Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wyje na obrotach od powyżej 3500
Autor Wiadomość
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2009, 22:35   [MK3] Wyje na obrotach od powyżej 3500

Witam!
Posiadam od roku fieste MK3 z silnikem 1.3, 93r. Zauważyłem, ze przy obrotach 3500 -4000 i powyżej silnik bardzo głośno wyje i nie ma juz mocy. Nie miałem okazji jeździć innną fiestą i nie mam porównania. Chciałem sie zapytać czy to jest normalne?. Ewentualnie czy był juz na forum poruszony jakiś wątek na ten temat. Skorzystałem z wyszukiwarki ale nic nie moge znalezc na ten temat. Z góry dziekują za pomoc. pozdrawiam
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2009, 23:27   

Wszystko zależy co pod tym pojęciem rozumiesz,ale ciche w tym zakresie obrotów to fiestki z tym serduszkiem nie są :rotfl: :rotfl:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 16 Mar 2009, 23:29   

moristo, a jaki masz przebieg <???>
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2009, 23:40   

drjanusz napisał/a:
Wszystko zależy co pod tym pojęciem rozumiesz,ale ciche w tym zakresie obrotów to fiestki z tym serduszkiem nie są


Np, jazda na 2 biegu jest fatalna, bo gdy auto osiąga wtedy ok 4000 obrotów bardzo głosno wyje w porównaniu z innym autami jakimi jeździłem. Ale widocznie ten typ tak ma:)

Cytat:
moristo, a jaki masz przebieg


jest 50 pare tys na zegarze, czyli może być 150 tys, ale ja chyba obstawiam 350tys. Moja fiesta miała już 5 właścicieli:)
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2009, 23:44   

moristo to masz duuużo kasy jak je tak wysoko kręcisz :hahaha: Jesteś z samego Poznania?
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Mar 2009, 23:53   

Cytat:
moristo to masz duuużo kasy jak je tak wysoko kręcisz


Benazyna w końcu troche potaniała:) :-P

drjanusz napisał/a:
Jesteś z samego Poznania?


tak, z samego Poznania :hihihi:
 
 
 
Tomto 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 34
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Mar 2009, 22:08   

Z tego opisu wynika, że coś jest jednak nie tak (mam 1.1 i u mnie nic nie wyje a silnik ładnie ciągnie na wysokich obrotach) - objawy są podobne do np. zatkanego wydechu. Oczywiście to może być coś innego, ale sprawdzić nie zaszkodzi. U mnie były takie objawy jak środkowy tłumik się zatkał. Może też być coś ze sprzęgłem.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Mar 2009, 08:51   

moristo, kiedy ostatni raz regulowane zawory? :fox:

jak są rozregulowane to nie dość że część pary idzie w gwizdek (silnik wyje ale nie jedzie) to jeszcze możesz sobie popalić zawory i przylgnie - pięknie spadnie kompresja...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Mar 2009, 18:51   

bidżej napisał/a:
moristo, kiedy ostatni raz regulowane zawory? :fox:

jak są rozregulowane to nie dość że część pary idzie w gwizdek (silnik wyje ale nie jedzie) to jeszcze możesz sobie popalić zawory i przylgnie - pięknie spadnie kompresja...


Regulowałem jakieś pół roku temu. Tyle, że jeden zawór jest niewyregulowany, ponieważ jest ukręcona śruba od regulacji. Zamówiłem już klawiatuę używaną. Wymienie, wyreguluję izobaczymy:)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2009, 02:06   

to jak przyjdzie kalawiatura to zobacz czy dźwigienki nie są uklepane .
 
 
 
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Mar 2009, 17:54   

diodalodz napisał/a:
to jak przyjdzie kalawiatura to zobacz czy dźwigienki nie są uklepane .


Aha, a jeżeli są tzn ze trzeba ja przeszlifować? czy papierem ściernym wystarczy?
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2009, 20:39   

moristo napisał/a:
papierem ściernym

jak masz tyle czasu to wystarczy . lepiej użyć szlifiereczki i same detale dopolerować papierkiem . To pozwala poprawnie ustawić luzy zaworowe . Inaczej zazwyczaj wychodzi +0,1mm
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 19 Mar 2009, 20:40   

tylko poco tak ostro kręcić furę jak powyżej 4.5 tysiaków kiepsko ciągnie silnik :ok:
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Mar 2009, 18:55   

Cytat:
jak masz tyle czasu to wystarczy . lepiej użyć szlifiereczki i same detale dopolerować papierkiem . To pozwala poprawnie ustawić luzy zaworowe . Inaczej zazwyczaj wychodzi +0,1mm


Dziesiaj odebrałem klawiature. Na dzwigienkach, od spodu są takie okrągłe wgłebienia. (Pozniej postaram sie wrzucić fotkę). Rozmumiem, ze powierzchnia konika powinna byc od spodu idealnie płaska?
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20 Mar 2009, 19:08   

Powinny wygladac tak ;)


A sam fakt ze auto wyje przy ponad 4000 to norma. To nie jest silnik wysokobrotowy i jezdzi sie nim raczej jak dieslem.

Chociaz ja swoja kosiarke piłuje bo nie chce mi sie wachlować biegami :-)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
moristo 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maurycy
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 43
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Mar 2009, 21:37   

madek napisał/a:
Powinny wygladac tak ;)



uuu ,to widze że mam troche roboty. Nie mam szlifierki wiec ręcznie bedę piłował:(
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Mar 2009, 02:25   

tylko pamiętaj aby zostawić taki sam kształt łuku . dźwigienka nie jest płaska , ma być równa . Rozbierz klawiaturę na części i podjedź do mechanika co ma szlifierczkę stołową albo gdzie obrabiają głowice a zrobią to za 20 zł w 5 minut . Aby rozebrać klawiaturę musisz najpierw przerysować sobie na kartkę jak jest poskładana i gdzie są kolejne części , potem wyciągasz zawleczkę na końcu klawesynu : ) i rozbierasz konik sprężynka konik i tak w koło . Oszlifujesz umyjesz poskładasz . Ponumeruj białym pisakiem kolejne koniki i poskładaj w tej samej kolejności . Warsztaty znają procedurę szlifu bo to powszedni chleb w FSO w sumie już świętej pamięci .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.