Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: chlodzenie, mk3, temperatura silnika, termostat

Przesunięty przez: bidżej
22 Wrz 2010, 13:41
Układ chłodzenia : niedogrzewa się
Autor Wiadomość
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 20 Lis 2004, 21:33   

muzz napisał/a:
to jakies sugestie ktos ma jak to zaczepic i zamontowac?...


hm... dziwne pytanie 8)
w mk4 poprostu włozylem tekture, nawet nie mocowalem hehe... a tak to wkładasz, robisz z 2 dziury, kablem przywiązujesz to najblizszego punktu z którego mozesz zrobic mocowanie i po sprawie :) myśle ze to nie jest problem. 8)
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 20 Lis 2004, 21:56   

muzz napisał/a:
to jakies sugestie ktos ma jak to zaczepic i zamontowac?...

jak najprościej się tylko da
 
 
muzz
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2004, 10:17   

no wlasnie jak patrzylem zeszlej zimy to z tego co pamietam to jakos nie moglem dojrzec jak to tam umiescic...ale widac musze jeszcze raz popatrzec!...
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 21 Lis 2004, 11:19   

Tak sie przyglądam tej dyskusji i nie moge sie nadziwić. Po cholere zasłaniać chłodnice?? Jezeli jest zimno w środku i niegrzeje nagrzewnica to ewidentnie wina leży po stronie termostatu, jego wymiana załatwiłaby sprawę. Termostat nie jest drogi. Ja nigdy nie zakrywałem i nie zamierzam zakrywać chłodnicy wynalazkami typu tektura czy coś tam innego. Jeżeli jest termostat sprawny to silnikowi całkowicie to wystarcza - a że wskażnik temp. źle pokazuje to już inna sprawa (fiesty tak mają, to nie niemiecka precyzja gdzie tem. jest określona za pomocą podziałek a nie literek).
_________________
 
 
 
muzz
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2004, 11:41   

mi to chodzi po pierwsze(i w zasadzie tylko) o to zeby szybciej troche sie nagrzewal!...bo w srodku mam cieplo i leci niemal gorace powietrze jak juz silnik sie nagrzeje...;)

natomiast jak w piatek stalem w korkach to dziwna akcje mialem...otoz jak jechalem to mial temp. normalna(taka jak standardowo) ale jak chwile w korku postalem to spadala nizej...i w sumie nigdy wczesniej sie tak nie dizalo...dziwi mnie to ze zrozumialbym jakby tak sie stalo w trasie...ale jak stalem w korku?...chyba ze az tak duzo ciepla zabierala nagrzewnica ze na wolnych obrotach silnik byl bardziej schlodzony...hmm...
 
 
cezar
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lis 2004, 12:59   

muzz napisał/a:
to jakies sugestie ktos ma jak to zaczepic i zamontowac?...


witam, ja zakrywam kartonem pół chłodnicy, karton montuję za pomocą drucików, najzwyczajniej w świecie zaczepiam je na gornych rogach kartonu i później gdzie się da!!! w mk2 sprawdza się to doskonale, między chlodnica a atrapą jest wąziutko, więc karton nie lata i nie wypadnie!!
 
 
SILO 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 54
Skąd: Dębica/Grantham
Wysłany: 24 Lis 2004, 16:10   

Cześć !
wczoraj wymieniłem termostat na nowy i nicholery dalej w trasie wchodzi ledwie na norm. co do tektury to dajcie mi proszę wskazówkę jak ją zamontować i do czego przyczepić bo nie mam pojecia.
do zderzka rasczej się nie da (mam chyba futurę, ale zderzak przedni ma deko inny kształt - nie ma tej nereczki pod maska a na spojlerach i zderzakach i spojlerach jest logo forsda i logo RS.
Tak wiec za cholerę nie wiem do czego przyłozyć ten kartonik.
pomocy
SILO :D
_________________
Ford Mondeo 2.0 dcti kombi 06, Seat Ibiza 04 1.2 widowmaker, Iveco Daily 2.3 HTP 09
 
 
 
KacpeRS
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 16:25   

wsadź go tam poprostu nawt nie trzebna go przymocowywać napeno nie wyleci po pęd powqietrza będzie go dopychać do chłodnicy
 
 
Majkel-21
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 17:46   

mmalek napisał/a:
Zdjątka niestety nie mam, ale przełącza się to w rurze wlotowej do filtra powietrza od strony kolektora (przynajmniej tak jest w 1,1i OHV) na końcu tej rury jak włożycie palec to powinny być tam dwie blaszki i sprężynka, (kiedyś była tam dzwignia ale jakiś Helmut ją urwał bo są podejścia, nawet na osłonie są takie 3 wgłąbienia w które wchodziła dzwignia ni ustawiało się różne przepływy: tylko zimne, mieszane i tylko ciepłe z kolektora). Srubokrętem można to spokojnie przestawić



Czy jest cos takiego w dislu? :)
 
 
Radzio
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 21:31   

A u mnie znowu inny problem , a mianowicie silnik szybko łapał temperature , wymieniłem 3 termostaty i nic dalej jest lipa a co najlepsze otwierają sie w garnku z gorącą wodą . Objawy były takie że raz sie otwożył spadło z A na O i za30 sekund znów przy czerwonym a chłodnica zimna . Juz sam nie wiem co to moze byc teraz jeżdze bez termostatu dopuki czegos nie wymyslę ale trochę zimno i silnik długo na ssaniu . :?
Co to moze być miał ktos takie objawy :?: :evil:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Lis 2004, 07:23   

Może pompa słabo pompuje płyn, albo chłodnica jest niedrożna...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 25 Lis 2004, 13:31   

a może maszwalnięty czujnik ??
Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
Radzio
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 18:44   

Pompa hmm ,nie wiem jak ja prawdzić , a czujnik chyba raczej dobry bo po wyjęciu termostatu jest ok tylko że sie nie nagrzewa. No i oczywiście odbyło się na spalaniu 14l/100km jak w morde strzelił :evil:
 
 
Radzio
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 18:44   

Pompa hmm ,nie wiem jak ja prawdzić , a czujnik chyba raczej dobry bo po wyjęciu termostatu jest ok tylko że sie nie nagrzewa. No i oczywiście odbiło się na spalaniu 14l gazu jak w morde strzelił :evil:
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 16 Mar 2009, 13:31   

Nie zaczepić żadnej tektury tylko wymienić terostatat.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser
Brak nowych postów Układ chłodzenia : nie dogrzewa się
Qzyn Mechanika 31 5 Sty 2006, 21:40
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.