| Przesunięty przez: szynszyl 5 Sty 2009,  07:17
 | [MK3] Jaki akumulator do Fiesty 1.8 diesel, 1990 r. ? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Rosa_canina [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2009,  22:37   [MK3] Jaki akumulator do Fiesty 1.8 diesel, 1990 r. ? | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 pytanie - jak w temacie; aktualny akumulator po 4 latach eksploatacji  jest na wyczerpaniu, a niestety nie można z niego odczytać żadnych parametrów, dlatego byłabym wdzięczna gdyby ktoś z forumowiczów mógł podać wartości akumulatora, właściwe dla tego modelu fiesty .
 
 Pomocna byłaby również podpowiedź, gdzie we Wrocławiu można taką wymianę akumulatora wykonać, jakiś sprawdzony punkt?
   pozdrawiam
 
 
 ( zakładam nowy temat , ponieważ mimo przeszukania forum odpowiedniej informacji nie znalazłam )
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miły   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Lis 2007
 Posty: 2084
 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2009,  22:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | o akumulatorach było już... 
 ja mam 70 (albo 72?) MAh i starcza bez problemu...
 
 a co do wymiany - idziesz ze starym aku do sklepu motoryzacyjnego i powinni ci wymienić... ew. do mechanika...
 |  
				| _________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rosa_canina [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2009,  23:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | dziękuję za odpowiedź, 
 może nieco dokładniej przedstawię sytuację:
 
 mechanik zaproponował pewien akumulator, jednak mam co do niego wątpliwości
 i dlatego chce zweryfikować informacje swoje ( i mechanika)
 
 dlatego też potrzebuję dokładniejszych danych poza pojemnością , napięcie zapewne 12 V, a prąd rozruchu? technologia, ewentualnie producent?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miły   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Lis 2007
 Posty: 2084
 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sty 2009,  23:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | ojć teraz nie pamiętam jaki mam dokładnie... |  
				| _________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sty 2009,  17:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Teoretycznie powinno być 63Ah i 500A prądu startowego, ale nie wiadomo w jakiej normie, myślę że jak kupisz jakiś 72A będzie dobry. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rosa_canina [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2009,  19:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuję za wszystkie rady. 
 Szczególnie przydatne okazały się dla mnie tabele producentów z propozycjami akumulatorów do konkretnych aut  ( jak np.  na podanej wyżej stronie varty ), nie ma się czym chwalić ale wcześniej nie wiedziałam, że takie są .
 
 Pewien problem stanowiło dokręcenie jednej z klem, jednak
 akumulator już zainstalowałam i co najważniejsze - samochód odpalił !
  więc mam nadzieję, że wszystko jest ok ( co dla pewności przy najbliższej wizycie u mechanika będę chciała sprawdzić).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miły   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Lis 2007
 Posty: 2084
 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2009,  20:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzisiaj się przyjrzałem bo miałem problem z uruchomieniem auta... mam 680A i 74 MAh... i 2 x wyładowałem aku, żeby odpalić auto... dopiero na zaciąg...   |  
				| _________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sty 2009,  20:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | najlepiej pojdz do sklepu motoryzacyjnego i niech z katalogu dobiorą aku. |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | koval [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2009,  12:41 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Miły napisał/a: |  	  | dzisiaj się przyjrzałem bo miałem problem z uruchomieniem auta... mam 680A i 74 MAh... i 2 x wyładowałem aku, żeby odpalić auto... dopiero na zaciąg...   | 
 
 Polecam dokładnie sprawdzić jakość połączenia kabli z klemami. U mnie to samo przy pewnym mrozie się działo. Okazało się po osobistym śledztwie że kabel odpowiadający za grzanie świec ma słabe połączenie z klemą i nie grzeją jak potrzeba. Po przeszlifowaniu dokładnym i ponownym połączeniu klem przy -10 więcej potrafi odpalić od pierwszego razu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.