| Centralny zamek.. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  12:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | trzeba pastylke od immo wydłubać z innego kluczyka albo wydłubać i przykleić na stałe do okularu . Mk3 już nikt raczej nie ukradnie . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  13:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | no ale skad wziac sygnal z immo ktory w wszystkich (poza moja) wersjach byl dawany na diode, ale nie tą z łodzi   |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  19:25 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | odyniec napisał/a: |  	  |  	  | kazi napisał/a: |  	  | Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał  :yyy:   | 
 
 mysle i to szybciej niz ty...
 sytuacja jest taka... byl kiedys moze zegarek... jak kupilem autko byla tam zaslepka w jego miejscu. wiec na szrocie dorwalem zegarek i go zamontowalem... ale.
 
 stare wersje ('89-'93) maja zegarek na 4 piny, a nowsze ('94-'96) maja na 5 pinow... i w tym zegarku jest dioda z immo...
 
 ja mam stary zergarek, immo mam.
 
 
 wiec jak temu zaradzic?
 | 
 tam nie bylo zadnej zaslepki tylko kawalek plastiku wyciety, oraz zgrzany badziewnie lutownica zeby sie trzymało. Oryginalna - to malutka pułeczka wewnatrz wciskana w miejsce zegarka.
 
 No tak samozachwyt okej sam wszystko zainstalowales i tak juz pozostanie , pomijam to ze tam siedział moj z MK3 zegarek, po co ci ta dioda to ja nie wiem choinke z samochodu chcesz zrobic? jak ja podłaczyc? problemu nie ma poniewaz rozbierasz zegarek rozwiercasz i wkladasz diode, laczysz z wolnym przewodem od immmo i do masy, zreszta jestes madrzejszy jak zawsze wiec zrobisz to juz sam... ja w miedzyczasie ostatnio naprawilem 3 samochody a do usterek doszedlem sam ze swoim logicznym tokiem myslenia
   |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  19:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | no dokładnie idzie sobie w kostce do zegarka. tylko musisz zobaczyć czy przypadkiem nie ma tam impulsu 12V bo jeśli jest to dioda popracuje krótko . Trzeba wstawić rezystor 800 ohm 0,25/0,5W |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  21:46 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | no dokładnie idzie sobie w kostce do zegarka. tylko musisz zobaczyć czy przypadkiem nie ma tam impulsu 12V bo jeśli jest to dioda popracuje krótko . Trzeba wstawić rezystor 800 ohm 0,25/0,5W | 
 Ja wstawiam 1 kohm dla zwyklych diod oraz okolo 1,5 kohm dla diod jasno-swiecacych i oba warianty sa poprawne pozniewaz dioda
  swieci normalna jasnoscią.  Dla tych malutkich diod lepiej jednak wsadzic rezystor 1,5 kohm. |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2007,  22:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | hehe wszystko rozbija sie o to jaka dioda . Przeciętna dioda pracuje na napięciu ok 3 V i prądzie 20 mA . Wiec 14V - 3 V = 11V
 aby prąd był 20 mA z prawa oma
 R=U/I wiec 11/0,020 = 550 ohm . proste . Dlatego zakłada sie 800 dla bezpieczeństwa .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2007,  11:34 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kazi napisał/a: |  	  |  	  | odyniec napisał/a: |  	  |  	  | kazi napisał/a: |  	  | Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał  :yyy:   | 
 
 mysle i to szybciej niz ty...
 sytuacja jest taka... byl kiedys moze zegarek... jak kupilem autko byla tam zaslepka w jego miejscu. wiec na szrocie dorwalem zegarek i go zamontowalem... ale.
 
 stare wersje ('89-'93) maja zegarek na 4 piny, a nowsze ('94-'96) maja na 5 pinow... i w tym zegarku jest dioda z immo...
 
 ja mam stary zergarek, immo mam.
 
 
 wiec jak temu zaradzic?
 | 
 tam nie bylo zadnej zaslepki tylko kawalek plastiku wyciety, oraz zgrzany badziewnie lutownica zeby sie trzymało. Oryginalna - to malutka pułeczka wewnatrz wciskana w miejsce zegarka.
 
 No tak samozachwyt okej sam wszystko zainstalowales i tak juz pozostanie , pomijam to ze tam siedział moj z MK3 zegarek, po co ci ta dioda to ja nie wiem choinke z samochodu chcesz zrobic? jak ja podłaczyc? problemu nie ma poniewaz rozbierasz zegarek rozwiercasz i wkladasz diode, laczysz z wolnym przewodem od immmo i do masy, zreszta jestes madrzejszy jak zawsze wiec zrobisz to juz sam... ja w miedzyczasie ostatnio naprawilem 3 samochody a do usterek doszedlem sam ze swoim logicznym tokiem myslenia
   | 
 
 dioda ta mi nie poto aby miec ich wiele - jak np ty przy popielniczce i w poleczce, tylko po to aby moc zaprogramowac wg niej inny kluczyk... ot po co.
 
 A takie pytanko... niewiem czy mam (raczej nie) kostke z zegarka oryginalna... wiec skad leci sygnal do diody? :>
 
 ma ktos moze jakis schemacik do tego?
 |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kazi   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 41
 Dołączył: 13 Lip 2005
 Posty: 474
 Skąd: Łódź/GW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2007,  17:06 | 
 |  
               | 
 |  
               |  ok rob jak chcesz ja sie juz do ciebie nie wtracam  bat powodzenia |  
				| _________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
 New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Cze 2007,  20:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sygnał do diody leci z kompa, a co do schematu, to przeszukałem chyba cały net 10 razy i nie znalazłem, dopiero jak rozprułem instalację u siebie, to zobaczyłem gdzie co idzie, ale niestety w nawale pracy nie rozrysowałem tego i "z pamięci" nie potrafię powiedzieć. Jak widzę na żywo, to wiem, a tak to d..a blada. 	  | odyniec napisał/a: |  	  | A takie pytanko... niewiem czy mam (raczej nie) kostke z zegarka oryginalna... wiec skad leci sygnal do diody? :> 
 ma ktos moze jakis schemacik do tego?
 | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Cze 2007,  07:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | jackrzec, widze ze moja ostatnia deska ratunku u Ciebie jest  chyba będę musiał Cie ładnnnnnnnnnnnnnnie poprosić ;-) |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Martius [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2009,  20:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zrobiłem wszystko jak w instrukcji i reakcja pilota nie jest taka jak tam napisano. Dioda na pilocie miała zaświecić tak jak ta koło zegarka a nie świeci,tylko mrugnie 5 razy i tyle a pilot nadal nie działa. Plizzz Hellllp
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | oscylot   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 03 Sie 2009
 Posty: 5
 Skąd: Przemyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2009,  12:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | to mam takie pytanie, posiadam fieste mk4 do ktorej mialem 3 kluczyli jeden czerowny (matka) jeden czarny i jeszcze jeden z pilotem (takipilotolkuczyk). W chwili aktualnej zostal mi ttylko czerowny bo jeden czarny sie gdzie zgubil a ten z pilotem sie zepsol (wyrobila sie obudowai kluczyk odpadl od pilota). na allegro znalazlem kluczyk wlasnie taki z pilotem identycznei wyglada jak moj. Jesli go kupie to czy zgodnie z intrukcja zaprogramuje ten kluczyk oraz pilot w samochodzie ?? Chodzi mo glownie o to czy majac jeden kluczyk czerwony doprogramuje ten kupiony na allegro uzywany i czy bedzie to dzialalo. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |