Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

fiesta '90 1.1i obrotomierz
Autor Wiadomość
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 23 Maj 2007, 21:13   

To sie ciesz bo twoja fiesta to wyjątek ja mam C i wszystko musiałem sobie ciągnąc
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 28 Maj 2007, 17:03   

madek napisał/a:

drugi od prawej, zielony z czerwonym paskiem (idzie do tej kostki widocznej po lewej stronie)


Ale z kosci motorcraft-drugi od prawej jest cały zielony, natomiast w tej kosci po lewej jest juz zielony z czerwonym paskiem, nie sprawia to juz zadnej roznicy ??

A jak sie najlepiej podpiac pod ten zielony kabel??
Sorry za moze dla Was głupie pytania, ale ja chce to zrobic aby działo a nie speprzyc sprawe.
Za odpowiedzi z gory dzieki. Pozdro
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 28 Maj 2007, 17:32   

Kolego przypadkiem nie obcinaj kabla tylko zdejmij delikatnie izolacje na odcinku 0,5-1cm i przylutuj kabelek i zaizoluj tasmą izolacyjna i po kłopocie

tutaj masz zdjecie jak to umnie wygląda nie zaizolowane strzałka oznacza gdzie trzeba kabel dolutować
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
Toshio 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Maj 2007, 20:16   

MARCINUS ... ? A ty z jakim indeksem masz zegary?No i czy musiałeś jeszcze coś robić prócz "rycia" w okablowaniu? [/b]
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28 Maj 2007, 20:22   

Marcinus napisał/a:
Ale z kosci motorcraft-drugi od prawej jest cały zielony, natomiast w tej kosci po lewej jest juz zielony z czerwonym paskiem, nie sprawia to juz zadnej roznicy ??

o ile to ten sam kabel to nie ;-) sprawdz dla pewnosci
u mnie ma czerwony pasek juz przy EDISie

pierwszy od prawej mam cały zielony
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 28 Maj 2007, 20:58   

Toshio napisał/a:
MARCINUS ... ? A ty z jakim indeksem masz zegary?No i czy musiałeś jeszcze coś robić prócz "rycia" w okablowaniu? [/b]


Mam zagary od xr2 i musiałem zmieniać opornik w obrotku bo oszukiwał o połowe za mało
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 28 Maj 2007, 22:20   

Zegary mam z indeksem V, co prawda jeszcze nie podłaczyłem obrotka bo nie mam zbytnio czasu kopac w tej instalacji ale w chwili wolnego sie to zrobi 8)

A co do samych kolorow kabelkow, jest dokładnie tak: od prawej strony zielony z żółtym, zielony(obejrzałem dokładnie ale czerwieni nie widze), brazowy, czarny, brazowy, niebiseiki z zielonym, niebisieki z zoltym,niebieski z czerwonym, niebieski z czarnym, niebieski z zótyym.

Czy ten zielono czerwony kabelek w kosci obok to jest to samo nie jestem w stanie tego sprawdzic dokladnie boo wszystko jest zaizolowane ale wywodzi sie z jednej wiazki, wiec chyba to bedzie to :)

[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 22:26 ]
Toshio napisał/a:
A ty z jakim indeksem masz zegary?No i czy musiałeś jeszcze coś robić prócz "rycia" w okablowaniu? [/b]


Indeks jak napisałem V a sama wymiana to kwestia 5 minut demontaz starego licznika i załozenie nowego mi wszystko ładnie psaowało, tylko wymieniłem jedna diodke i wszystko swieciło :yes: czyli to jest bezproblemowe, tylko to podłaczenie obrotka :he:
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 28 Maj 2007, 22:33   

FiFa, podepnij sie pod zielony z czerwonym ponizej tej kostki po lewej. ja tak zrobilem ( wygodniej niz grzebac przy wtyczce :) )
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 28 Maj 2007, 22:42   

madek napisał/a:
FiFa, podepnij sie pod zielony z czerwonym ponizej tej kostki po lewej. ja tak zrobilem ( wygodniej niz grzebac przy wtyczce :) )


I n taka odpowiedz liczyłem, tylko chwila czasu i zaraz to zdemontuje i podłacze :devil: moze bedzie działo :D jakby co bede sie pytał :-P ;-)
 
 
 
beacia_rafal
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lip 2007, 02:52   

madek napisał/a:
dokladnie nr 10. najlepiej jak bedziesz mial taka blaszke jak sa w innych pinach


a jak ja mam pusty jeszcze 9 i 11 pin w kostce przy zegarach to co w tedy gra to jakas istotna role przy obrotomierzu??????????????????????
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13 Lip 2007, 10:06   

beacia_rafal, to nie ma znaczenia, obrotomierz korzysta tylko z pinu 10
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
PINISLAV 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 44
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 14 Lip 2007, 20:40   

Daje pare fotek dla niewtajemniczonych ,powinny one wzystko wyjaśnić...









 
 
szef-mk3 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 106
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 15 Lip 2007, 21:35   

Więc w konkluzji czytajac wszystkie stare posty i obecne dochodzę do wniosku że jak mam 1.3i to obojetną sprawa jest jaki zaloze obrtomierz, czy to z oznaczeniem V czy z oznaczeniem 1E i w razie potrzeby nalezy pociągnąc tylko kabel od ostido pinu 10 przy nowym liczniku, tak?
_________________
FiEsToLoT
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 15 Lip 2007, 22:46   

wlasnie tak samo jestem ciekaw szczegolnie ze ludzie pisali ze montowali te ktore powinny u nich byc i nied zialo tak jak potrzeba a inni montowli inne i dizlalo...wiec te oznaczenia to chyba o dup.. rozbic :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15 Lip 2007, 23:16   

szef-mk3 napisał/a:
jak mam 1.3i to obojetną sprawa jest jaki zaloze obrtomierz, czy to z oznaczeniem V czy z oznaczeniem 1E

generalnie tak

patrz jeszcze gdzie zaczyna sie czerwona skala na obrotku, jesli tak jak na focie to na pewno od 1.1/1.3

_________________
była sobie RS`ka...
 
 
szef-mk3 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 106
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 16 Lip 2007, 09:06   

takze bede szukał po szrotach z oznaczeniami V bo tych chyba jest więcej na rynku
_________________
FiEsToLoT
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 16 Lip 2007, 23:54   

Ja u siebei w 1.1i ma z oznaczeniem "V" i obrotomierz wskazuje raczej prawidłowo ;-) na biegu jałowym ok 800-900 obrotow, chociaz jak mu nacisnalałem do "odciecia" to dziwinie sie obrotomierz skonczył wygladało to tak jakbym miał powyzej 7tys obrotow ;-| 8| ale to chyba tylko jeyny taki mankament, oprocz tego ze obrotek chodzi trcohe "mułowato", ale takto nie ma co nazekac, moim zdaniem w miare prawidlowo wskuzuje ;-) i działa ok :) a został podłaczony tak jak w tym temacie pisze ;-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
szef-mk3 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 106
Skąd: Kluczbork
Wysłany: 17 Lip 2007, 08:23   

FiFa napisał/a:
wygladało to tak jakbym miał powyzej 7tys obrotow

masz moze wersje fiesty de luxe :)

A na serio to muszę poszukać takiego obrotka, ile to jest warte bo na allegro ceny są od 30 do 200zł. Ile Ty FiFa, dałeś za obrotomierz?
_________________
FiEsToLoT
 
 
 
Toshio 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 34
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Wrz 2007, 16:40   

Wracam do tematu. Muszę sie pochwalić! :-) Zakupiłem licznik z obrotomierzem indeks V za 39. Wczoraj dotarł do mnie paczką, dzisiaj zabrałem się za zakładanie. Niestety nie miałem instalacji pod obrotomierz więc ją zrobiłem ( oryginalny konektor do gniazda nr 10 kostki licznikowej , przewód ekranowany, złącza lutowane - do przewodu drugiego od prawej [zielony w moim przypadku] w EDIS'ie). Następnie podłączenie licznika i...działa jak ta lala!!! No może z jednym małym wyjątkiem. Przy włączonych kierunkach delikatnie, prawie niezauważalnie podskakuje wskazówka obrotów Ale i to myślę zostanie zniwelowane w najbliższym czasie. Obyło sie bez wymian rezystorów i kalibracji.
Wielkie dzięki forumowiczom za pomoc, bez was byłby trudno.
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 1 Wrz 2007, 17:20   

Toshio napisał/a:
prawie niezauważalnie podskakuje wskazówka obrotów

u mnie tak samo pomimo ze wszystko podlaczone poprawnie, ale w sumie olałem temat bo juz tego nie zauwazam ;-)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.