Przesunięty przez: LOY 14 Paź 2008, 18:01 |
[MK3] projekt "PUNKY RS" by LOY |
Autor |
Wiadomość |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 24 Paź 2008, 17:52
|
|
|
LOY napisał/a: | ciagnie jak durny |
odważne słowa. :[ |
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 41 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 24 Paź 2008, 20:40
|
|
|
wedlug tych problemow co opisujecie - to ja mam to samo i sprawdzalem metoda podmiany i wyszlo na to ze przeplywka - poprawilo sie po podmianie ale nastepna padla.. , a znalezc sprawna przeplywke to chyba cud... .
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 24 Paź 2008, 21:07
|
|
|
sulos, napisz kiedys jakis mądry post.
przepływomierz mozna kupic nowy, najlepiej. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 25 Paź 2008, 15:38
|
|
|
sprawdziłem dziś CPP. wyniki:
rezystancja między wtykami 47-46 - 0,75 kO
przy otwieraniu wzrastała płynnie do 3,2 k
rezystancja między 47-26 - 3,4 kO
przy otwarciu spadała płynnie do 330 O
więc wygląda na ok.
przy okazji sprawdziłem wtryskiwacze - rezystancja ok. 15,7 O
nie wiem jak sprawdzić przepływkę, oraz gdzie się podpiąć w sondę lambda. |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 25 Paź 2008, 19:56
|
|
|
przepływka też powinna mieć określoną rezystancje gdy silnik nie chodzi.
sonde mierzysz w ten sposób że jedna sonda od miernika do masy a druga do sygnałowego (jak nie wiesz który to wkuwasz się po kolei) i napięcie powinno wahać się od 0,1 do 1V, najlepiej sprawdzać to na mierniku analogowym, wtedy dokładnie widać czy jest ona sprawna. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 1 Lis 2008, 20:53
|
|
|
dziś ze Stafciem [dzięki za pomoc] poczyściliśmy wszystkie styki w czujnikach i sprawdziliśmy lambdę metodą:
diagnostyka, podpięcie innej, diagnostyka, powtórne wpięcie poprzedniej, diagnostyka i kolejna roszada. wyszło, że lambda była padnięta. mam teraz wsadzoną dobrą i czuję różnicę [to raczej nie placebo] na plus. więc czeka mnie kupno nowej. |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 1 Lis 2008, 20:56
|
|
|
hmmm ja swoją sondę sprawdzałem i po błędach i miernikiem i wychodzi że dobra ciekawe co za diabeł u mnie siedzi |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Lis 2008, 22:05
|
|
|
polecam zainwestowac troche wiecej kasy i kupic "porzadna" sonde
rada z autopsji |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 18:57
|
|
|
jak sie ma punkowa rs-ka??
dzieje sie cos wiecej?? mechanika pochytana?? |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 21 Kwi 2009, 15:57
|
|
|
postanowiłem trochę ruszyć temat RS, żebyście nie myśleli, że już jej nie ma, albo kwitnie w jakimś rowie. nie jestem w stanie na razie projektu rozwijać, bo finanse uciekają w formie fiestowych wydatków bieżących
w trzech słowach przeszliśmy ostatnio przez spore wycieki oleju - ostatnio baaardzo spore] - i próbując zdiagnozować ze Stefciem źródło rozprysku [z braku dojścia jedynie palcoleptycznie], znaleźliśmy pęknięcie bloku. na szczęście - na całe szczęście - okazało się jak już doszedłem do siebie, że to jedynie jakaś zadra [?], a olej ucieka po prostu przez dziurawy czujnik ciśnienia oleju. już nie cieknie.
wymieniliśmy też poduchy pod skrzynią, bo silnik chciał uciekać razem z wydechem
[Stafcio chciał mieć fajne zdjęcie jak iskry krzesi - była okazja bo jedna nakrętka się uparła]
kilka dni temu zaliczyłem dziurę w asfalcie jadąc do łodzi i głupio zrobiłem nie fotografując jej od razu, bo 3 dni później była już zalana, a pamiątką po spotkaniu było walnięte łożysko i koła do wyważania.
przy okazji wymiany łożyska dowiedziałem się o padniętym przegubie, który ostatnimi dniami wymieniłem z wielką pomocą Stafcia.
wymieniając przegub okazało się, że końcówki drążków i wahacz są do wymiany....
i tak sobie życie płynie powolutku. |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 21 Kwi 2009, 16:48
|
|
|
jak już zrobisz wszystko co się sypie to bedziesz zadowolony |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 21 Kwi 2009, 17:26
|
|
|
będę zadowolony z auta, natomiast z finansów i atmosfery w domu niekoniecznie :]
[ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 17:38 ]
i jeszcze jedno. przy skręconej kierownicy maksymalnie w lewo gdy auto się toczy coś miarowo puka przy prawym kole. myślałem, że może to mieć związek z przegubem, lecz po wymianie nie przestało. w planach mam wymianę wahacza i końcówek ale zapytam mimo to, czy to może być sprawka tych części? |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 21 Kwi 2009, 20:38
|
|
|
Radkalkin napisał/a: | jak już zrobisz wszystko co się sypie to bedziesz zadowolony | to zawsze będzie coś innego jak to autami bywa |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 21 Kwi 2009, 22:50
|
|
|
konrad nie pękaj, prędzej czy później musialbys wymienic wahacz prawi i końcówki.
trzeba je wymienic zanim uciekniesz z wwa.
wahacz moog http://katalog.fota.pl/Ka...EinspNr=134&St=
ok 120pln, koncowki moog ok 25pln
moog to jedna z lepszych firm robiąca zawiechę. chwalą się ze robią części do wyścigów nascar.
oczywiscie mozesz kupic na alegro za 67pln ale dlugo na tym nie pojezdzisz, testowalem dwa razy
z tym stukaniem, to cos w lewym kole. kiedys mówiles ze piasta jest ble, ja mam do sprzedania |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 03:43
|
|
|
w niedzielę znalazłem odrobinę czasu i ubrałem moje cudo w lotkę.
czekała na ten dzień i lotka i ereska dobre pół roku. wreszcie się spiąłem i zrobiłem co trzeba.
lotka zamontowana na 6 śrub, bez kleju.
otwory wywiercone w klapie zabezpieczone.
tyle w temacie :]
przy okazji kilka dzisiejszych fotek, żeby przypomnieć jak wygląda fiesta ;]
 |
_________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
http://barylski.daportfolio.com/
 |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 08:31
|
|
|
no, teraz to wygląda jak RSka. wytnij jeszcze otwór na szyberdach i będziesz miał w 100% tę wersję |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
Radkalkin

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 45 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 12:41
|
|
|
faaaaajna xrka!! z tym daszkiem wydaje się nieco niższa |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
 |
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 40 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 7 Lip 2009, 15:30
|
|
|
Radkalkin napisał/a: | kolejnym mini kroczkiem muszą być dymione kierunki z tyłu. |
Popieram, muszą być
Nie myślałeś jednak o jakimś alternatywnym komplecie kół? Np. 14cali?
Oczywiście te kółeczka mają swój urok ale opona strasznie baloniasta się wydaje |
_________________
 |
|
|
|
 |
|