| 
		[MK4] Zawieszenie przód - pęknięta sprężyna | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2009,  00:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Maki napisał/a: | 	 		  | Z tą wymianą parami to w teorii powinno się w praktyce nie trzeba. Ja wymieniałem w 3 autach tylko jedną i nie było różnicy w jeździe, nie ściągało ani nic innego. Więc masz kasę to dla spokoju wymień 2 jak nie wymień jedną. | 	  
 
 
I to mówi ten który się kłóci w temacie wiercenia tarcz...
 
 
Tylko komplet. Zbieżność warto. Koszt nie duży, a opony krzywo pościnane droższe. | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pietrucha24  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 80 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2009,  18:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprężyna wymieniona, czekam teraz na nowiutki sworzeń i końcówkę drążka kierowniczego. Po  czym poznać wybite tuleje wahacza? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szogoon  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Przemek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2009,  18:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | hmmm... jeżeli guma odrywa się od metalu to jest źle - trzeba zobaczyć jak wyglądają | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kamil wolski  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Gru 2009,  18:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pietrucha24 napisał/a: | 	 		  | czekam teraz na nowiutki sworzeń  | 	  
 
 
Trzeba było kupić cały wahacz ze sworzniem i gumami razem. Koszt niewiele większy a całość z głowy. Jak byś chciał końcówkę drążka kierowniczego MOOG'a to leży u mnie i tanio oddam   . | 
             
						
				_________________ było: 104KM 220Nm
 
jest: 133KM 186Nm | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pietrucha24  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 80 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Gru 2009,  22:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wymienione części:
 
2 szt. sprężyn firmy LESJÖFORS 100zł / szt 
 
łączniki stabilizatora 2 szt MOOG 78zł / szt
 
guma pod stabilizator 2 szt Ford 22zł / szt
 
końcówki drążka kierowniczego 2 szt MOOG 40zł / szt
 
sworznie wahacza  2 szt  TRW  55zł /szt
 
zbieżność 50zł
 
 
Poniesione wydatki 640zł, przyjemność z jazdy bezcenna    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.