Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Przy znacznym poborze pradu silnik gasnie
Autor Wiadomość
Kryś 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Lis 2009, 11:20   [MK4] Przy znacznym poborze pradu silnik gasnie

Cześć. Witam wszystkich. Mam takie zapytanie. Od jakiegoś czasu zdarzało się, ze przy wlaczaeniu dlugich swiatel obroty zaczeły przez chwile falowac. Ogolnie nie przeszkadzalo tak bardzo, ale dzis rano (zimno) podszedlem do samochodu. Chcialem skrobac szyby, ale przed tym odpalilem auto i wlaczylem dmuchawe. Wtedy samochod mi zgasl. Sytuacja sie powtorzyla. Zauwazylem, ze jak uruchamiam jakies urzadzenie o znacznym poborze pradu to albo silnik mi gasnie, albo faluja obroty. Dzieje sie tak na zimnym silniku tylko.
Akumulator niedawno wymienialem na nowke - ladowanie w normie. Macie jakies pomysly??? Moze byc cos nie tak z alternatorem??? Pozdrawiam
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2009, 12:00   

Tak, układy odpowiedzialne za wolne obroty nie działają jak trzeba, jak włączasz coś co prąd żre to alternator stawia duży opór i obroty silnika spadają, elektronika powinna zareagować i podnieść je do odpowiedniej wartości - u ciebie tak się nie dzieje. Opisy co i jak sprawdzić są już na forum.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Lis 2009, 18:06   

albo zawór bocznikujący albo przepływka .
 
 
 
Kryś 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 6
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Lis 2009, 20:34   

co to jest zawór bocznikujący??? - Krokowiec??? Da sie sprawdzić czy przepływka jest walnieta???

P.S. Krokowca i przeplywke czyscilem. Mialem problemy z wolnymi obrotami. Szalaly mi, ale na zasadzie, ze na luzie podchodzily mi do 3k bez dodawania gazu. Po przeczyszczeniu ich objawy te ustapily. Wlasnie nie wiem jak sprawdzic czy przeplywka jest ok bo nie mam innej na podmiane.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Lis 2009, 17:21   

tylko interfejsem jak ktoś umie go obsługiwać .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Po odłaczeniu aku silnik gasnie
+++
maxrbic Mechanika ogólna 2 4 Wrz 2014, 21:51
brewa7


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.