| [MK6] jaki silnik byście wybrali | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | scorpion69   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 65
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 305
 Skąd: z planety X
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2009,  12:48   [MK6] jaki silnik byście wybrali | 
 |  
               | 
 |  
               | kupując MK6 jaki silnik byście wybrali? oprócz 1.3i 50/60KM. 1.3i 70KM , 1.25 16v albo tdci? chciałbym kupić w miare młodą sztuke i długo nim pojeździć -przynajmniej 200tys km. czy diesel bedzie dużo droższy w serwisowaniu -wiadomo turbosprężarka, wtryskiwacze...gdzieś wyczytałem że w 1.25 16v nie da sie zrobić szlifu cylindrów, ze względu na materiał jego wykonania.
 Co zatem wybrać?
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2009,  13:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1,6 TDCI 90KM lub 1,6 S 16V 100KM... Pierwszy ma niskie spalanie i osiągi całkiem całkiem, a ten drugi ma niezłe osiągi i spalanie porównywalne do 1,25 16V   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2009,  16:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | polecam silni 2.0L duratec..   wybierz disla - dobra elastyczność, niskie spalanie, serwisowanie wg mnie niewiele droższe..
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Neo178   
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Maj 2008
 Posty: 322
 Skąd: Bełchatów/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2009,  17:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja mogę polecić silniczek taki jaki sam posiadam w mojej fieścinie - 1.6 benzyna. Autko przy spokojnej jeździe w trasie nie pali dużo (6,5-6,7l/100km), dynamiczny i ogólnie fajny  Co prawda to nie to co 2.0l ale też ładnie cieka po drogach  Jak trzeba - ekonomiczny, jak ma się zebrać - to się zbiera. W sumie to zależy co kto chce i co kto lubi  diesel czy benzynka .. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arecki   Człowiek Whisky
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 04 Sty 2009
 Posty: 1673
 Skąd: WWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2009,  20:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1.6 tdci bym brał |  
				| _________________ 
   
 
   
 Była Fiesta jest Focus
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | scorpion69   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 65
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 305
 Skąd: z planety X
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2009,  21:24 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcinowaty napisał/a: |  	  | 1,3i/70KM bym wzial | 
 to jest ten sam motor jak u mnie? jesli tak to co zmienili?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2009,  09:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | Było kilka wersji mocowych silnika 1.3. A co do polecanych silników to radzę wziąść coś mocniejszego bo 1.3 70 km będzie jeździć gorzej niż 1.25 a palić tyle samo. 1.4 16v źre tyle co 1.6 16v a jeździ trochę lepiej niż 1.25 16v. 1.4 TDCi jak dla mnie ma fatalna kulturę pracy (bez urazy do jeżdzących z takimi silnikami ale porównajcie jak pracuje ten sam silnik np. w 206 to zrozumiecie o co mi chodzi). Do 1.6 częsci pasują od fokersa (1ki) bo to ten sam silnik, tak samo jest z 1.6 tdci (od 2ki) - Tak więc propozycje zostają trzy 1.25 16V, 1.6 16V i 1.6 TDCI   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ElGrey   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 50
 Dołączył: 13 Wrz 2004
 Posty: 1152
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Mar 2009,  17:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Od zaciecia kierowcy, ale nie mniej niz 1.6 i, bo nizej to nieporozumienie. servis bezyna czy ropniak to w zasadzie to samo
 |  
				| _________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
 Mk IV 1999 style 1.25
 Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pawel182   
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 27 Sty 2008
 Posty: 440
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Mar 2009,  10:26 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | ElGrey napisał/a: |  	  | Od zaciecia kierowcy, ale nie mniej niz 1.6 i, bo nizej to nieporozumienie. servis bezyna czy ropniak to w zasadzie to samo
 | 
 
 
 Nieporozumieniem to było sprzedawanie w Polsce tylko wersji z silnikami 1.3 8v, 1.25 16V i 1.4TDCI
 |  
				| _________________ Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Mar 2009,  10:30 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pawel182 napisał/a: |  	  |  	  | ElGrey napisał/a: |  	  | Od zaciecia kierowcy, ale nie mniej niz 1.6 i, bo nizej to nieporozumienie. servis bezyna czy ropniak to w zasadzie to samo
 | 
 
 
 Nieporozumieniem to było sprzedawanie w Polsce tylko wersji z silnikami 1.3 8v, 1.25 16V i 1.4TDCI
 | 
 
 po prostu byłoby to nieopłacalne,
 umówmy się ilu klientów byłoby na takie silniki,
 mało kogo w Polsce stać na nowy samochód za 60tys w klasie b,
 woli już kupić słabo wyposażonego golfa lub coś w ten deseń..
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zuber   
 Model: Ford Fiesta Mk6`05
 Wersja: Gold
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 20 Kwi 2008
 Posty: 16
 Skąd: białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Kwi 2009,  09:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | kazdy w miare dobry oprócz 1.3 i 1.4 tdci Zastanow sie nad benzynowym 1.6 Serwis diesla napewno drozszy i ryzyko awarii wieksze Ja mam 1.25 16v i ma troche za malo mocy zwlaszcza przy malych obrotach za to w trasie ekonomiczny (wiecej jak 6.5 z klima mi nie spalil przy predkosciach do 120km/h) W miescie ponizej 8l ciezko zejsc |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |