| Rodzaje alternatorów w fieście. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  14:53   Rodzaje alternatorów w fieście. | 
 |  
               | 
 |  
               | Ostatnio popsuł mi sie alternator w moim bidnym 1,4. Padł regulator napięcia i diody. Fachowiec zawołał 180 zł chyba ze kupie od niego bo ma akurat od fiesty za 150. Stwierdzilem ze cena jest z kapelusza bo nowe na allegro chodza w tej cenie. Chciałem spytać czy alternatory w fiestach były takie same tylko inaczej mocowane czy w  1,6 i 1,8 byly inne? Czy alternator od 1,1 albo 1,3 bedzie pasował do mnie? znalazłem taki - identyczny jak moj http://www.allegro.pl/ite..._1_3_89_99.html
 mogłby ktoś powiedzieć  czy  i czym sie różnily alternatory?[/b]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | zawieszenie od spodu i od góry. od spodu 1.6; od góry 1.1 . kiedys kupiłem na allegro altek - sprzedający zrobił sie w bambuko, a ja za  nim ze niby do 1.1 sprzedawał, po wygladzie mi podpasował. kupiłem do 1.6. wdalem się potem w dyskusje na forum, ze wszystkie alternatory sa takie same. dopiero zweryfikowałem swoją głupote w katalogach he he... |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | czyli każy alternator taki sam? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | jakiej marki masz alternator? szczotkotrzymacz i regulator za 180 zł... hm.. przesada. regulator do lucasa chyba ze 35 zł. taki byle jaki, jak sam lucas. a na allegro szukaj tylko i wyłacznie boscha. sam kupiłem boscha za namową Diody i nawet gośc mi wtyczke dorzucił. zapomnniałem co to problem z ładowaniem. 
 [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 16:28 ]
 
 może być wtyczka lub srubki do zakręcenia "oczek" przewodu 	  | kmb napisał/a: |  	  | czyli każy alternator taki sam? | 
 
 zasada działania taka sama. wymiary tez
 |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | ja nie mialem napewno bosha, teraz firmy nie podam bo u fachowca to jeszcze nie złożone lezy, jutro mam odebrac i ma nie robić, a w necie znalazłem taki : http://www.allegro.pl/ite..._1_3_89_99.html |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | za mało w zyciu widziałem alternatorów zeby stwierdzć, czy to co pokazałeś jest boschem. za 10 zl wiecej masz na pewno boscha http://www.allegro.pl/ite...88_176_182.html 
 [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 16:43 ]
 a poza tym ten za 60 ma podany nr kontaktowy. na 2 min rozmowy chyba cie stać?
   |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzwonilem, ale nie spytalem akurat o to:) Poczekam moze ktos z klubowiczów ma jakiegos bosha na sprzedaz. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  15:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | ale czekaj... kazdy jakby miał to swojego lucasa lub magnetti wywali. a boscha wsadzi.   |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  16:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | a jak mocowany był kabel w tych alternatorach? W jednych są na wtyczki w innych są na oczko . U mnie kabel wychodzil  spod tej czarnej obudowy nie bylo możliwości odłączenia go |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  16:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | :yyy:  w boschu jest wtyczka. z kawalkiem przewodu sobie zażycz jako i ja kiedys zrobilem. lutownica jest od czego. wężyki  termokurczliwe i izolacja, to tez wynalazek od paru ładnych lat na rynku |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  16:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | no ale porpoatu nie wiem, bo w tym boshu widać są 3 piny. Z mojego alternatora  wychodzily 2 kable jeden pod rozrusznik drugi naki na wcisk podłaczany pod wiatrakiem chlodnicy. Co do lutowania to nie mam problemow poporstu nie wiem  jak z tymi podłączeniami tych roznych alternatorów |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  17:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | W boschu też są 2 kable, jak w każdym innym alterku we fieście... http://www.fiestaklubpols...p=312764#312764 	  | kmb napisał/a: |  	  | bo w tym boshu widać są 3 piny. Z mojego alternatora  wychodzily 2 kable | 
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kmb   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Lut 2007
 Posty: 150
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  18:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | to co podłączane jest pod 3 pin w alternatorze ktory pokazany jest na aukcji  ktora wstawil szynszyl,  : http://www.allegro.pl/ite...88_176_182.html  jest  wtyczka na 3 piny co pod kazdym? 
 [ Dodano: Wto Cze 17, 2008 19:37 ]
 aha przeczytalem temat i już wiem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |