Przesunięty przez: bidżej 22 Wrz 2010, 13:41 |
Układ chłodzenia : niedogrzewa się |
Autor |
Wiadomość |
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2004, 21:33
|
|
|
muzz napisał/a: | to jakies sugestie ktos ma jak to zaczepic i zamontowac?... |
hm... dziwne pytanie 8)
w mk4 poprostu włozylem tekture, nawet nie mocowalem hehe... a tak to wkładasz, robisz z 2 dziury, kablem przywiązujesz to najblizszego punktu z którego mozesz zrobic mocowanie i po sprawie myśle ze to nie jest problem. 8) |
|
|
|
 |
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2004, 21:56
|
|
|
muzz napisał/a: | to jakies sugestie ktos ma jak to zaczepic i zamontowac?... |
jak najprościej się tylko da |
|
|
|
 |
muzz [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2004, 10:17
|
|
|
no wlasnie jak patrzylem zeszlej zimy to z tego co pamietam to jakos nie moglem dojrzec jak to tam umiescic...ale widac musze jeszcze raz popatrzec!... |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 21 Lis 2004, 11:19
|
|
|
Tak sie przyglądam tej dyskusji i nie moge sie nadziwić. Po cholere zasłaniać chłodnice?? Jezeli jest zimno w środku i niegrzeje nagrzewnica to ewidentnie wina leży po stronie termostatu, jego wymiana załatwiłaby sprawę. Termostat nie jest drogi. Ja nigdy nie zakrywałem i nie zamierzam zakrywać chłodnicy wynalazkami typu tektura czy coś tam innego. Jeżeli jest termostat sprawny to silnikowi całkowicie to wystarcza - a że wskażnik temp. źle pokazuje to już inna sprawa (fiesty tak mają, to nie niemiecka precyzja gdzie tem. jest określona za pomocą podziałek a nie literek). |
_________________
 |
|
|
|
 |
muzz [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2004, 11:41
|
|
|
mi to chodzi po pierwsze(i w zasadzie tylko) o to zeby szybciej troche sie nagrzewal!...bo w srodku mam cieplo i leci niemal gorace powietrze jak juz silnik sie nagrzeje...;)
natomiast jak w piatek stalem w korkach to dziwna akcje mialem...otoz jak jechalem to mial temp. normalna(taka jak standardowo) ale jak chwile w korku postalem to spadala nizej...i w sumie nigdy wczesniej sie tak nie dizalo...dziwi mnie to ze zrozumialbym jakby tak sie stalo w trasie...ale jak stalem w korku?...chyba ze az tak duzo ciepla zabierala nagrzewnica ze na wolnych obrotach silnik byl bardziej schlodzony...hmm... |
|
|
|
 |
cezar [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Lis 2004, 12:59
|
|
|
muzz napisał/a: | to jakies sugestie ktos ma jak to zaczepic i zamontowac?... |
witam, ja zakrywam kartonem pół chłodnicy, karton montuję za pomocą drucików, najzwyczajniej w świecie zaczepiam je na gornych rogach kartonu i później gdzie się da!!! w mk2 sprawdza się to doskonale, między chlodnica a atrapą jest wąziutko, więc karton nie lata i nie wypadnie!! |
|
|
|
 |
SILO

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.6/96KM
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 54 Skąd: Dębica/Grantham
|
Wysłany: 24 Lis 2004, 16:10
|
|
|
Cześć !
wczoraj wymieniłem termostat na nowy i nicholery dalej w trasie wchodzi ledwie na norm. co do tektury to dajcie mi proszę wskazówkę jak ją zamontować i do czego przyczepić bo nie mam pojecia.
do zderzka rasczej się nie da (mam chyba futurę, ale zderzak przedni ma deko inny kształt - nie ma tej nereczki pod maska a na spojlerach i zderzakach i spojlerach jest logo forsda i logo RS.
Tak wiec za cholerę nie wiem do czego przyłozyć ten kartonik.
pomocy
SILO |
_________________ Ford Mondeo 2.0 dcti kombi 06, Seat Ibiza 04 1.2 widowmaker, Iveco Daily 2.3 HTP 09 |
|
|
|
 |
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lis 2004, 16:25
|
|
|
wsadź go tam poprostu nawt nie trzebna go przymocowywać napeno nie wyleci po pęd powqietrza będzie go dopychać do chłodnicy |
|
|
|
 |
Majkel-21 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lis 2004, 17:46
|
|
|
mmalek napisał/a: | Zdjątka niestety nie mam, ale przełącza się to w rurze wlotowej do filtra powietrza od strony kolektora (przynajmniej tak jest w 1,1i OHV) na końcu tej rury jak włożycie palec to powinny być tam dwie blaszki i sprężynka, (kiedyś była tam dzwignia ale jakiś Helmut ją urwał bo są podejścia, nawet na osłonie są takie 3 wgłąbienia w które wchodziła dzwignia ni ustawiało się różne przepływy: tylko zimne, mieszane i tylko ciepłe z kolektora). Srubokrętem można to spokojnie przestawić |
Czy jest cos takiego w dislu? |
|
|
|
 |
Radzio [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lis 2004, 21:31
|
|
|
A u mnie znowu inny problem , a mianowicie silnik szybko łapał temperature , wymieniłem 3 termostaty i nic dalej jest lipa a co najlepsze otwierają sie w garnku z gorącą wodą . Objawy były takie że raz sie otwożył spadło z A na O i za30 sekund znów przy czerwonym a chłodnica zimna . Juz sam nie wiem co to moze byc teraz jeżdze bez termostatu dopuki czegos nie wymyslę ale trochę zimno i silnik długo na ssaniu . :?
Co to moze być miał ktos takie objawy :evil: |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lis 2004, 07:23
|
|
|
Może pompa słabo pompuje płyn, albo chłodnica jest niedrożna... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 25 Lis 2004, 13:31
|
|
|
a może maszwalnięty czujnik ??
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
Radzio [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Lis 2004, 18:44
|
|
|
Pompa hmm ,nie wiem jak ja prawdzić , a czujnik chyba raczej dobry bo po wyjęciu termostatu jest ok tylko że sie nie nagrzewa. No i oczywiście odbyło się na spalaniu 14l/100km jak w morde strzelił :evil: |
|
|
|
 |
Radzio [Usunięty]
|
Wysłany: 25 Lis 2004, 18:44
|
|
|
Pompa hmm ,nie wiem jak ja prawdzić , a czujnik chyba raczej dobry bo po wyjęciu termostatu jest ok tylko że sie nie nagrzewa. No i oczywiście odbiło się na spalaniu 14l gazu jak w morde strzelił :evil: |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 13:31
|
|
|
Nie zaczepić żadnej tektury tylko wymienić terostatat. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
|