| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| [MK3] Silnik muli, pracuje na 3 gary, 2 zczytane błędy |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | PawelKRA   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 42
 Dołączył: 18 Lut 2010
 Posty: 83
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2010,  20:12   [MK3] Silnik muli, pracuje na 3 gary, 2 zczytane błędy | 
 |  
               | 
 |  
               | Fiesta nie jezdzi jak trzeba. Czasem ciagnie, ale w wiekszosci czasu muli. Bledy z kompa zczytane i wychodzi. -modul zaplonu lub jego obwod
 -pompa paliwa lub jej obwod.
 
 Pompa to rzecz prosta bo przekaznik nie rozlacza pompy po przekreceniu kluczyka tylko pompuje caly czas. Ale co by to mialo do reszty skoro pompa i tak podczas jazdy pompuje max cisnienie a tylko regulator przy listwie dzieli na wtryski.
 Co do modulu. Podmienilem modul u kolegi Krawiec i dalej to samo. Fiesta jezdzi kiepawo a blad dalej wystepuje. Moze kwestia obwodu.
 
 Ponadto zauwazylem dzisiaj ze Fiesta chodzila na 3 gary. Dokladnie 1 cylinder bez pracy. Co ciekawe na koncu kabla iskra jest. Niestety nie zdazylem wykrecic swiecy i sprawdzic bo musialem gdzies jechac a jak wrocilem chodzila juz na 4 gary.
 Pierwsza mysl - paliwo nie dochodzi. Pytanie. Czy modul zaplonu moze odpiac jeden wtrysk?
 Wydaje mi sie ze one sa podpiete sekwencyjnie wiec od razu wypina 2 sztuki.
 Wyglada na to ze problem mulenia znaleziony czyli brak pracy 1 cylindra tylko jak go wyeliminowac?
 |  
				| _________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
 Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 15 Kwi 2010,  20:43, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2010,  20:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | na początek pomierzyć ciśnienia szczególnie na 1 cylindrze  . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | PawelKRA   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 42
 Dołączył: 18 Lut 2010
 Posty: 83
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Kwi 2010,  11:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sprawa ma sie tak. Kompresja jest, iskra na swiecy tez. Pozostaje zatem paliwo. Mam voltomierz w aucie wiec jak teraz bede wracal do domu i znowu bedzie chodzic na 3 gary sprawdze czy prad dochodzi na wtrysk. Jesli tak to sprawa jest prosta - padl wtrysk. Jesli nie dochodzi trzeba szukac po wiazce
 
 [ Dodano: Pon Kwi 26, 2010 09:07 ]
 Mam kolejnego podejrzanego.
 Znowu zaczela chodzic na 3 gary. Wypialem wtyczke od 1 wtrysku, wpialem spowrotem i znowu wrocilo do normy. Czyli albo wtrysk albo prad.
 Czy w Zetecach wiazki tez sa kiepskie?
 
 
 W sumie mysl mnie naszla. Blad: modul zaplonu lub jego obwod, moze byc spowodowany awaria wiazki?
 |  
				| _________________ Były:Sierry:85 5d 2.0 OHC,90 2.0 4d OHC EFI,92 3d 2.0 DOHC GT,92 4d 2.0 DOHC,90 4d DOHC,83 3d 2.0 DOHC, 87 5d OHC EFI + 93 4d Mondeo 1.8 16v GHIA, 96 5d Escort 1.6 16v,1990 Fiesta xr2i 1.8 16v 130 KM
 Jest: 1994 Mondeo 1.8 16v GHIA, 1995 BMW e36 Compact 316i
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |