Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:54 |
[MK2] 1.1 LPG Spaliny z korka oleju. |
Autor |
Wiadomość |
tranzystor00
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 19:44 [MK2] 1.1 LPG Spaliny z korka oleju.
|
|
|
Witam, chciałem dziś wymienić olej. Po otwarciu korka zobaczyłem wydostające się spaliny do tego silnik dość mocno zwolnił. Ogólnie silnik chodzi ok i nie mam z nim problemów ale te spaliny... Czy to wina zaworów wypalonych? Jak to sprawdzić domowym sposobem i ile to może kosztować? Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 21:14
|
|
|
Tak, możesz zrobić kapitałkę silnika,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 21:39
|
|
|
jeśli coś wina leży w nieszczelnościach tłoków . Ale jeśli silnik nie bierze za dużo oleju to możesz sobie tak jeździć jeszcze z 10 lat i bedzie ok . Zawory zapewniają kompresję w cylindrze oraz to że się napełni bądź opróżni . Ale nie maja połączenia bezpośredniego ze skrzynią korbową . |
|
|
|
|
tranzystor00
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 23:15
|
|
|
Oliwy bierze tyle co nic, sam się dziwię że tak mało. Kapitalki silnika robić nie zamierzam ze względu na stan ogólny auta, ale nie ukrywam że jeśli koszta ewentualnej naprawy tej usterki byłby niezbyt duże to ją zrobię. Co konkretnie trzeba wymienić w głowicy? I czy jestem w stanie zrobić to sam czy są potrzebne do tego kosmiczne narzędzia (np prasa)? |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 23:19
|
|
|
tranzystor00, dioda właśnie napisał Ci, że problem jest ze szczelnością cylindrów, a to przecież blok żeby to zrobić jak trzeba, wypadałoby przygotować sobie czterocyfrową sumę. moim zdaniem jeśli auto jeździ i wszystko gra, to nie ma powodu zawracać sobie gitary, moja też dmucha i żyję |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
tranzystor00
Model: Ford Fiesta Mk2`88
Wersja: Classic
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 6 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11 Maj 2010, 23:42
|
|
|
Jak było grubymi literkami to zaczaiłem hehe. No to nic nie robię tylko oliwę wymienię. Mam nadzieję że fieścia jeszcze trochę km zrobi zanim pójdzie na złom. Dzięki za odpowiedzi. |
|
|
|
|
adamruciu1
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 22 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Maj 2010, 09:45
|
|
|
Na moje warto by najpierw przyjrzeć się uszczelniaczom zaworów bądź samym zaworom - remont głowicy ,aczkolwiek niektórzy twierdzą że wraz z uszczelnieniem głowicy warto robić pierścienie. |
_________________ Mk1 czeka w garażu na lepsze czasy
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Maj 2010, 20:54
|
|
|
tranzystor00 napisał/a: | jeszcze trochę km zrobi zanim pójdzie na złom |
ta wypowiedź jasno wskazuje że ani głowicy ani pierścieni nikt robić nie bedzie . To tylko kupka stali |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.