| Kolejne pytanie | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Dariusz_wawa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Cze 2008,  17:54   Kolejne pytanie | 
 |  
               | 
 |  
               | Chyba doszedłem co jest przyczyną słabego palenia na benzynie Przycina mi się taki zaworek w gaźniku znajdujący sie pod plastikową nakretką.Jak go poruszam to pali z pierwszego kopa jak się przytnie to tylko odpalenie z gazu. Mam pytanie jak to się fachowo nazywa czy to jest wtrysk |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Cze 2008,  19:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | zrób zdjęcie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dariusz_wawa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Cze 2008,  19:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zdjęcia aktualnie nie zrobię ale ten zaworek chyba steruje dopływem paliwa jak go wyjmę to pompka wali paliwo na około 30 40 cm do góry. Zaworek - iglica ten po wykręceniu wyglądajak wentyl(nawet się go wykręca końcówką do wentyli. 
 [ Dodano: Pon Cze 16, 2008 08:29 ]
 Chodzi mi o ten plastik po prawej stronie (w czerwonym kwadracie) i po jego odkreceniu jest jakiś zaworek który mi sie przycina.
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Cze 2008,  12:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | ten zaworek jest do pomiaru ciśnienia w układzie wtryskowym i nie ma wpływu na jego prace . Wiec szukaj dalej . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Cze 2008,  15:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Skoro nie ma wpływu to po cholerę tam jest... |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Cze 2008,  16:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | do pomiaru ciśnienia jakie panuje w układzie . to złącze diagnostyczne z tym że nieco mechaniczne   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Cze 2008,  17:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może ma tam coś zapchane lub nieszczelne bo skoro tym porusza to odpala mu bezproblemowo,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Cze 2008,  17:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | prędzej uszkodzoną kulkę w baku i cofa się paliwo . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dariusz_wawa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Cze 2008,  19:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wymieniłem: - wtrysk,
 - pompę paliwową,
 - czujnik położenia przepustnicy
 i nadal nie jest tak jak moim zdaniem być powinno.
 Żeby przejść z LPG na PB muszę wkręcić silnik na bardzo wysokie obroty i to też nie zawsze się udaje (przełączyć a nie wkręcić). Czy w układzie paliwowym jest jakiś zawór który może blokować odpływ paliwa z przewodu do baku ? Jak sprawdzić wspomnianą wyżej kulkę ?
 U ojca w skodzie nie ma żadnych problemów z LPG i wydaje mi się że na tej instalacji mogę się wzorować - w sensie przełączania itp.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  08:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli jest dobrze założona instalacja to na wolnych przechodzi bez problemu w zasadzie... |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dariusz_wawa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  09:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze sprawdzę map sensor tylko czy to jest urządzenie które wykazuje w teście jako czujnik czegoś tam w kolektorze dolotowym? Sonda lambda na pewno jest git. Na początek spróbuję go odłączyć ale czy da się to pomierzyć miernikiem.Która część jest bardziej zawodna czy ta wkręcona w kolektor czy ta czarna skrzynka? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  21:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | kulka jest w pompie paliwa . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2008,  21:51 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Dariusz_wawa napisał/a: |  	  | Jeszcze sprawdzę map sensor tylko czy to jest urządzenie które wykazuje w teście jako czujnik czegoś tam w kolektorze dolotowym? | 
 MAP to czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym.
 |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dariusz_wawa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  11:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | Już durnieję z tą fieściną młodego. Czy jest tam może jeszcze jakiś filterek który się może przycinać przy układzie paliwowym. Znalazłem jeszcze zasyfiałą złączkę (czerwona) która z jednej strony idzie na gaźnik  ( jest ona zlokalizowana po prawej stronie silnika i idzie od niej przewód pod filtrem powietrza |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |