| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
		| Zamknięty przez: Daras84 5 Lip 2007,  13:04
 | SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | P   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 07 Cze 2007
 Posty: 20
 Skąd: RK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lip 2007,  19:36   SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich, mam pytańko, czy ktoś już kiedyś próbował przeszczepić silnik rs2000 do fiesty MK IV z 1996 roku (model już "jajowaty"). O przekładkach do MK III już słyszałem, czytałem i oglądałem filmy, ale o przełożonym rs'ie do MK IV nie moge sie niczego doszukać... Czy ktoś mi może powiedzieć, czy brać sie za to , czy raczej dać sobie spokój z tym bo jest za dużo zabawy? Jak już , to czy da sie włożyć cały "przód" z RS'a do tej budy FIESTY, tzn z całymi "bebechami" skrzynia, półośki, hamulce, kolumny, chłodnica,pompy itp itd...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lip 2007,  19:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | chłopie. ambitny plan, ale takich tu juz wiele było. z przeklada nikt nie wie ile bedzie tak naprawde problemow, bo wsadzajac do mk3 jest ich wiele... a tu nowszy model (nawet blachy niemasz w ocynku... wiec blacharka tez Cie czeka towarzyszu). chcesz sie zabawic? mysle ze roznicy wiele nie bedzie (pomiedzy 125 a 150KM), to wstaw sobie 1.7 z pumy. mniej problemow, nowszy silnik, czesci napewno tansze a i szlak utarty.
 
 a Ty wogole wiesz ile taki silnik kosztuje? czesci do niego? liczysz sie z tym ze najlepiej zrobic kapitalke przy przekladce?
 |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2007,  12:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na moje to roznice bedzie czuc i do dosc mocno zakladajac ze obie jednostki beda trzymac serie... i RS bedzie mocniejszy ze wzgledu na wiekszy moment... |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2007,  14:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | skaczac z 58KM na 125 a 150 to wiesz  a problemu duuuzo mniej bedzie wg mnie z czesciami i cenami i robota przy przekladce wkladajac  tam 1.7. fakt, jak sie jezdzi 105 a 130 to jest roznica, ale myslisz ze ja bym ja rozpoznal po przesiadce z trupa, ktory wyjezdzajac z fabryki mial 50PS?
 |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | P   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3/58KM
 Dołączył: 07 Cze 2007
 Posty: 20
 Skąd: RK
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2007,  20:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak sami wiecie 1,3 nie chce nic a nic przeć do przodu, to jest kiepska jednostka, konstrukcja taka ze pamięta jeszcze czasy Freda Flinstona... Jak mam jeszcze założone alubuciki  z oponą 195/40/15 to, to już całkiem nie chce się toczyć do przodu... dlatego zrodził sie pomysł na RS'a, bo był kiedyś (chyba w Gdyni)  za 2,5 tyś zł cały do sprzedania, z przebiegiem coś w granicach 130 tyś km. Tanio, bo został dotkliwie "dotknięty" z w tył, więc cały przód był gotowy do przekładki... Szkoda,ze nie był gdzieś bliżej, bo nawet rowerem bym sie po niego wybrał... O drugim cały RS'ie słyszałem ze był przywieziony na "białych blachach", gdzieś na śląsku, za... 1200 zł, nie wiem czemu tak tanio, nie widziałem go, nie wiem w jakim stanie, może już ledwo dyszał... ???? Trudno powiedzieć.
 Myślę, ze dając 2,5 tyś za  RS2000 z rozbitym tyłem , plus koszty złomowania to i tak sie opłaca, bo mamy za to  Recaro do środeczka, heble przód i tył, wszystkie bebech z przodu ze skrzynią , półośkami itp itd
 Pozostaje tylko pytanie, czy ktoś już tego próbował, czy takie cudeńko już jeździ?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2007,  20:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | za 2500 nie kupisz dobrej rs1800 a Ty myslisz o RS2000 w dobrym stanie... watpie. |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lip 2007,  13:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | kup, zrob a wtedy podwiesimy temat !!! poco robic sobie pod gorke jak mozna zabawic sie w 1,7 Puma i na pewno wyjdzi etaniej niz kupic całego Rs -a za 2klocki. w ktorego trzeba by wlozyc koolejne 2   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |