| 
		węże wodne idące do parownika | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 van  		  
		 
         Moderator
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`80 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.3/69KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 44  Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  09:25   węże wodne idące do parownika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No właśnie zamontowałem parownik Lovato wlot na górze wylot na dole.
 
Zrobiłem to tak że wąż idący od silnika idzie zamiast bezpośrednio do nagrzewnicy idzie najpierw na parownik wlot > wychodzi drugi dołem i idzie do parownika
 
Pytanie czy tak ma być ? czy może ma być wylot z silnika trójnik i z niego do parownika i na nagrzewnicę ?i  potem drugi trójnik z parownika na nagrzewnicę ? | 
             
						
				_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 
Volva XC70 i inne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  09:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               powinieneś dać trójniki bo jak zamkniesz zawór ciepłego powietrza w nagrzewnicy to nie będzie małego obiegu  wody i parownik zamarznie   
 
chociaż to zależy w czym to chcesz zamontować? bo spotkałem sie ze mały obieg jest cały czas otwarty a steruje sie tylko klapą dopływu powietrza zimne/ciepłe | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommur  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  09:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No jesli fiesta mk3 to obieg nagrzewnicy jest otwarty, ale to chyba o dżaguara chodzi co? | 
             
						
				_________________ Prędkość była dobra   , tylko zakręt był za ciasny   
 
Czarnula Tommura   
 
Sędzia KJS, PPAiK i inne   
 
FKP RACE&RALLY TEAM
 
Automobilklub Zachodniopomorski | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 van  		  
		 
         Moderator
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`80 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.3/69KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 44  Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  11:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Sierra
 
Oryginalnie było tak że szedł sobie wąż wodny od silnika do nagrzewnicy i w to miejsce wpiąłem parownik. W innej Sierrce tak właśnie było więc może tak to być zamontowane, ale tam jest inny parownik i chodzi mi o to czy jeśli parownik jest inny to nie zepsuje sobie obiegu jakoś ? | 
             
						
				_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 
Volva XC70 i inne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  13:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jesli nadmuch na zimno nie blokuje obiegu płynu (niewiele aut tak ma, ale sa takie) to najlepiej jest wpiąć się szeregowo - silnik, nagrzewnica, parownik, silnik. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 van  		  
		 
         Moderator
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`80 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.3/69KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 44  Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  13:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a nie może być silnik, parownik, nagrzewnica, silnik ? | 
             
						
				_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 
Volva XC70 i inne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Wrz 2009,  14:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może być,,, tyle że zimą parownik zabierze trochę ciepła i ogrzewanie będzie słabsze,,, ale to minimalnie. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.