| Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 4 Mar 2010,  18:57
 | WIEKSZA MOC? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | czerep [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  07:36   WIEKSZA MOC? | 
 |  
               | 
 |  
               | Prosze o informacje jak mozna tanio i szybo podniesc moc w 1.8 TDDI z 2000r. ewntualnie jak nie tanio to w jaki sposób i czy jest to wogóle wykonalne bez zmiany silnika:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Puff   Forumowy Maruda
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Cze 2008
 Posty: 5740
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  09:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tanio i szybko raczej się nie da. Jeśli swap nie wchodzi w grę to masz do wyboru: -upchnięcie większego turbo-burbo
 -dołożenie IC
 -wirus
 
 Przejrzyj temat Fordona i Kamila Wolskiego - pierwszy robił swapa, drugi turbił zwykłego 1.8
   
 ...i tak na marginesie - jeśli chcesz mieć >100 koni pod nogą, to trzeba było kupić sporta, a nie diesla i kombinować
   |  
				| _________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 Wierny osiołek pochłania jedynie
   
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  09:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak sie nie myle to ty masz wersje bez Intercoolera (DI) czyli dodanie IC powinno zrobić 90KM tak jak w Focusie. Najlepiej pisz do Fordona on kuma diesle chyba najlepiej na Forum |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  15:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bez swapa da rade miec 100KM i ponad 200Nm... Tanio nie da sie w tym przypadku, bo juz jest elektronika ale na szczescie idzie ja pieknie wirusowac...
 Zaczynasz od dodania IC i dobrego orurowania, dalej luzujesz wydech na 2,5" na jednym tlumiku przelotowym, nie jestem pewien czy w tym TDDI siedzialo GT15 czy GT17, jak GT 17 to tylko sie cieszyc, dalej jedziesz na wirusowanie
  Wydech pozwoli szybciej rozpedzic sie sprezarce do wartosci zadanej, IC wystudzi ladunek, dalej juz elektronika....   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czerep [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  15:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | co to jest GT 17? i widzę na allegro że intrecooler do focusa 1,8 tddi to koszt około 150 zł tylko pojawia się pytanie czy będę w stanie to sam zamontować?( może jakieś zdjęcia) tłumik przelotowy da się zrobić a wirusowanie jaki to jest wydatek? i czy wieksza turbina będzie potrzebna? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czerep [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  15:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | no tak ale to nadal nie jest odpowiedz na moje pytanie:) czy wymiana turba jest konieczna? i ile kosztuje wirusowanie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  15:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | Trzeba sprawdzic jaka masz turbine czy GT 15 czy GT17... 15 jest mniejsza i ma o wiele mniejszy potencjal ale da sie zawsze cos wiecej wykrecic, GT17 bylo by dobrze i ma juz wieksze pole popisu ze wzgledu na wielkosc i jej wytrzymalosc... Wiec zmieniac turbiny nie musisz ale mozna... Odnosnie wirusowania, wujek google, szukasz sobie w twoje okolicy firmy ktora sie tym zajmuje dzonisz i masz odpowiedz, bo ceny sa rozne w calej polsce i nie ma rowno ustawionego cennika...
 Uprzedzam kolejne pytanie, nie silnik nie wybuchnie nawet na GT17 i pelnym doladowaniu, a tabliczke znamionowa mozna znalesc na zimnej stronie turbiny lub korpusie... zimna strona to ta taka srebrna korpus jest na srodku a ciepla strona jest taka zardzewiala...
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czerep [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  15:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | takiej odpowiedzi oczekiwałem bardzo dziękuje i zaczynam dzwonić mam nadzieje  ze 100 kucyków jeszcze w tyg osiągnę:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sty 2010,  20:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Masters Tuning wirusy robi |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sty 2010,  13:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie opyla sie inwestować w ten silnik... nie jest wogóle rozwojowy |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sty 2010,  13:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | Faktycznie, nie bawiłbym się w wirusowania silnika dla 10 czy 15 koni biorąc pod uwagę że ceny zaczną się pewnie od 1000,- ... |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | earth2105 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Mar 2010,  21:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | dopisujac sie do tematu: czy da rade podniesc osiagi mojej fiestki(1,8 d 95 r) bez dodawania turbiny? bo ja znam tylko sposob podkrecenia linki od gazu ale wtedy ma za duze obroty na swiatlach
   pozdro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Mar 2010,  21:22 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | earth2105 napisał/a: |  	  | bo ja znam tylko sposob podkrecenia linki od gazu ale wtedy ma za duze obroty na swiatlach | 
 
 Nic to nie daje rzecz jasna.
 
 Nie, nie da się.
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | moci   
 Model: Inne auto
 Wersja: C
 Silnik: 1.4/73KM
 Dołączył: 28 Sie 2009
 Posty: 92
 Skąd: bzin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  13:38 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  | Faktycznie, nie bawiłbym się w wirusowania silnika dla 10 czy 15 koni biorąc pod uwagę że ceny zaczną się pewnie od 1000,- ... | 
 
 to ile koni warto dawać wirusa
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  14:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wszystko zależy od osobistych preferencji. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | moci   
 Model: Inne auto
 Wersja: C
 Silnik: 1.4/73KM
 Dołączył: 28 Sie 2009
 Posty: 92
 Skąd: bzin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  15:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | to zależy do czego auto ma się nadawać jak do codziennej jazdy i bu autko było bardziej elastyczne i przy spokojnej jeździe mniej paliwo 20 km spokojnie się opłaca |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  15:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | A po Polsku mógłbyś pisać? Bo połowy zdania muszę się domyślać. 
 Jeśli auto ma być do codziennej jazdy po mieście po bułki, to uwierz, że w mojej opinii chip nie ma sensu żadnego. Jeśli dużo się jeździ w trasie, wyprzedza, etc. owszem, do tego pewnie spalanie troszkę by spadło ze względu na lepsze "wykorzystanie" dostępnej ropy szczególnie przy stałych prędkościach. W mieście jeden kij. Wiem po sobie. Na co dzień jeżdżąc po mieście nie przekraczam doładowania 0.8-1.0 czyli praktycznie seria, gdzie u mnie max, czyli 1.8 jest bardzo łatwo osiągalne. Nie ma to jednak sensu. Za miastem, na obwodnicy, na wysokich biegach, owszem.
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2010,  18:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | dyskusja o sensowności tuningu   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |