Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wlot powietrza do filtra
Autor Wiadomość
wojchr 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 72
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lip 2009, 13:04   [MK3] Wlot powietrza do filtra

Witam.
Klapka wydaje mi się, że nie chodzi. Cały czas idzie ciepłe powietrze od silnika.
Czy dlatego mam kłopoty z jazdą na gazie?
Pozdrawiam.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Lip 2009, 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2009, 13:55   

patrzyłeś zarówno na zimnym, jak i na gorącym silniku? wyciągnij to i obejrzyj dokładnie, jak zablokowane na amen (zdechły termostat w dolocie) to wywal klapkę i termostat i zaślep wlot z dołu
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 16 Lip 2009, 14:02   

wojchr ja termostat wyłamałem całkowicie,od dołu zaślepiłem dolot ciepłego pow. i teraz jest znacznie lepie zarówno na benie jak i LPG
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
wojchr 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 72
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lip 2009, 15:32   

Dzięki za rady, zastosuję, powiadomię
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 16 Lip 2009, 21:57   

to w tym wlocie to coś nazywa sie termostat ;-|
i to ma sie przestawiać??
o masz :-P powie ktoś coś więcej na ten temat
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Lip 2009, 22:06   

znajomy19 napisał/a:
powie ktoś coś więcej na ten temat

Co tu dużo mówić jak silnik zimny to ma ssać ciepłe powietrze z kolektora wydechowego jak już sie nagrzeje to z pod maski. Nie bardzo wiem w czym to miało pomagać ale w większości fiestek już przestało działać i tylko pogarsza sprawę.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 17 Lip 2009, 08:33   

a jak sprawdzić czy ten termostat jest sprawny i jaki on ma wpływ na silnik??
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 17 Lip 2009, 08:53   

Zobacz na zimnym silniku czy klapka jest zamknięta od strony wlotu zimnego powietrza, a potem podmuchaj np suszarką i sprawdź czy się otwiera. Wpływ ma taki że nierozgrzany silnik szczególnie zimą bierze cieplejsze powietrze.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 17 Lip 2009, 16:05   

rozebrałem ten dolot z tym termostatem i zrobiłem test ale nie suszarką a gorącą wodą będzie tak z 50-60 stopni może troche wiecej :-P i z moich obserwacji wynika ze słabo sie otwiera ten dolot chłodnego powietrza ale jaoś jeżdziła do tej pory tak to może i będzie dalej jeżdzić, no chyba że moc wzrośnie mi o 20KM to może bym sie tym zajął :hihihi:
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 17 Lip 2009, 21:51   

Suszarką?! Ludzie! Co wy! Do tego trzeba naprawdę temperatury, a nie 50-60 stopni! Ja też myślałem że jest zjeb..ny, ale dopiero po podgrzaniu opalarką (oczywiście rozsądnie) klapka się otworzyła na maksa. 50-60 stopni to ma samo powietrze pod maską jak samochód zostawisz na słońcu na pół godziny... Na kolektorem jest dobre 150 stopni, a ten plastik jest zadżebiście odporny na temperature - wiem bo sprawdzałem osobiście.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Lip 2009, 23:01   

Po co go podgrzewać nie łatwiej sprawdzić jak silnik jest gorący.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
zebros 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 14
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 17 Lip 2009, 23:13   

a powiedzcie bo ja mam ten sam problem :D co sie stanie jak ona sie zablokuje?? i bedzie bralo zimne powietrze ale latem tak jak teraz np 30 stopni
jak sie zachowa silnik??
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Lip 2009, 09:33   

ni jak. zimny silnik lepiej pracuje na ciepłym powietrzu i tyle. po to to jest.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Lip 2009, 09:51   

jackrzec napisał/a:
Na kolektorem jest dobre 150 stopni
nie przesadzasz trochę ? :|
to, że kolektora nie dotknę to ok, ale nad kolektorem aż tak dużo nie będzie...
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Lip 2009, 17:35   

szogoon, powietrze jest ciągnięte spod osłony termicznej kolektora. sam kolektor ma kilkaset stopni, więc powietrze bez problemu powinno tam osiągnąć temp. rzędu 100-150 st :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 18 Lip 2009, 17:51   

U mnie się w ogóle nie otwiera i ciągnie ciepłe. Nie do końca ciepłe, bo zdjąłem też przewód od gorącego powietrza. :hahaha:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.