| Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:16
 | Jak myślicie co to może być ?? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Gru 2006,  11:23   Jak myślicie co to może być ?? | 
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie jak myślicie czego to wina ?? jak daje kierunkowskaz w prawo to słychać szybkie tykanie ale nie ma kierunków ,trzeba kilka razy machnąć w prawo żeby zadziałało , efekt jest identyczny jak by jedna żarówka była spalona i przełącznik wtedy zapierdziela szybko z tym że tutaj żadna z żarówek nie świeci , jak daje w lewo to jest wszystko ok , to wina przełącznika czy może coś głębiej ?? |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jareczek [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Gru 2006,  14:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Prawdopodobnie przepaliła ci się jedna ze ścieżek - miałem to samo. Rozbierasz przełącznik, lecisz miernikiem albo wzrokowo po ścieżkach i lutujesz kabelek na przepalonej ściezce i powinno chodzić. 
 
 PS. Uważaj przy rozbieraniu, bo moga sie wysypać plastiki
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Brook   Klubowicz
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: ST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Wioletta
 Wiek: 45
 Dołączyła: 18 Lis 2006
 Posty: 799
 Skąd: Chełm
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Gru 2006,  18:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | No dobra ale jak rozebrać ?? To są przecież nity rozgiąć rozegnę ale potem jak złożyć ?? 
 
  |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Gru 2006,  21:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | ostre wiertełko i musisz delikatnie skaleczyć nit , Tak zeby sie rozpadł . Potem proponuje blachowkręty dobrać jakieś . delikatne nity miedziane/mosiężne. Usterki szukaj w lewej stronie przełącznika beda takie srebrne ścieżki . Czsami wyciera się złącze w dźwigni . Jak rozbierzesz wszystko umyj alkoholem jakimś i weź lutownice i delikatnie połóż warstwe cyny .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Gru 2006,  11:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie wiem co ja mam za zespolony, ale zero śrub i nitów..  a trzyma sie sam od siebie bo ma zatrzaski... awaryjne są banalne do złożenia. wciskamy przełącznik bolec-pręcik lata luźnao, wciskamy -
 bolec jest zahaczony
  i tak na przemian.. |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KacpeRS [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Gru 2006,  15:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak to rozłożysz to przeczyść styki bo napewno się ponadpalały a swoją drogą to ja to mam na zatrzaski |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | QBOSS   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Bożydar
 Wiek: 43
 Dołączył: 14 Kwi 2006
 Posty: 510
 Skąd: Rawa Mazowiecka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Gru 2006,  18:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | No i zrobiłem ten przełącznik , rzeczywiście była to wina styków  Może nie były po nadpalane ale mocno zaśniedziałe ,przeczyściłem i działa jak ulał a przełącznik poskręcałem na małe śrubki  wygląda jak by było oryginalnie   |  
				| _________________ 
   
 FUTURA DIESEL RS PROJECT
  - in 60% complete  - still under construction http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Gru 2006,  22:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | i oto chodzi i oto chodzi  mowiłem ze nie jest groźny , ja dzisiaj miałem komputer MFA z golfa i niestety poległem :( |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SirCortez   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: CL
 Silnik: 1.0/45KM
 Dołączył: 13 Maj 2007
 Posty: 15
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2007,  15:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich, aby nie zakladac kolejnego tematu o tym samym.. wiec napisze tutaj.. mialem rowniez te same objawy, tzn przy wlaczaniu prawego kierunku tykanie bylo bardzo szybkie+brak kierunku (zarowka) a lewy normalnie.. znajomy powiedzial, ze moze byc to wina przerywacza, wiec udalem sie do sklepu i za 17zl nabylem nowy.. po zalozeniu, okazalo sie, ze tykanie przy prawym juz jest normalne, lecz dalej nie swieca zarowki.. czy to dalej moze byc wina przypalenia sciezki? za nowy przelacznik w sklepie rzucono mi 470 zl +40zl wymiana.. uzywka z allegro max 120zl.. wolalbym zostac przy moim szczerze mowiac :( caly czas mam nadzieje, ze to jednak kwestia przylutowania kabelku lub przeczyszczenia blaszki.. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2007,  17:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | skoro tyka normalnie to znaczy że zespolony uruchomił przerywacz. tylko dziwne że nie miga dalej szybko, skoro nie świca żarówki. podejrzewam że nalezy sprawdzic żarówki, przeczyścić masy - zwłaszcza w tylnej klapie. (jak nie masz nadkoli z przodu to ta operacja jest w pare minut. acha.. ja bym zarówki na oko nie oceniał.. podminiaj za jakąś pewną
 |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Lip 2007,  21:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeśli nie miga cała strona to trzeba zobaczyć jak jest na awaryjnych i dalej myśleć. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SirCortez   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: CL
 Silnik: 1.0/45KM
 Dołączył: 13 Maj 2007
 Posty: 15
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2007,  14:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | na awaryjnych swieca wszystkie.. po wymianie przerywacza, wszystko wyglada ok, tzn ustalo te cholerne szybkie stukanie.. tylko ze dalej migacz prawy (tylni i przedni) nie swieca :/ na allegro jest dosc duzy wybor przelacznikow zespolonych i mysle zeby zakupic sobie jeden.. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SirCortez   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: CL
 Silnik: 1.0/45KM
 Dołączył: 13 Maj 2007
 Posty: 15
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2007,  21:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | czy przelacznik z mk4 bedzie pasowac do mk3? czy jednak jest jakas tam roznica..? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2007,  22:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | z tego co wiem to są inne ale moge się mylić . Jeśli na awaryjnych jest ok to na 100 % przełącznik zespolony . A przerywacz tyka dobrze bo jest lipny i cię nie poinformuje o spalonej żarówce . wsadź ten stary co był . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Staffu   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 02 Gru 2006
 Posty: 23
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Wrz 2007,  07:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam pozwole sobie troche odświeżyć temat otóż wczoraj w czasie deszczu chciałem włączyć tylną wycieraczke i okazało sie że coś sie pochrzaniło w dżwigni to znaczy pociągając ją do siebie nie czuć żadnego pstryknięcia jak dotychczas i nie działa abi wycieraczka, ani spryskiwacz  Czy da sie coś z tym zrobić ? co sie mogło stać wogóle, z poprzednich postów wiem już że da sie to ustroistwo rozebrać i w wolnej chwili tak zrobie ,ale może miał ktoś podobny przypadek i wie jak to naprawić? Pozdro.
 
 [ Dodano: Wto Wrz 04, 2007 14:53 ]
 Problem rozwiązany wyłącznik rozebrany, diagnoza: złamane cięgno od wycieraczek , ostatnio fiestą jeździła mamuśka, więc pomimo że sie nie przyznaje to sprawa jest jasna. Rozwiązanie problemu: DISTAL klei dwu składnikowy ,trzyma po chu..... a jak działa zaraz ide podłączyć.
 Pozdro...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Staszku   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: S
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 20 Maj 2008
 Posty: 14
 Skąd: Stryków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Maj 2008,  15:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | pozwolę sobie odgrzać temat: przerywacz tyka 2x szybciej niż normalnie i.... wszystkie kierunki działają (z lewej normalnie, z prawej 2x szybciej) *_^ rozbierać przełącznik czy darować sobie i na początek sprawdzić coś innego? pzdr
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |