[MK4] auto rano szarpie |
Autor |
Wiadomość |
bukolek
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 41 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 173 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:28
|
|
|
Ogolnie to Ci z autopsji powiem, ze nie jest za ciekawie. Mam podobny problem z tym, ze mi sie dusi przy dodawaniu gazu na zimnym. Na cieplym jest juz ok. Opisywalem ten problem w kilku watkach na forum. Czego to ja w mojej fiescie nie wymienilem, czego nie czyscilem??? Nadal to samo. Wydalem na diagnostyke kase, Ciule stwierdzili, ze sonda lambda jest walnieta. Wymienilem ja chodz moim zdaniem byla dobra - dawala sygnal - mowilem to diagnostom, ale oboje twierdzili, ze sonda do wymiany (2 razy bylem w 2. roznych miejscach, aby sie upewnic) to wymienilem. No i co??? I nic. Jak dusila tak dalej dusi. |
|
|
|
 |
Roni71

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 142 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 14:51
|
|
|
może to jakiś czujnik temperatury jest walnięty i źle wskazuje i podaje błędne wartości do kopma co potem przekłada się na złą mieszankę przy błędnie interpretowanej temperaturze otoczenia....... za motałem.... |
_________________ Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert |
|
|
|
 |
Rzaq
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 18:09
|
|
|
mam to samo z moja fiesta - tyle ze jezdze na gazie - kolega ma identyczny problem z escortem , próbowalem kilku rzeczy mianowicie zmany filtra paliwa, podmienialem tez deske wtryskiwaczy i nic. Pomysl podrzucil mi gazownik u ktorego regulowalem kompa - moze to pompa paliwa??? mam zamiar dobrac sie w kazdym razie do baku i to sprawdzic pzdr |
|
|
|
 |
irekff
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 12 Skąd: WPI
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 19:28
|
|
|
Ja również mam podobny problem z tym że duszenie zimnego silnika zaczyna się po przejechaniu około 500 metrów- przepływka, krokowiec i te przewody pod kolektorem OK! . |
|
|
|
 |
Kadzax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35 Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 224 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 22:51
|
|
|
A ja zrobiłem to co pisałem wcześniej i do dziś problemu nie mam, a wcześniej był za każdym razem jak rano wyjeżdżałem:) |
|
|
|
 |
Roni71

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Robert
Wiek: 53 Dołączył: 25 Maj 2009 Posty: 142 Skąd: Warszafka
|
Wysłany: 12 Paź 2009, 11:07
|
|
|
A jak sprawdziłeś że masz tą dziurę ? była widoczna ? bo dostęp jest kiepski |
_________________ Saab 95 Aero 2.3T 230 KM ( 266,5 KM- 414 Nn)
Ford Fiesta Mk4 1.25 75 KM
Pozdrawiam Robert |
|
|
|
 |
irekff
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 12 Skąd: WPI
|
Wysłany: 12 Paź 2009, 18:22
|
|
|
Najlepiej wyciągnąć te trzy gumowe przewody spod kolektora i dokładnie obejrzeć - jest z tym trochę gimnastyki,ale wykonalne! |
|
|
|
 |
Kadzax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 35 Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 224 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 13 Paź 2009, 07:19
|
|
|
TAk ja też proponuje wyciągnąć trzy na raz, bo potem łatwiej je włożyć.
Ja zauważyłem bo był na połowie długości przedarty i jak go dotknąłem auto zgasło:) |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.