|
Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] Rajdowa Fiesta wujka |
Autor |
Wiadomość |
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 18:01 [MK3] Rajdowa Fiesta wujka
|
|
|
NICK: wujek
IMIĘ: Grzegorz
MODEL: Fiesta
WERSJA: XR2i
ROCZNIK: MK3 1990.
SILNIK: CVH 1.6 110KM
OPIS AUTA: Samochód przeznaczony do rajdów, w sezonie 2008 KJSy i RallySprinty, w kolejnym – jeśli ruszy – 3. Liga. Karoseria z klatką odziedziczona po Qzynie przez Qrdesza, ja kupiłem (z końcem 2007. roku) teoretycznie kompletny samochód – z akcentem na „teoretycznie” - od Qrdesza, w stanie raczej średnim.
DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. Wizualne:
Najnowsze modyfikacje: Logo FKP RACE & RALLY TEAM, oraz pasek przeciwsłoneczny
Kompleksowy remont blacharski, łącznie z konserwacją podwozia,
Rajdowy, biały lakier
Uzupełnienie stanu nadwozia do oryginału: lotka, halogeny dodatkowe i listwa dolna zderzaka, oraz inne mniej zauważalne elementy.
b. Mechaniczne:
Sprężyny zawieszenia sportowe Jamex,
Amortyzatory przednie regulowane Spax (po Qrdeszu),
Płyta pod silnik,
Kompletny remont układu kierowniczego (wymiana wszystkich drążków, końcówek, tuleji i sworzni wahaczy, krzyżaka kolumny kierowniczej oraz przekładni kierowniczej)
Wymiana łożysk dwóch kół,
Uzupełnienie stanu zawieszenia do oryginału: stabilizator, łączniki stabilizatora, gumy i obejmy,
Końcowy tłumik wydechu zastąpiony tłumikiem przelotowym, pozostała część wydechu z wersji 110KM,
Przywrócenie elektyki do stanu oryginalnego: wymiana wiązki z Escorta na kompletną wiązkę elektryczną Fiesty XR2i 110KM, regeneracja potencjometru składu mieszanki (szybko kończą swój żywot, proponuje każdemu posiadaczowi pomiar omomierzem), wymiana komputera silnika na 1AFA (110KM), wymiana przełącznika zespolonego, kompletnego licznika i brakujących przycisków, montaż elektrycznych mechanizmów podnoszenia szyb (klatka bezpieczeństwa uniemożliwia korzystanie z korbki),
Drobne remonty typu: wymiana nagrzewnicy, termostatu, puszki odmy, węży chłodnicy, uszczelek m.in: misy olejowej, dekla zaworów, skompletowanie dolotu powietrza, etc.
Skrzynia biegów z krótszymi przełożeniami (z wersji silnikowej 1.3)
c. audio:
interkom do komunikacji kierowca<->pilot
d. Inne:
Klatka bezpieczeństwa Ireco Motorsport (jeszcze dzieło Qzyna),
Dwa fotele kubełkowe Sparco Evo (homologacja FIA do 2005),
Pasy 3” - czteropunktowe Sparco montowane do klatki (homologacja FIA do 2007),
Rajdowa kierownica zamszowa z nabą Momo,
Gałka zmiany biegów Momo,
Podstopnica pilota Sparco,
Siatka na kaski Sparco,
Wskaźniki dodatkowe – ciśnienie oleju, temperatura cieczy, woltomierz,
Chlapacze rajdowe Sparco,
Dwa koszyki na bidony przy klatce ,
Koło zapasowe wewnątrz pojazdu
PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. Wizualne:
Koniecznie malowanie felg (noszę się z tym od dłuższego czasu),
Być może więcej naklejek
b. Mechaniczne:
Remont silnika (wałek rozrządu, popychacze, etc, oraz trochę profilaktyki),
Nowe tarcze i klocki hamulcowe,
Amortyzatory Bilstein (to są plany na chwilę obecną zdecydowanie wkraczające w sferę marzeń)
c. Audio:
Brak planów i marzeń również
d. inne:
Koniecznie jakieś sprytne mocowanie klucza do kół – aktualne jest niepraktyczne i lepiej o nim nie wspominać
Kilka fotek - Fiesta jest bardzo ruchliwa więc zdjęć w stanie spoczynku ma niewiele.
