| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:55
 | moja Xrka :) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Kwi 2008,  19:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawdż czy te bańcki które są na lewym kielich (regulator ciśnienia w układzie ) obsługują właśnei to koło które słabiej hamuje. tu może leześ przyczyna, lub w przewodzie Hamulcowym. 
 BTW: ile płaciłęś za pompe bo też mnie to czeka
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Kwi 2008,  09:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | no wlasnie u mnie tez zlozylo sie kilka elementow na raz - wymiana tarcz, klockow i plynu, a moglem zostawic wymiane plynu na pozniej, zawieszenie mam w pozadku   
 Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, a mi slabiej hamuje lewy przod, tyl idealnie rowno - diagnosta sam sie zdziwil
  , porzewod hamulcowy metalowy wyglada w pozadku, nie jest dziwnie pozaginany wiec chyba nie moze sie znim nic stac od wymiany plynu  elastyczny wymienialem   sprobuje jeszcze zamienic miejscami te korektory do tylnych hamulcow - moze jeden szybciej puszcza cisnienie, ale wydaje mi sie ze wtedy tyl nie hamowalby rowno
 
 w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Kwi 2008,  11:06 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | squadak napisał/a: |  	  | Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, | 
 
 nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył  tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.
 
 
  	  | squadak napisał/a: |  	  | w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl | 
 
 to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Kwi 2008,  14:25 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  |  	  | squadak napisał/a: |  	  | Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, | 
 
 nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył  tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.
 
 | 
 ale z pompy wychodza 4 przeowdy - 2 ida prosto do przednich zaciskow, a dwa ida do tych baniek a dalej pod auto i na tyl, wiec jak to reguluje cisnienie w ukladzie?
 
 
  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | 
  	  | squadak napisał/a: |  	  | w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl | 
 
 to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo
   | 
 no problem
   |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Kwi 2008,  17:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | coś mi sie popieprzyło, masz racje nie wiem czemu mi sie kiedyś uwidziało że to zajmuje sie stronami przód/tył a nie tak jak jest w rzeczywistości, czyli teoria odnośnie regulatora jest błędna  to nie mam innych pomysłów niz problem gdzieś na przewodzie sle skoro mówisz że tak jest OK to nie wiem ocb |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tajmus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 28 Lis 2007
 Posty: 621
 Skąd: KGR
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2008,  10:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | a tak przy okazji tego wspomagania... ja mam w swojej mk3.5 wspomaganie a w planach wisi swap na 1.6 z xrki
 temat czytalem ale na szybko bo nie mam wiele czasu. Jesli jest ktos na tyle mily to prosze o pare slow czy to sie wszystko do kupy zgra...
 Chce wiedziec tez jak to bedzie z zamontowaniem przedniego stabilizatora z RST jesli mam wspomaganie...
 sorry chlopaki ale na mechanice sie nie znam dobrze wiec wybaczcie jesli to jakies banaly.... z gory dzieki pozdro
 |  
				| _________________ Ballada
 
 and
 XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2008,  11:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak dla mnie to stab z RST bedzie Ci ocieral o przekladnie wiec musisz szukac tak jak ja staba z mk3.5 co do wspomagania to z 1.3 wspornikow pompy nie przykrecisz do 1.6 z xrki i pewnie weze tez beda inaczej powyginane i innej dlugosci wiec pozostaje Ci szukac elementow z mk3.5 z silnikiem 1.4
 
 wracajac to tematu - sie pochwalic moge
  Fiesta sie spisala na KJS w Rybniku   
   
 a do Dobczyc nie pojechalismy bo urwal sie wieszak tylnego tlumika, a srednio sie jezdzi z dyndajacym wydechem ;P
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | wujek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Grzegorz
 Dołączył: 05 Wrz 2007
 Posty: 53
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2008,  12:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | no no, jakie duze pucharki!   A te czerwone zakretki pod Waszymi nogami to jakis dodatek do pucharow? :>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2008,  21:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | no gratuluje  pudła   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2008,  22:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem  jeśli to nie problem oczywiście 
 a co do sciągania to u mnie omo nie wysttępuje a też na powediscach śmigam, a bicie kierownicy, o którym kiedyś pisałem ma swoją przyczyną zupełnie gdzie indziej
 |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Kwi 2008,  22:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak miała dwa otwory na przewody to ci sciagneli pod wersje z ABSem |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2008,  10:41 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | KUI3A napisał/a: |  	  | a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem  jeśli to nie problem oczywiście 
 | 
 moja jest identyczna z orginalem - 2 wejscia na zbiornik i 4 wyjscia (2 wieksze, 2 mniejsze)
 jakbys byl zainteresowany to pisz na priv
   |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Kwi 2008,  15:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | już sobie ogarnąłem temat, z wyglądu nie jest identyczna jak orygiał, ale też ma mieć 2 różne wejścia i będzie kosztowała 112 pln, a jest ftirmy LPR.. chyba jakaś włoska |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Kwi 2008,  10:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | No spoko - chociaz mogles pisac, mialbym ja taniej  , a ja do siebie lpr nie wzialem bo InterCars akurat jej nie mial na magazynie, pozatym w opisie mieli ze ona jest do samochodow z SCS mimo ze miala tez normalnie 2 wejscia i 4 wyjscia i srednice wewnatrz 22mm. |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Kwi 2008,  16:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | 112 to dużo nie jest, to cena też po zniżkach, za TRW bym koło 120 zapłacił, ale chyba właśnie ostatnia z magazynu chyba do Ciebie poszła i zostały sane te co mają o 2 otwory za mało, więc jedyne co mogłem wziąć to LPR 
 a co do sciągania to jeszcze raz bym sprawdził elastyczne przewody ham. u mnie jak rozdymało jeden to właśnie takie miałem objawy
 
