głowica z 1.8 do 2l |
Autor |
Wiadomość |
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 23 Sie 2009, 20:23 głowica z 1.8 do 2l
|
|
|
pytanie, jakie prawo bytu ma głowica z rqb w 2l mdo
dzisiaj miałem spotkanie bliskiego stopnia z taka hybryda i powiem szczerze ze ta jednostka dysponowala duzo wieksza moca niz mój parch
z tego co rozumie to 1.8 w porownaniu z 2l ma mniejsza komore sprezania co powoduje w 2l podwyzszenie sprezenia, czyli jednym slowem dopreza silnik, porownujac sprezanie z ksiazek forda 2l ma 12atm a rs1800 14
wiec stad moje gdybanie ze ford 2l fabrycznie dusil wydluzajac jego zywotnosc i ograniczajac spalanie i moc
co zatem proponujecie, zlizac mieso z glowicy w 2l czy szykac glowicy z rs1800 i dlubac
zawory raczej napewno sie ruznia w tych silnikach tzn 2l ma wieksza powierzchnie zaworowa,
czekam na opinie i plany...pozdro |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 23 Sie 2009, 22:40
|
|
|
to skoro 2,0 ma wieksze zawory to splanowac ta 2,0
ps: boli porazka z Daniowozem a to, to jezdzi na kompie z S-ki |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Antek83 [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 08:41
|
|
|
No poraacha straszna i prawdopoodobnie glowica ze 1800/130KM ma tak samo duze zawory jak 2.0 tylko jeszcze przydal by mi sie komp Daras wiesz moze kto taki ma |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 14:36
|
|
|
Jak byscie pany chcieli wiedziec to dzieku urzadzeniu Forda do diagnostyki itp, mozna podpinac ECU z ECC IV i ECC V przy czym mozna tez zmieniac dowolnie mape paliwa i mape zaplonu, tj. mamy np ECU z silnika 2.3 Scoprion a chcemy soft na nim z RS2k nic prostrzego stary soft jest usuwany nowy nagrywany...
Za jakis czas bede sprawdzac co to jest warte... |
_________________
|
|
|
|
|
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 18:32
|
|
|
jak ktoś chce głowice z RQB to posiadam taką do sprzedania |
|
|
|
|
krzysieks_mc
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 135 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 20:48
|
|
|
Ok. A przypadkiem głowice z silnków 1.8 105 KM i 130 KM nie są takie same?? |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
krzysieks_mc
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 135 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:30
|
|
|
Tommur napisał/a: | nie | . Opisz dokładnej czym sie rózni. Średnicą zworów?.
I czy jesteś tego pewien 100% |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:42
|
|
|
pany...ale jesli dół 2.o ziutek ...to komp i przeplywka tez takie czoo >? czy komp z 1.8 to ogarnie ? |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:50
|
|
|
krzysieks_mc napisał/a: | Opisz dokładnej czym sie rózni. Średnicą zworów?.
I czy jesteś tego pewien 100% |
Poczytaj w szukajce 105 na 130 i będziesz wiedział czym. Ni rób OT |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Antek83 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Wrz 2009, 19:04
|
|
|
To jest mowa o mojej fifi i dół jest z 2.0 a glowica z 1.8 rs ale komp jest z 1.8 s i daje rade przepustnica i przeplywka jest z 2.0 komprecha na karzdym baniaku jest 12.5
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Wrz 2009, 19:35
|
|
|
Antek83, - z tego co piszą chłopaki piszą , to auto masz ciekawe
Zapraszam do opisania w dziale Nasze Auta . Fajnie będzie poznać kolejną prętką fiestę |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 1 Wrz 2009, 20:12
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | co zatem proponujecie, zlizac mieso z glowicy w 2l |
Możesz zlizać ale musisz obliczyć ile i nie przesadzić bo będą problemy. Jak nie zmieniasz wałków to taka operacja za bardzo nie ma sensu. Więcej uzyskasz przez porting kanałów. |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 09:52
|
|
|
xr2fun ale adamus musial by zmienic walki na te od 1.8 ta ?? |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 11:18
|
|
|
mysle o hybrydzie takiej
kolektor plastikowy mdo
kolektor wydechowy focus-baran
glowica rs1800 po obrobce, czyli porting kanalow ss // wyd polerowanie zaworow docieranie gniazd, złożenie na uszczelce stalowej made by fordon grubosci 1mm, i rownanie glowicy o 0.3mm
walki rozrzadu z 2.0 bo podobno sa bardziej wytrzymałe, regolowane kola rozrzadu
na koniec ecu majter
ale narazie fundusze trza zebrac i zawias wyremontowac |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 15:14
|
|
|
Nic nie osiagniesz tym ze dasz glowice z RS-ki do tego uszczelke odemnie + 2 seryjne, po za odprezeniem...gdzie CR i tak spadnie ponizej obecnego stanu jaki masz na seryjnym 2.0...
Wez policz 2 uszczelki fabryczne do silvera to jest 1,7mm x2 + 1mm uszczelka z kwasiaka. |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 17:40
|
|
|
Co do kompresji to ja zapodalem glowice z blacktopa na blok silvertopa. Glowa splanowana 0,4mm, sprezanie ciutke ponad 15 barow na garnek, niestety trzeba dumac z rozrzadem. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:30
|
|
|
Adas kombinujesz jak kon pod gore, masz opis w temacie Krzyska, co po co i dla czego...
Powiem ci ze albo rybki albo akwarium, bo podstawowa sprawa jest wybor albo to ma jezdzic dobrze albo byc oszczedne, a nie pamietam czy ty masz sekwencje czy jakis inny typ LPG...
Lub tez jak juz chcesz sie bawic po calosci to liznij glowice z 0,3mm osadz to na ITB zrob wydech od zera ale wtedy zapomnij o LPG... |
_________________
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:57
|
|
|
Konrad ale ja nie pisałem ze chce uszczelke na kanapke robic,
focus 2l ma stalowa uszczelke i jest "nizsza" od tej co mam i myslke ze tez trwalsza, jesli chce dopręzyc silnik taka uszczelka pomoze
mierzylem kompreche rok temu i mialem 12barow na baniaku, zmierze w tym roku i pokombinuje zeby dosjc do 15
mam poronione pomysly to wiadomo, ale wiadomo tez ze nie na wszytskie odpowiedzi znajde odpowiedz wiec szukac musze sam, metoda prob i bledow
a LPG mam w sekwencji i zostanie, bo na gazie sportowo tez jezdzic mozna(kiedys na SSS jezdzila czerwona hanka 4gen tylko i wylacznie na gazie i bardzo dobrze sobie radziła)
[ Dodano: Pon Wrz 21, 2009 19:04 ]
aha, no i tlumik mam dlubany przeca, nie mierzony i nie liczony ale robiony wg rad z forum, srednica fi55 zewnetrzna, od kolektora -> dalej wypatroszony kat(opcja przejsciowa) i pusto az do konca gdzie jest przelotowy ulter z koncowa fi 100
spawane od podstaw ja mysle, wszystko na skosach wg lini seryjnego tumola
jak bajka sieskonczy na ostatniej stronie bedzie widnial wykres i maly napisa cdn...
chyba ze ja sprzedam i mam w dupie dłubanie silnika |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Wrz 2009, 19:42
|
|
|
No sama uszczelka pod glowice od foki to spoko ale nie ta moja co ma 1mm bo sama ona raczej watpie ze da rade utrzymac szczelnosc...
Konpresja a stopien sprezania to zupelnie co innego... |
_________________
|
|
|
|
|
|