| fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2007,  22:21   fabryczny centralny zamek-pali bezpieczniki | 
 |  
               | 
 |  
               | witam, kupilem fieste z fabrycznym centralnym zamkiem, ktory 'nie dziala' po rozebraniu drzwi okazalo sie ze zamek pasazera uzbrojony jest w oryginalny silownik do ktorego dochodza kable (2 kostki po 2 kable). U drzwi kierowcy zas brakuje silownika..dochodza tylko kable.
 
 Kupilem silownik od oriona(prawie identyczny jak w fiescie) i  zalozylem do drzwi kierowcy(podlaczylem na 4 kable) po probie przesuniecia recznie silownika pala sie bezpieczniki.
 dlaczego? cos jest zle podlaczone? a moze czegos dalej brakuje w tym cz?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2007,  22:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | silowniki w fiescie maja sterowanie na dwoch przewodach i zasilanie na pozostałych dwóch jesli podłaczyłes zle to sie bedzie robic zwarcie zobacz jak dziala silownik ktory zamontowales gdzie ma plus gdzie minus i zewrzyj ze soba dwa jak bedzie podlaczony plus i minus tzn te dwa co sa niepodłaczone to powinien sie ruszyc silownik. Schemat podłaczenia jest gdzies na forum opcja >> szukaj sie kłania. |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2007,  22:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak wiem wszedzie mam kolorki wiec mysle ze dobrze podlaczylem..kolor do koloru. dlatego zastanawia mnie co to moze jeszcze byc |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  10:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | a sprawdziłes na zasilaczu czy oby napewno jest dobrze - sprawdz. Jeśli to bedzie sprawne tzn ze masz gdzies zwarcie w instalacji elektrycznej wystepujące przewaznie w drzwiach. Aby wykluczyc zwarcie musialbys sprawdzic miernikiem wszystkie kable w drzwiach idace do silownika czy oby nie maja sterujące przebicia na przewód dodatni. 
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
  	  | Kod: |  	  | Uzupełnij poprawnie dane w informacji o Tobie i samochodzie | 
 |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  13:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | to juz za wysoka magia dla mnie.. na elektryce zupelnie sie nie znam. Ide wlasnie cos kombinowac moze sie uda
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  15:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | albo spalisz instalacje do konca jak sie nie znasz to nie ruszaj bo jeszcze bardziej popsujesz |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  21:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | postanowilem jednak pogrzebac bo na elektryka mnie nie stac jak narazie.. a wiec teraz podlaczylem oba silowniki do kazdego podlaczylem te 4 kable i dzialaja, jeden odpowiada na drugi, lecz po chwili instalacja (kable) w drzwiach kierowcy zaczynaja sie palic.. leci dym i sie topia.
 co moze byc przyczyna? nie weim jakie mam dokladnie silowniki czy oba sa slave czy tez jeden master..
 dlaczego pala sie kabe podczas gdy silowniki dzialaja?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  21:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli oba reagują na siebie tzn ze oba sa master. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  21:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | i jesli oba bylyby master to bedzie sie palic instalacja? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  21:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie nie może sie palić. zobacz jakąś probówka na których kablach idzie +. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  22:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc? czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie..
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2007,  23:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | pala ci sie bo podłaczyles pewnie sterowanie do plusa albo jakos tak i dlatego przy wcisnieciu sie zaczyna palic popatrz dobrze i nie baw sie bo zaraz bedziesz pisac do nas jak zgasic pozar w fiescie albo jak ja pomalować. |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2007,  14:19 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | student napisał/a: |  	  | sadzisz ze moglem odwrotnie podlaczyc? czy ford bylby na tyle glupi zeby w scorpio oznaczyc kable odwrotnymi kolorami niz w fiescie..
 | 
 
 A skąd wiesz ,że nie?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2007,  16:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | a po co sa schematy serwisowe? czy wszystko sie robi na oko bo akurat tak jest lepiej? , łatwiej ale czy bezpiecznie? hmm   |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | student   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 02 Sie 2007
 Posty: 14
 Skąd: netu
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sie 2007,  16:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | Postanowilem dokladnie przedstawic jak to wyglada moze ktos kto sie zna bedzie wiedzial o co chodzi i postara sie mi pomoc. A wiec tak:
 
 drzwi kierowcy - zero pradu na czerwonym i brazowym oraz bialym i zoltym
 
   
 drzwi pasazera:
 prad na czerwonym i brazowym
 
   
 teraz po podlaczeniu silownika u drzwi pasazera. napiecie jest na obu wiazkach
 
   
 po podlaczeniu kabli bialego i zoltego u drzwi kierowcy powstaje napiecie 12V na nich
 niestety nie moge podlaczyc teraz kabli czerwonego i brazowego gdyz zaczyna strzelac przy probie styku. stalo sie tak po ostatnim przypaleniu instalacji..
 
 
 czy teraz ktos wie co tu moze byc nie tak?
 
 [ Dodano: Pon Sie 27, 2007 20:46 ]
 czy naprawde nikt nie wie co tu jest nie tak?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |