje że ani głowicy ani pierścieni nikt robić nie bedzie . To tylko kupka stali
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.