| 
		Kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku Zetec | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  10:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zaproponowałem to parę postów wyżej,,, będziemy wiedzieć na czym stoimy. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  10:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Panowie, podciśnienie w CVH-T (RST) jest dokąłdnie takie samo przy takich samych obrotach jak w obecnej chwili. Vacuomtr pokazywał to samo wcześniej i teraz.
 
 Przy 1500-1600 obr jest 0,5-0,6 na minusie, 
 
a przy  900-1000 obr równo -0,8. | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  15:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to podmień mapa na coś innego . Przed odpaleniem silnika na 2 pinie mapa i masy ma być 160Hz po odpaleniu ma spaść na 105 Hz. Od biedy możesz wziąść jakiś uniwersalny obrotomierz i wpiąć w 2 pin . Wskazówka powinna powędrować gdzieś na 4600 4800 dla obrotka do starego 4 cyl benzyniaka (FSO 1500) . Po odpaleniu powinna opaść na 3 tyś . nie zawsze to się udaje bo część obrotków ma za małą czułość . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.