Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: LOY
14 Paź 2008, 18:01
[MK3] projekt "PUNKY RS" by LOY
Autor Wiadomość
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 24 Paź 2008, 17:52   

LOY napisał/a:
ciagnie jak durny

odważne słowa. :[
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 24 Paź 2008, 20:40   

wedlug tych problemow co opisujecie - to ja mam to samo i sprawdzalem metoda podmiany i wyszlo na to ze przeplywka - poprawilo sie po podmianie ale nastepna padla.. , a znalezc sprawna przeplywke to chyba cud... ;/ .

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 24 Paź 2008, 21:07   

sulos, napisz kiedys jakis mądry post.
przepływomierz mozna kupic nowy, najlepiej.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 25 Paź 2008, 15:38   

sprawdziłem dziś CPP. wyniki:
rezystancja między wtykami 47-46 - 0,75 kO
przy otwieraniu wzrastała płynnie do 3,2 k
rezystancja między 47-26 - 3,4 kO
przy otwarciu spadała płynnie do 330 O
więc wygląda na ok.

przy okazji sprawdziłem wtryskiwacze - rezystancja ok. 15,7 O

nie wiem jak sprawdzić przepływkę, oraz gdzie się podpiąć w sondę lambda.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Paź 2008, 19:56   

przepływka też powinna mieć określoną rezystancje gdy silnik nie chodzi.
sonde mierzysz w ten sposób że jedna sonda od miernika do masy a druga do sygnałowego (jak nie wiesz który to wkuwasz się po kolei) i napięcie powinno wahać się od 0,1 do 1V, najlepiej sprawdzać to na mierniku analogowym, wtedy dokładnie widać czy jest ona sprawna.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 1 Lis 2008, 20:53   

dziś ze Stafciem [dzięki za pomoc] poczyściliśmy wszystkie styki w czujnikach i sprawdziliśmy lambdę metodą:
diagnostyka, podpięcie innej, diagnostyka, powtórne wpięcie poprzedniej, diagnostyka i kolejna roszada. wyszło, że lambda była padnięta. mam teraz wsadzoną dobrą i czuję różnicę [to raczej nie placebo] na plus. więc czeka mnie kupno nowej.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 1 Lis 2008, 20:56   

hmmm ja swoją sondę sprawdzałem i po błędach i miernikiem i wychodzi że dobra :| ciekawe co za diabeł u mnie siedzi :P
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Lis 2008, 22:05   

polecam zainwestowac troche wiecej kasy i kupic "porzadna" sonde
rada z autopsji ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 8 Mar 2009, 18:57   

jak sie ma punkowa rs-ka??
dzieje sie cos wiecej?? mechanika pochytana??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 21 Kwi 2009, 15:57   

postanowiłem trochę ruszyć temat RS, żebyście nie myśleli, że już jej nie ma, albo kwitnie w jakimś rowie. nie jestem w stanie na razie projektu rozwijać, bo finanse uciekają w formie fiestowych wydatków bieżących :D

w trzech słowach przeszliśmy ostatnio przez spore wycieki oleju - ostatnio baaardzo spore] - i próbując zdiagnozować ze Stefciem źródło rozprysku [z braku dojścia jedynie palcoleptycznie], znaleźliśmy pęknięcie bloku. na szczęście - na całe szczęście - okazało się jak już doszedłem do siebie, że to jedynie jakaś zadra [?], a olej ucieka po prostu przez dziurawy czujnik ciśnienia oleju. już nie cieknie.

wymieniliśmy też poduchy pod skrzynią, bo silnik chciał uciekać razem z wydechem


[Stafcio chciał mieć fajne zdjęcie jak iskry krzesi - była okazja bo jedna nakrętka się uparła]

kilka dni temu zaliczyłem dziurę w asfalcie jadąc do łodzi i głupio zrobiłem nie fotografując jej od razu, bo 3 dni później była już zalana, a pamiątką po spotkaniu było walnięte łożysko i koła do wyważania.

przy okazji wymiany łożyska dowiedziałem się o padniętym przegubie, który ostatnimi dniami wymieniłem z wielką pomocą Stafcia.

wymieniając przegub okazało się, że końcówki drążków i wahacz są do wymiany....

i tak sobie życie płynie powolutku.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Kwi 2009, 16:48   

jak już zrobisz wszystko co się sypie to bedziesz zadowolony :yes:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 21 Kwi 2009, 17:26   

będę zadowolony z auta, natomiast z finansów i atmosfery w domu niekoniecznie :]

[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 17:38 ]
i jeszcze jedno. przy skręconej kierownicy maksymalnie w lewo gdy auto się toczy coś miarowo puka przy prawym kole. myślałem, że może to mieć związek z przegubem, lecz po wymianie nie przestało. w planach mam wymianę wahacza i końcówek ale zapytam mimo to, czy to może być sprawka tych części?
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 21 Kwi 2009, 20:38   

Radkalkin napisał/a:
jak już zrobisz wszystko co się sypie to bedziesz zadowolony :yes:
to zawsze będzie coś innego jak to autami bywa :sad:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 21 Kwi 2009, 22:50   

konrad nie pękaj, prędzej czy później musialbys wymienic wahacz prawi i końcówki.

trzeba je wymienic zanim uciekniesz z wwa.
wahacz moog http://katalog.fota.pl/Ka...EinspNr=134&St=
ok 120pln, koncowki moog ok 25pln
moog to jedna z lepszych firm robiąca zawiechę. chwalą się ze robią części do wyścigów nascar.
oczywiscie mozesz kupic na alegro za 67pln ale dlugo na tym nie pojezdzisz, testowalem dwa razy :)

z tym stukaniem, to cos w lewym kole. kiedys mówiles ze piasta jest ble, ja mam do sprzedania :-P
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 22 Kwi 2009, 09:43   

haha kiedyś Ty pytałeś czy aby piasta nie jest ble!
ble jest raczej lewy amor, piasta jeszcze niedawno była w dobrym stanie :]
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 7 Lip 2009, 03:43   

w niedzielę znalazłem odrobinę czasu i ubrałem moje cudo w lotkę.
czekała na ten dzień i lotka i ereska dobre pół roku. wreszcie się spiąłem i zrobiłem co trzeba.
lotka zamontowana na 6 śrub, bez kleju.
otwory wywiercone w klapie zabezpieczone.
tyle w temacie :]

przy okazji kilka dzisiejszych fotek, żeby przypomnieć jak wygląda fiesta ;]











_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 7 Lip 2009, 08:31   

no, teraz to wygląda jak RSka. wytnij jeszcze otwór na szyberdach i będziesz miał w 100% tę wersję :)
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Radkalkin 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: EL
Wysłany: 7 Lip 2009, 12:38   

od 100% chcąc nie chcąc odchodzę.
kolejnym mini kroczkiem muszą być dymione kierunki z tyłu.
_________________
PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 7 Lip 2009, 12:41   

faaaaajna xrka!! z tym daszkiem wydaje się nieco niższa :)
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 7 Lip 2009, 15:30   

Radkalkin napisał/a:
kolejnym mini kroczkiem muszą być dymione kierunki z tyłu.


Popieram, muszą być :yes:

Nie myślałeś jednak o jakimś alternatywnym komplecie kół? Np. 14cali?
Oczywiście te kółeczka mają swój urok ale opona strasznie baloniasta się wydaje :-)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.