| [MK4] Kilka pytan - POMOZCIE ! | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Pyra20   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Basic
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 83
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2009,  21:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak mi wytłumaczysz jak sie tym mierzy to z checia zainwestuje   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2009,  21:24 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Pyra20 napisał/a: |  	  | jak mi wytłumaczysz jak sie tym mierzy to z checia zainwestuje | 
 Jeśli twoja odpowiedz jest poważna to Ty lepiej się za naprawę samochodu nie zabieraj
   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pyra20   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Basic
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 29 Gru 2008
 Posty: 83
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2009,  21:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | mowie powaznie, jestem mechanicznym dnem.... 
 zreszta ciezko umiec cos uzywa jezeli nawet sie tego w rzeczywistosci nigdy na oczy nie widzialo....
 
 
 Dobra Panowie.. zrobiłem taki test, skreciłem koło maksymalnie w lewo, poruszałem tymi elementami (foto niżej) i sa bardzo sztywne, prawie w ogóle się nie ruszaja, po ściągnieciu koła gumy po mimo tego że jest troche brudu i syfu na nich wyglądaja ok.
 
 
   
 
 Mam taki miernik:
 
   
 Powie ktos jak tym czyms sprawdzic te czujniki ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Roman Hanc   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8D/60KM
 Wiek: 65
 Dołączył: 17 Sie 2009
 Posty: 14
 Skąd: Kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2009,  09:15 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam Z tym pokazywaniem temperatury to wszystko jest OK
 W moim aucie po odpaleniu po nocy wskaźnik po przejechaniu ok 1,5-2 km zatrzymuje się pomiędzy N a O na napisie NORMAL i to niezależnie gdzie jadę  trasa czy miasto - początkowo myślałem tez że coś jest nie tak ale to norma takie wskazanie.
 Roman
 |  
				| _________________ Roman
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2009,  10:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pyra20,  Sprawdź tą gumę którą zaznaczyłem na zielono bo nawet na fotce nie wygląda za specjalnie, poruszaj też stabilizatorem tak jak zaznaczyłem strzałką. Oczywiście druga strona też do sprawdzenia. Tam powinno być bardzo ciasno, jeśli nie to gumy do wymiany. 
 
   
 [ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 11:38 ]
 Co do miernika i przetestowania CPP to miernik ustawiasz na znak omegi (zakres jak nie ten to drugi) Podłączasz kabelki do czujnika. Czujnik ma trzy wyjścia musisz wyłapać dwa odpowiednie. Jak już masz wszystko podłączone to kręcisz powoli pokrętłem czujnika, wskazówka na mierniku powinna Ci się wychylać płynnie jeśli porusza się skokowo to czujnik do wymiany.
 
 
  	  | Pyra20 napisał/a: |  	  | zreszta ciezko umiec cos uzywa jezeli nawet sie tego w rzeczywistosci nigdy na oczy nie widzialo.... | 
 
 Nie wiem jaką szkołę skończyłeś ale ja w technikum w pierwszej klasie miałem przedmiot miernictwo i tam uczyli takich podstaw. Nie jestem pewien czy i w szkole podstawowej nie dawali miernika do ręki na fizyce. Zresztą chyba każdy facet powinien umieć się posługiwać miernikiem to nie oscyloskop a w życiu nie raz może się przydać.
 Powodzenia w diagnozowaniu problemów.
 |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2009,  23:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | polecam obejrzec tylna tulejke wachacza moze byc lekko naderwana i bedzie sobie stukac wymiana jest mozliwa ale przy niewprawnej rece mozna pogiac wachacz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2009,  10:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli czerwone i zielone 	  | MARIUSZ.B napisał/a: |  	  | Czujnik ma trzy wyjścia musisz wyłapać dwa odpowiednie | 
   
 więcej TUTAJ
 |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.