|
Ostatnio zmieniony przez wujek 29 Gru 2008, 17:13, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 18:35
|
|
|
ladnie zaczete... widze ze coraz wiecej tych rallyyyyy sie tu na forum pojawia hehe
ciekawie sie zapowiada...
przy okazji proponuje wpisywac w temacie info kiedy i gdzie bedziesz startowal |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 18:43
|
|
|
Tak jak pisał kiedyś trzeci. Za rok na zlocie trza będzie zrobić grupę "FIESTA RALLY" |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 21:25
|
|
|
za rok napewno bo się ich kroi naprawdę wiele
co do autka - super |
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 00:30
|
|
|
tylko taki ładny kolor zamalowales ;D zolto niebieski hehe |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 00:40
|
|
|
Nie, nie zamalowałem... Ja go zdarłem i dopiero pomalowałem.
Qrdesz, wiesz, że to połączenie kolorów od początku mnie drażniło. |
|
|
|
|
Danio
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 39 Dołączył: 16 Gru 2004 Posty: 391 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 01:18
|
|
|
fajnie że w końcu sie pochwaliłeś autkiem - mnie sie bardzo ono podoba pozdrowienia |
_________________ Dobra Fiesta nie jest zła
|
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 11:25
|
|
|
wujek napisał/a: | Nie, nie zamalowałem... Ja go zdarłem i dopiero pomalowałem.
Qrdesz, wiesz, że to połączenie kolorów od początku mnie drażniło. |
widzialem na fotkach i na zywo i potwierdzam ze Grzesiek wlozyl mase pracy zeby doprowadzic to auto do stanu jako-takiego, a jeszcze duzo pracy przed nim |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 14:14
|
|
|
Wiecej fotek, opisy z prac... milo by sie poczytalo wypociny
Autko widac dopracowywane jest... i bedzie z tego co pisze... Za to gratki... czekam na aktualizacje |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 18:48
|
|
|
Tajmus, ok, jak tylko będę miał chwilkę wolnego czasu opiszę dokładnie prace nad samochodem. Squadak, dzięki za dobre słowo, za pomoc merytoryczną i nie tylko przy remoncie auta. Wiem, że przede mną jeszcze sporo pracy, samochód idealny nigdy już nie będzie ale chciałbym doprowadzić go do stanu około bardzo dobrego. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 20:03
|
|
|
Auto przechodziło z rąk do rąk i cały czas było w klubie lub jego okolicach . Cieszę sie że tak poważnie podchodzisz do utrzymania go w stanie pozwalającym na dalsze starty ( to chyba lepsze określenie niż mówienie o doprowadzeniu do oryginału )
Gratuluje Auta i konsekwencji
Witamy w Projektach FKP |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 21:07
|
|
|
Cytat: | to chyba lepsze określenie niż mówienie o doprowadzeniu do oryginału |
Zgadza się, mówiłem tylko o wymianie tych elementów które średnio lub wcale nie pasują do Fiesty, oraz o tych które być powinny ale ich nie było.
Dziękuję do przeniesienia do Projektów, koniec gadania, niebawem pojawią się opisy doprowadzenia auta do przyzwoitego stanu. |
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 21 Paź 2008, 00:45
|
|
|
nie wiem czemu Wujek tak narzeka że ode mnie auto było w stanie srednim lub nawet opłakanym
W rajdówkach są 2 podstawowe zasady:
1 - auto ma jechac a nie wyglądać
2 - zawsze jest cos do zrobienia
Poza ty, podczas mojej współpracy z tą fiestką ani raz nie powiedziała ze nie jedzie hehe zawsze bez problemów do mety, a z tego co wiem od Wujka w jego rekach lubiała się obrazic ;D
pokaze wam filmik nakrecony kilka dni przed sprzedaża fiestki Wujkowi
http://pl.youtube.com/watch?v=kBprjLI5GJk |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Paź 2008, 14:54
|
|
|
Qrdesz, ja nie narzekam, przecież wiedziałem co kupuję i po zakupie nigdy nie twierdziłem np . że czuję się oszukany. Czasem jedynie skrytykowałem niektóre Twoje patenty, ale to zupełnie coś innego. Co do koloru przyznaję się otwarcie (zawsze to robiłem), że pierwotny nigdy mi się nie podobał. Oczywiście jest to kwestią gustu i faktycznie w jeździe nie pomaga, najwyżej wpływa na poprawę samopoczucia. Malowanie było w planach jeszcze przed zakupem. Wracając jeszcze do stanu technicznego, to co dla niektórych jest idealne dla innych może być zwykłym druciarstwem. Ale nieważne, zostańmy przy najważniejszym fakcie, że auto było mniej awaryjne w Twoich rękach.
[ Dodano: Pon Lis 03, 2008 19:54 ]
Dziś przedstawię pierwszą część relacji z budowy swojej rajdowej XR2i.
W pierwotnych planach był zakup seryjnej Fiesty i przerobienie jej na rajdówkę. Jednak kiedy już wszystko było postanowione, natknąłem się na ogłoszenie Qrdesza, do sprzedania było takie oto autko (na zdjęciu jako moja własność od kilku dni, zgubiony próg to moja sprawka):
Gdyby nie klatka Ireco Motorsport, pewnie budowałbym rajdówkę od zera - w dużym skrócie - pojechałem do Sanoka, kupiłem auto i wróciłem do Krakowa.
Niestety następnego dnia akumulator odmówił posługi, to samo tyczyło się rozrusznika gdy silnik był ciepły, zatem:
Pierwsze remonty:
-wymiana akumulatora
-przegląd rozrusznika i wymiana automatu rozrusznika
-wymiana krzyżaka kolumny kierowniczej
Założyłem (niestety tylko dwie) opony zimowe i zacząłem jeździć. Po miesiącu:
Remont blacharski:
-wymiana progu prawego
-naprawa błotnika tylnego prawego
-naprawa wlewu paliwa
-wymiana błotników przednich
-naprawa innych, drobnych braków
-lakierowanie na biało
podkład:
lakier:
W międzyczasie zakupiłem halogeny dodatkowe do xr2i - pralka nie jest wyposażeniem samochodu
lotkę z xr2i (postanowiłem, że nie będzie lakierowana)
oraz deskę - jako, że pierwotne otwory na klatkę bezpieczeństwa burzyły mój horyzont estetyczny, postanowiłem dopasować je jeszcze raz.
W błotnikach i progach zamocowane zostały specjalne nity z gwintem wewnętrznym, co umożliwiło montaż nakładek nadwozia za pomocą śrub imbusowych - zdjęcie nie jest robione świeżo po malowaniu
Tylne białe lampy wymienione zostały na zwykłe - głównie kwestia gustu, dokupiłem kierunkowskazy boczne, a przednie białe (jeden rozbity) zastąpiłem pomarańczowymi. Stan nadwozia uzupełniony został również o listwę pod przedni zderzak. Lusterka z Poloneza zastąpione zostały oryginalnymi lusterkami od Fiesty.
Niniejszym otrzymałem taki oto punkt wyjścia do kolejnych prac:
|
|
|
|
|
qrdesz87
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 36 Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 71 Skąd: sanok
|
Wysłany: 14 Gru 2008, 12:34
|
|
|
lusterko z poloneza bylo jedno zalozone tylko na chwile, zeby mnie do KJSu dopuscili hehe
taka mala poprawka |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Gru 2008, 15:00
|
|
|
Prawda to... rozpędziłem się. |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 17 Gru 2008, 15:12
|
|
|
Heh a ta buda niesmiertelna No klatke masz tam fajna Oby ci autko dobrze sluzylo i sie rozwijalo na profi rajdowke. Temat bede na pewno uwaznie slidzil |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29 Gru 2008, 17:07
|
|
|
Ostatnio Fiesta przeszła kilka remontów, dlatego zanim je opiszę wypada mi nadrobić zaległości, które aktualnie sięgają kilku ładnych miesięcy.
Zatem:
Po odbudowie nadwozia przyszedł czas na ogarnięcie elektryki samochodu.
Pierwotnie zamontowana elektryka z Escorta z zauważalnych problemów: nie wyłączała pompy paliwa, światła działały zasadniczo dziwnie, ponadto poniewierało się mnóstwo niepotrzebnych kabli. Udało się znaleźć kompletną wiązkę elektryczną z XR2i 110KM, z komputerem 1AFA.
Problemy były niestety ze znalezieniem potencjometru zawartości CO. Kiedy w końcu go znalazłem okazał się uszkodzony, ale tu już nie był problem. W plastikowej obudowie znajduje się 5k potencjometr montażowy, wieloobrotowy. Wystarczyło wlutować nowy i wszystko działa. Na fotce poniżej, w czerwonym kółku zaznaczony jest potencjometr wsadzony do obudowy (zdjęta zaślepka z tyłu obudowy).
Oryginalna wiązka pozwoliła na szybki montaż halogenów w zderzaku i podnośnikow elektrycznych szyb, które wcale nie są dużo cięższe od manualnych , a klatka bezpieczeństwa już nie przeszkadza w otwieraniu i zamykaniu szyb.
Zamontowałem również licznik z XR2i, nabyty już z nieszczególnie ładnymi białymi tablicami... ale obrotomierz jest! Założyłem również przełącznik zespolony z XR2i i zegarek – bardzo pomocny przy wjazdach na PKC, etc.
Oczywiście przy okazji wiązka została sprawdzona i zaizolowana nową taśmą, tam gdzie oryginalna staruszka już nie miała siły się trzymać.
Również układ przewietrzania zbiornika paliwa został wymontowany – oryginalnie w wersji 110KM nie był stosowany, instalacja elektryczna nie obsługuje elektrozaworu.
Na desce nad nawiewem zamontowana została potrójna obudowa wskaźników... ze wskaźnikami oczywiście - ciśnieniem oleju, temperaturą cieczy chłodzącej (z dokładną skalą, w zamian za wskaźnik przy liczniku) i woltomierzem.
Następnie należało przenieść się pod samochód. Przeróbce uległ układ wydechowy, który już w momencie kupna samochodu pochodził z wersji 110KM, z rurką przelotową zamiast końcowego tłumika. Zapewniało to kapitalne wrażenia, ale po pewnym czasie uznałem, że jest zdecydowanie za głośno. Na koniec wydechu trafił tłumik przelotowy. Dzięki temu na zewnątrz jest nieco ciszej, a w samochodzie zdecydowanie – zamierzony efekt został osiągnięty.
Pod auto trafiła płyta pod silnik – póki co stalowa, może w przyszłości będzie coś z lżejszego stopu. Fiesta miała już mocowanie przednie, wystarczyło dorobić tylko dwa mocowania tylne – jedna nakrętka przyspawana do rozpórki, druga do belki pod skrzynią biegów. Fotki zamontowanej płyty zgubiłem... zamieszczę jak znajdę albo zrobię nowe.
Po wyjściu spod samochodu zapadła decyzja o przygotowaniu wnętrza (okolice sierpnia 2008).
Zatem:
kierownica zamszowa + naba, z odsadzeniem... płaska kierownica, jaka była wcześniej nie pozwalała mi znaleźć dobrego ustawienia fotela względem pedałów i kierownicy.
gałka zmiany biegów - cały lewarek został przedłużony i wygodnie podgięty
fotele i pasy – poprzednie fotele nieco już zmęczone, zastąpione zestawem z utracona homologacją FIA. Fotele z pucharowego Peugeota 106 – Sparco Evo, pasy 4-pkt, 3” szerokości.
siatka na kaski
interkom – początkowo produkt Sparco, jednak po pewnym czasie użytkowania zbudowałem interkom według własnych preferencji – proste kable, zawieszany z przodu załogi – dzięki temu regulacja głośności nie kończy się nadwyrężeniem ręki.
koszyki na bidony – patent rodem z WRC!
podsopnica dla pilota – żeby nie musiał się zapierać stopami o deskę.
Na zdjęciu widać czarną taśmę za podstopnicą – a to dlatego, że gdybym się nie przekonał, nigdy bym nie przypuszczał, że tyle wody potrafi się wlać do auta przez trzy małe dziurki po mocowaniu tapicerki.
Aha, no i najważniejsze!! Niestety zdjęcie robione przed chwilą, z zaskoczenia. Fiesta nie zdążyła się zrobić na bóstwo, więc wybaczcie jej, że jest brudna.
Oczywiście oprócz opisanych prac, wykonywane były większe lub mniejsze bieżące naprawy ale nie ma sensu ich szczegółowo opisywać.
[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 18:27 ]
------------------------------------------------
Po sezonie 2008 Fiesta poszła na odpoczynek i rekonwalescencję. Zaplanowanych remontów i modyfikacji jest conajmniej kilka. Jednak o planach nie będę pisał, napiszę co udało się na chwilę obecną zrobić:
remont układu kierowniczego i zawieszenia.
Przekładnia kierownicza zamontowana przed sezonem 2008 nie była w stanie idealnym (szukana na gwałt), dlatego jeszcze w trakcie sezonu spokojnie przygotowałem kolejną – tym razem już w bardzo dobrym stanie. Założone zostały nowe drążki kierownicze i końcówki drążków.
Wymęczone tuleje wahaczy zostały wymienione na nowe, sworznie wahaczy również. Tak samo łączniki stabilizatora.
Remont hamulców.
Poprzednie hamulce skończyły się równo z końcem sezonu – po ostatnich zawodach. Dzięki temu nie spieszyło mi się z nowymi. Przednie zaciski zostały rozebrane, wyczyszczone i pomalowane, założone nowe uszczelnienia i gumy, oraz po jednej stronie prowadnice zacisku. Przy okazji – oględziny stanu przewodów hamulcowych i wymiana jednego przewodu elastycznego. Nowe tylne cylinderki hamulcowe.
Na przód trafiły klocki EBC GreenStuff, oraz tarcze nacinane i nawiercane firmy Mikoda. Zawsze ciekawiła mnie faktyczna jakość tych produktów. Póki co jest idealnie. Układ zalany płynem DOT5.1.
Wariująca i nierówno pracująca pompka paliwa zastąpiona została nową, nie czekając na zupełną odmowę posługi.
Komputer został zmuszony do wykrzesania z silnika większej mocy, w sposób najprostszy i zarazem stosunkowo tani (pod warunkiem, że z drugiej ręki) – Superchips dla komputera 1AFA, sprowadzony z UK. Moduł siedzi w gnieździe dość luźno, dlatego dla spokoju ducha i pewności przyczepiłem go opaskami zaciskowymi.
Efekt jest całkiem dobry, czuć zdecydownie poprawę dynamiki, choć przyznam, że jeszcze niedawno byłem sceptykiem tego rozwiązania... jednak postanowiłem zaryzykować i szczerze polecam! Ale z tego co się zorientowałem to produkowane były wyłącznie moduły do XR2i 110KM, choć mogę się mylić.
No to teraz jestem prawie na bieżąco... realizacja kolejnych planów trwa, więc za jakiś czas powinna pojawić się kolejna część relacji. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 30 Gru 2008, 01:10
|
|
|
Jak to mówił kiedyś Faza - rośniemy w siłę - albo w moc
oby tak dalej , z tego co widzę mk3 XR2i przeżywa na naszym forum renesans - mam nadzieje że dzięki takim projektom jak Twój jak najdłuższy |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 30 Gru 2008, 10:09
|
|
|
Tak trzymaj i powodzenia życzę Jako że jesteś z Krakowa przyjedź kiedyś na spota chętnie obejrzymy na żywo xrkę, najbliższy jest 9 stycznia o 20:00 w Galerii Kazimierz a dokładnie najwyższy poziom parkingu. A i pytanko małe - jak mocowałeś pasy (bo na zdjęciu nie widzę) - do oczek wkręconych w płytki przyspawane do nadwozia? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|