Przesunięty przez: bidżej 22 Wrz 2010, 13:22 |
[MK3] FAQ - Wymiana filtra paliwa silnik 1,1i (dla laików) |
Autor |
Wiadomość |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 18 Lip 2009, 17:37
|
|
|
adr0444, bidżej napisał/a: | a patrzyłeś pod akumulatorem? |
jak nie, to szukaj po przewodach paliwowych. rzeczywiście może tak być, że ktoś go uznał za zbędny gadżet |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
szogoon

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Lip 2009, 17:55
|
|
|
sorki za OT, ale co adr0444 ma za czerwoną piłkę w okolicach miejsca na lewarek ? |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
adr0444

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1/53KM
Imię: ADRIAN
Wiek: 37 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 50 Skąd: Krosno Odrz
|
Wysłany: 20 Lip 2009, 20:43
|
|
|
Pele tyle to sie domyslilem... fiesta miala kiedys silnik na monowtrysku i poprzedni wlasciciel w roku 1998 zalozyl gaźnikowca... i chwała mu za to
a przewody z tego co oglądałem sa nie cięte... chyba nie pozostaje mi nic innego jak montaz jakiegokolwiek filtra [/b] |
|
|
|
 |
Qniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 65 Skąd: Krk
|
Wysłany: 7 Sie 2009, 19:04
|
|
|
A ja mam taki problem Mianowicie próbowałem wymienić dziś filtr paliwa u siebie (mam tą dużą puchę) i nie mogę odkręcić tej śruby z tyłu filtra (tam gdzie jest dopływ paliwa bodajże). Niewiem czy jest zapieczona czy co, dałem trochę WD40 ale nic nie pomogło. A nie chcę używać zbyt dużej siły coby czegoś nie uszkodzić (w końcu to przewody paliwowe). Miał ktoś podobno problem? |
_________________ Fiesta 1.1/50KM CLX '91 -> Vectra 2.0/115KM CD '94 (dzwon -> kasacja) -> Golf 1.6/101KM GT '96 |
|
|
|
 |
mody1 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 19:11
|
|
|
Witam Wszystkich.
Właśnie stawiam na nogi Fiestę kumpeli po rocznym postoju i kupiłem już filtr na cybanty, taki mi koleś sprzedał z katalogu a zauważyłem że jest ta wielka pucha na skręcanie,czy ktoś już usuwał ją zastępując tym zwykłym na cybanty,bo myślę tak zrobić.
Nie wiem czy nie mają innych parametrów przepustowości,ale raczej myślę że nie będzie problemu z podmianką,więc piszę do Was aby się upewnić.Dzięki za jakiekolwiek wskazówki
[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 22:22 ]
Można,zrobiłem i jest ok |
|
|
|
 |
Brytan_PL [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Wrz 2009, 16:23
|
|
|
W starszych Fiestkach filtr paliwa jest umieszczony pod akumulatorem. Wbrew wszystkim przekonaniom nie musi być to ta wielka kobyła co oryginalnie, gdyż są zamienniki.
Poniżej umiejscowienie filtru paliwa u mnie:
Mocowania filtra: (proponuje odkrecic najpierw numer jeden i dwa a na końcu śrubę mocującej obejmy. Mi tam i tak wszystko lata jak ruskie garnki, wiec obejma jest bo jest )
I dla zainteresowanych nazwa i numer Filtru zastępczego:
 |
|
|
|
 |
mody1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Wrz 2009, 21:31
|
|
|
Tyle wiem,kupiłem tani zwykły.na cybanty kawałek przewodu,który nałożyłem na stary + cybanty i nowy inny filter, tanim kosztem zamontowany |
|
|
|
 |
amon31 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Kwi 2010, 10:53
|
|
|
mody1 napisał/a: | Tyle wiem,kupiłem tani zwykły.na cybanty kawałek przewodu,który nałożyłem na stary + cybanty i nowy inny filter, tanim kosztem zamontowany |
Możesz bliżej wytłumaczyć jak to zrobiłeś? Ja też kupiłem ten mały z instrukcji, a mam puszkę i nie wiem teraz czy odcinać te końcówki ze śrubami i po prostu założyć nowy filtr i zacisnąć opaskami zaciskowymi, czy robić to inaczej. |
|
|
|
 |
mody1 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Kwi 2010, 09:45
|
|
|
najpierw musisz mieć przewody paliwowe,które będą pasowały do tych co są oryginalnie na samochodzie,dwie złączki co przewodów i cybanty aby je połączyć. Obciąłem na tyle blisko ile się da przewody przy starej puszcze i podpiąłem inna puchę-filtr, znajomy nałożył na przewody paliwowe z auta inne nieco większe przewody i założył cybanty,ale uważam że przejściówki do łączenia sa lepsze(możesz zastosować jakąs cienka rurkę z przewodu paliwowego) bo nie zmniejszą przepływu paliwa i szczelniejsze |
|
|
|
 |
amon31 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Kwi 2010, 18:36
|
|
|
olałem to, wymieniłem na puszkę i przykręciłem praktycznie taki sam, AD1873936, odpowiednik filtrona PP825, nawet się obroty poprawiły pomiędzy biegami |
|
|
|
 |
|