  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Jak zbudowany jest tłumik końcowy do 1.1i | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Bonus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  00:16   [MK3] Jak zbudowany jest tłumik końcowy do 1.1i
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pytam bo miałem/mam taki problem, jak przyszły mrozy to auto zaczęło burczeć / pyrczeć, przepływ był dobry, wyciągnąłem tłumik końcowy, coś w nim stukało
 
 
co sie okazało, w środku był lód, wywierciłem dziurki i wszystko wypłynęło auto natychmiast ucichło
 
 
teraz moje pytanie dlaczego zebrało się tam tyle wody?
 
czyżby tłumik był jakiś wadliwy (marka Marix)?
 
czy ktoś z was rozbierał tłumik od 1.1 jak był zbudowany w środku?
 
może w środku powinna być jakaś wata, a jest jej za mało i dlatego zebrało się tyle wody, może trzeba było by to poprawić | 
             
						
				_________________  nr gadu 5593077  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 MARIUSZ.B  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  09:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Bonus napisał/a: | 	 		  | może trzeba było by to poprawić | 	  
 
To chyba wymienić na nowy. | 
             
						
				_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Kuleczka  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Fordyna Fiescina 
                  Wiek: 40  Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste? 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  16:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w naszych fiestach sa dwa tlumiki komorowe czy jeden komorowy a drugi przelot? | 
             
						
				_________________ Jak nie Ty, to kto?! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bonus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 11 Lip 2005 Posty: 64 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  20:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  W spalinach jest woda,,, jak masz LPG do jest dużo wody,,, 
 
 
Budowa tłumika przelotowego i komorowego | 	  
 
tą stronę z przekrojami tłumików też widziałem, tylko który najbardziej pasuje...? wydaje mi się że na zdjęciu 5 albo 3 od dołu, bo jak się wsuwa drut to drut się blokuje w 2/3 długości puszki z jednej i z drugiej strony czyli rury są zaślepione, nie pasuje 6 od dołu ten wyłożony watą szklaną ale z "rynienkami"
 
więc jak mój ma trzy przegrody to żeby wypływało trzeba by go było jeszcze nawierć jakimś małym wiertłem w środku długości puszki i pod koniec
 
 
 
 	  | MARIUSZ.B napisał/a: | 	 		  | To chyba wymienić na nowy. | 	   szkoda pieniędzy oryginalny tłumik kosztuje majątek, kupie tańszy to dostane takiej samej jakości/niejakości jak mam (ten też był "tani" o ile ok 100 zł za puszkę i rurki które rdza zje za rok to "tanio")
 
 
 
 	  | Kuleczka napisał/a: | 	 		  | w naszych fiestach sa dwa tlumiki komorowe czy jeden komorowy a drugi przelot? | 	   u mnie w mk3 jest jeden przelotowy środkowy po siedzeniami tylnymi (rurka tylko przechodzi przez środek puszki wyłożonej wygłuszeniem), jeden z tyłu końcowy komorowy szeroki | 
             
						
				_________________  nr gadu 5593077  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23 Lut 2010,  21:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kup EDEX-a, jak chcesz to takie sprzedaje, mam to też w mk3 i jest ok, nic nie burczy i nie pyrkocze, kazdy wydech z czasem bedzie buczal, bo sie wypala, woda zawsze jest na gazie, jak w tlumik sie dostanie woda to auto zawsze troche buczy | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |