fiesta '90 1.1i obrotomierz |
Autor |
Wiadomość |
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 23 Maj 2007, 21:13
|
|
|
To sie ciesz bo twoja fiesta to wyjątek ja mam C i wszystko musiałem sobie ciągnąc |
_________________ Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio] |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 17:03
|
|
|
madek napisał/a: |
drugi od prawej, zielony z czerwonym paskiem (idzie do tej kostki widocznej po lewej stronie)
|
Ale z kosci motorcraft-drugi od prawej jest cały zielony, natomiast w tej kosci po lewej jest juz zielony z czerwonym paskiem, nie sprawia to juz zadnej roznicy ??
A jak sie najlepiej podpiac pod ten zielony kabel??
Sorry za moze dla Was głupie pytania, ale ja chce to zrobic aby działo a nie speprzyc sprawe.
Za odpowiedzi z gory dzieki. Pozdro |
|
|
|
 |
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 17:32
|
|
|
Kolego przypadkiem nie obcinaj kabla tylko zdejmij delikatnie izolacje na odcinku 0,5-1cm i przylutuj kabelek i zaizoluj tasmą izolacyjna i po kłopocie
tutaj masz zdjecie jak to umnie wygląda nie zaizolowane strzałka oznacza gdzie trzeba kabel dolutować
 |
_________________ Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio] |
|
|
|
 |
Toshio
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 34 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 20:16
|
|
|
MARCINUS ... ? A ty z jakim indeksem masz zegary?No i czy musiałeś jeszcze coś robić prócz "rycia" w okablowaniu? [/b] |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 20:22
|
|
|
Marcinus napisał/a: | Ale z kosci motorcraft-drugi od prawej jest cały zielony, natomiast w tej kosci po lewej jest juz zielony z czerwonym paskiem, nie sprawia to juz zadnej roznicy ?? |
o ile to ten sam kabel to nie ;-) sprawdz dla pewnosci
u mnie ma czerwony pasek juz przy EDISie
pierwszy od prawej mam cały zielony |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 20:58
|
|
|
Toshio napisał/a: | MARCINUS ... ? A ty z jakim indeksem masz zegary?No i czy musiałeś jeszcze coś robić prócz "rycia" w okablowaniu? [/b] |
Mam zagary od xr2 i musiałem zmieniać opornik w obrotku bo oszukiwał o połowe za mało |
_________________ Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio] |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 22:20
|
|
|
Zegary mam z indeksem V, co prawda jeszcze nie podłaczyłem obrotka bo nie mam zbytnio czasu kopac w tej instalacji ale w chwili wolnego sie to zrobi 8)
A co do samych kolorow kabelkow, jest dokładnie tak: od prawej strony zielony z żółtym, zielony(obejrzałem dokładnie ale czerwieni nie widze), brazowy, czarny, brazowy, niebiseiki z zielonym, niebisieki z zoltym,niebieski z czerwonym, niebieski z czarnym, niebieski z zótyym.
Czy ten zielono czerwony kabelek w kosci obok to jest to samo nie jestem w stanie tego sprawdzic dokladnie boo wszystko jest zaizolowane ale wywodzi sie z jednej wiazki, wiec chyba to bedzie to
[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 22:26 ]
Toshio napisał/a: | A ty z jakim indeksem masz zegary?No i czy musiałeś jeszcze coś robić prócz "rycia" w okablowaniu? [/b] |
Indeks jak napisałem V a sama wymiana to kwestia 5 minut demontaz starego licznika i załozenie nowego mi wszystko ładnie psaowało, tylko wymieniłem jedna diodke i wszystko swieciło czyli to jest bezproblemowe, tylko to podłaczenie obrotka |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 22:33
|
|
|
FiFa, podepnij sie pod zielony z czerwonym ponizej tej kostki po lewej. ja tak zrobilem ( wygodniej niz grzebac przy wtyczce ) |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 28 Maj 2007, 22:42
|
|
|
madek napisał/a: | FiFa, podepnij sie pod zielony z czerwonym ponizej tej kostki po lewej. ja tak zrobilem ( wygodniej niz grzebac przy wtyczce ) |
I n taka odpowiedz liczyłem, tylko chwila czasu i zaraz to zdemontuje i podłacze moze bedzie działo jakby co bede sie pytał ;-) |
|
|
|
 |
beacia_rafal [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lip 2007, 02:52
|
|
|
madek napisał/a: | dokladnie nr 10. najlepiej jak bedziesz mial taka blaszke jak sa w innych pinach |
a jak ja mam pusty jeszcze 9 i 11 pin w kostce przy zegarach to co w tedy gra to jakas istotna role przy obrotomierzu?????????????????????? |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 13 Lip 2007, 10:06
|
|
|
beacia_rafal, to nie ma znaczenia, obrotomierz korzysta tylko z pinu 10 |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
PINISLAV

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 44 Dołączył: 31 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 14 Lip 2007, 20:40
|
|
|
Daje pare fotek dla niewtajemniczonych ,powinny one wzystko wyjaśnić...
 |
|
|
|
 |
szef-mk3
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 106 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 15 Lip 2007, 21:35
|
|
|
Więc w konkluzji czytajac wszystkie stare posty i obecne dochodzę do wniosku że jak mam 1.3i to obojetną sprawa jest jaki zaloze obrtomierz, czy to z oznaczeniem V czy z oznaczeniem 1E i w razie potrzeby nalezy pociągnąc tylko kabel od ostido pinu 10 przy nowym liczniku, tak? |
_________________ FiEsToLoT |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 15 Lip 2007, 22:46
|
|
|
wlasnie tak samo jestem ciekaw szczegolnie ze ludzie pisali ze montowali te ktore powinny u nich byc i nied zialo tak jak potrzeba a inni montowli inne i dizlalo...wiec te oznaczenia to chyba o dup.. rozbic |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15 Lip 2007, 23:16
|
|
|
szef-mk3 napisał/a: | jak mam 1.3i to obojetną sprawa jest jaki zaloze obrtomierz, czy to z oznaczeniem V czy z oznaczeniem 1E |
generalnie tak
patrz jeszcze gdzie zaczyna sie czerwona skala na obrotku, jesli tak jak na focie to na pewno od 1.1/1.3
 |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
szef-mk3
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 106 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 16 Lip 2007, 09:06
|
|
|
takze bede szukał po szrotach z oznaczeniami V bo tych chyba jest więcej na rynku |
_________________ FiEsToLoT |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 16 Lip 2007, 23:54
|
|
|
Ja u siebei w 1.1i ma z oznaczeniem "V" i obrotomierz wskazuje raczej prawidłowo ;-) na biegu jałowym ok 800-900 obrotow, chociaz jak mu nacisnalałem do "odciecia" to dziwinie sie obrotomierz skonczył wygladało to tak jakbym miał powyzej 7tys obrotow 8| ale to chyba tylko jeyny taki mankament, oprocz tego ze obrotek chodzi trcohe "mułowato", ale takto nie ma co nazekac, moim zdaniem w miare prawidlowo wskuzuje ;-) i działa ok a został podłaczony tak jak w tym temacie pisze ;-) |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
szef-mk3
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Fun
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 35 Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 106 Skąd: Kluczbork
|
Wysłany: 17 Lip 2007, 08:23
|
|
|
FiFa napisał/a: | wygladało to tak jakbym miał powyzej 7tys obrotow |
masz moze wersje fiesty de luxe
A na serio to muszę poszukać takiego obrotka, ile to jest warte bo na allegro ceny są od 30 do 200zł. Ile Ty FiFa, dałeś za obrotomierz? |
_________________ FiEsToLoT |
|
|
|
 |
Toshio
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 34 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Wrz 2007, 16:40
|
|
|
Wracam do tematu. Muszę sie pochwalić! Zakupiłem licznik z obrotomierzem indeks V za 39. Wczoraj dotarł do mnie paczką, dzisiaj zabrałem się za zakładanie. Niestety nie miałem instalacji pod obrotomierz więc ją zrobiłem ( oryginalny konektor do gniazda nr 10 kostki licznikowej , przewód ekranowany, złącza lutowane - do przewodu drugiego od prawej [zielony w moim przypadku] w EDIS'ie). Następnie podłączenie licznika i...działa jak ta lala!!! No może z jednym małym wyjątkiem. Przy włączonych kierunkach delikatnie, prawie niezauważalnie podskakuje wskazówka obrotów Ale i to myślę zostanie zniwelowane w najbliższym czasie. Obyło sie bez wymian rezystorów i kalibracji.
Wielkie dzięki forumowiczom za pomoc, bez was byłby trudno. |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 1 Wrz 2007, 17:20
|
|
|
Toshio napisał/a: | prawie niezauważalnie podskakuje wskazówka obrotów |
u mnie tak samo pomimo ze wszystko podlaczone poprawnie, ale w sumie olałem temat bo juz tego nie zauwazam ;-) |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
|