| Fiesta Mk4 1.3 Swap 2.0 mondeo | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | krzysieks_mc   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Krzysiek
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 135
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2008,  22:15   Fiesta Mk4 1.3 Swap 2.0 mondeo |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć. Razem z kolegą chcemy wrzucić silnik od mondeo 2.0 do Fiesty mk4. Komora silnika w mk4 jest  wielkościowo podobna do mk3 Jeśli chodzi o sam silnik i wiązki od elektryki to niema problemu ale skrzynia od mondeo jest dużo większa od przykładowej skrzyni z xr2i 1.8. Na moje oko to niema takiej możliwości wrzucenia skrzyni z mondeo. czy ktoś z Was robił juz takie cudo ? Bo narazie spotkałem sie ze swapami  w mk3 no i widziałem swap do mk4 z 1.7 pumy ale to mniejszy silnik. Aha no i jak bym np wrzucił skrzynie z xr2i to czy półosie od tej skrzyni by pasowały do piast?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czw-free [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2008,  22:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pogadaj z mafiosem on robil swapa na 2.0 z mondeo ale w mk3 ale pewnie cos poradzi z reszta puma tez Ci cos podpowie z reszta sam jestem ciekaw bo tez sie szykuje do takiej przekladki i tez myslalem nad skrzynia ;-) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2008,  22:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | kupa kał, z tego co wiem jest duzo mniej miajsca jak w mk3 wg mnie jedyny madry swap to silnik z pumy
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czw-free [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2008,  22:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | tez taka opinie slyszalem o silniczku z pumy ale z drugiej strony slyszalem ( od goscia ze sklepu z czesciami do forda  ) ze w tych silniczkach ( 1.7 z pumy ) korbowody bokiem wychodzily chociaz nie chce mi sie w to wierzyc ...  osobiscie rozwazam wlasnie  1.7 albo 2.0 ale to i tak dopiero na wiosne w przyszlym roku ... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sulos   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 27
 Dołączył: 07 Wrz 2007
 Posty: 547
 Skąd: Statek miłości
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Maj 2008,  22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | czw-free, w wielkim skrocie - 1.7 drozszy w zakupie i bardzo prosty w montazu, 2.0 - tanszy w zakupie (ale trzeba uwazac, bo duzo zarznuchow jest) ale rzezba przy swapie |  
				| _________________ http://www.sulkov.pl
 
 sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
 Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych
 
 Pod oknem:
 Alfa Romeo Mito
 Audi Coupe
 
 W międzyczasie było:
 Ducati Monster
 Saab 900
 Chąda syfik 4gen :>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzysieks_mc   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Krzysiek
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 135
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Maj 2008,  20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | OKEY Dzięki Wam za rade. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czw-free [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Maj 2008,  21:22   hhmm |   
 |  
               | 
 |  
               | to ze rzezba to wiem ale co by to za przyjemnosc byla jakby moze sobie bylo silnik w 5 min pod blokiem zmienic  a tak na powaznie to jak do tej pory na 90% jestem za 1.7 ale jak juz pisalem dopiero na przyszla wiosne ewentualnie zima bo narazie nie ma $$$$ :( ale napewno bedzie opis moze nawet z jakas fotorelacja   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Maj 2008,  06:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | zasadniczo wsadzic do mk4 można wszystko, zaczynajacv od każdego Zeteca-se kończąc na Duratecu. 
 w tym przypadku to co do skrzyni:
 
 rozumiem że mk4 1,3 ma sprzęgło hydrauliczne wiec szkyrznie z mk3 nie specjalnie podejdą co wiecej majainne mocowania i bedzie problem z przerobieniem ich pod mocowania od mk4. Skrzynia to z Pumy 1,7 bedzie OK.
 
 co do 2,0 z mondeo, wejdzie ale bedzie trzeba pokombinować z mocowaniem go, z tego co obserwowaęłm nie podejdzie na mocowania z mk3 bo trzeba by przerabiac kielich i podłużnice. całkiem możliwe ze mocowanei z Focusa 2,0 bedie OK, a przynajmniej z nim bedzie najmniej problemów.
 
 Faktycznie 2,0 wydaje sie być lepszym rozwiązaniem od 1,7VCT choć to 2 wskakuje do mk4 P&P.[/i]
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.