 lub też możesz mieć którąś tuleję wahacza zerwaną...
 |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Kwi 2008,  09:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | a mozesz podac nr tej pompy LPR? i miales ja juz w reku i wiesz ze to napewno taka jak trzeba?   
 co do mojego sciagania to przewody elastyczne juz wymienialem na nowe, a tuleje wahacza mam sprawne - cale wahacze tez wymianialem nidawno
   
 [ Dodano: Sro Maj 07, 2008 10:17 ]
 no to w koncu maly update'cik bo ostanio czasu nie mialem
   27 kwietnia jechalismy KJS - I eliminacja pucharu Toyoty Anwa w Krakowie
 Frekwencja dopisala - bylo 61 zalog
 Proby calkiem fajne - w sumie 3 rozne przejezdzane po kilka razy,
 wynik tez bylby calkiem fajny gdyby nie blad na przedostatniej probie ktory kosztowal nas ponad 10sek - nie zmiescilismy sie w jedna bramke i bylo cofanie polaczone ze zgaszonym silnikiem :/ no i przez to spadlismy z 2 miejsca na 5 w klasie i stracillismy szanse na 4 w generalce
 Tak czy inaczej zabawa byla przednia, a na ostatniej probie wykrecilismy czas gorszy tylko od jednej Subarki i Malucha mimo przebitego kola
   Tu pare zdjec i filmikow nakreconych przez brata:
 http://picasaweb.google.com/squadak2/Anwa27042008
 
 i troche fotek ze zrodel niezaleznych
   http://picasaweb.google.c...otyAnwa27042008
 http://www.rajdy.hoga.pl/...anwa_bar&zdj=48
 http://www.anwai2008.jpg.pl/?5889,28849_3
 http://langton.info/kjs27...bnailpage4.html
 
 tydzien pozniej kolejny KJS - tym razem I eliminacja AMK Limanowa
 Frekwencja rowniez niezla - 52 zalogi przy limicie zgloszen 50
   Trasy mniej ciekawe niz w Krakowie, ale lalo caly dzien wiec bylo fajnie bo slisko. No i dojazdowki pomiedzy probami troche nas zmeczyly bo byly 2 proby w Limanowej i jedna w Nowym Saczu wiec 30km w jedna strone i tak dwa razy bo wszystkie proby tez przejezdzane kilkukrotnie
   Co do wynikow to znowu prawie pudlo czyli 4 miejsce w klasie
  Fakt ze potracilismy jedna opone na szykanie, ale sedziowie niewiedziec czemu policzyli nam 2 potracenia - drugie na tej samej probie przejezdzanej pozniej - a wtedy na bank nic nie trącilismy, no ale jak to udowodnic? :/ Fotek niestety jeszcze zadnych nie mam i podejrzewam ze bedzie ich malo ze wzgledu na pogode.
 
 Generalnie co zauwazylem po tych dwoch imprezach - im mniej przyczepna nawierzchnia, tym Fiesta jestem w stanie lepiej pojechac w porownaniu do konkurencji, za to im bardziej przyczepna nawierzchnia tym bardziej zostajemy w tyle.
 
 a ze spraw bardziej technicznych to przed Limanowa zamontowalem w koncu przedniego staba z fiesty mk3.5 - jest mniej wygiety tak jak myslalem i nie ociera o nic, ten moj dorwalem z Couriera z 94 roku.
 
   
   
   
 [ Dodano: Sro Maj 28, 2008 10:10 ]
 maly updacik... zrobilem sobie w koncu maly bajer - blokade zapadki hamulca recznego
   sprawa dosc prosta a znacznie ulatwia jazde w KJSach bo juz nie raz zdarzylo mi sie jechac po nawrocie na zaciagnietym recznym
   
 cala blokada polega na zablokowaniu zapadki srubka wkrecona w otwor wywiercony w dzwigni w odpowiednim miejscu
   
   
   
  |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Paź 2008,  17:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | niestety auto do jest do kupienia wiec temat zamykam zanim sie zaczną OT. Przy tej okazji życze Ci powodzenai w budowie nowego auta i abyś o nas nie zapomniał. 
 Powodzenia.
 
 
 PS: postaraj sie dopilnowac żeby nabywca trafił do nas bo to jedna z najleprzych xr2i 8v jaką mieliśmy na forum/w klubie.
 
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |