Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:55		 | 
	
			[MK3] Ciężko odpala, biały dym - 1.6 D | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 gitarr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Maj 2007,  22:17   [MK3] Ciężko odpala, biały dym - 1.6 D
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam pewne problemy z odpaleniem mojej fiesty. Musze bardzo dlugo krecic. Idzie z wydechu bialy dym. Silnik tak jakby mial chec odpalic ale idzie mu to nie najlepiej. Jak go dlugo przytrzymam na rozruchu to w koncu odpala, ale to jest juz na skraju wyczerpania akumulatora. Prosze mi powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Lip 2010,  11:24, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Maj 2007,  22:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak maja sie swiece zarowe , oraz kompresja...     Na rozgrzanym silniku jest to samo     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2007,  01:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | weź kontrolkę i podłącz do świecy żarowej i do masy .Jak pali sie po przkręceniu stacyjki to znaczy że świece grzeją . Jeśli tak zdemontuj pasek miedziany łączący świece i sprawdzaj oporność (przejście) każdej ze świec do masy. Problemy z odpalaniem może mieć również przez wtryski albo pompe . Także trzeba iść kolejno od najtańszej strony . świece potem kompresja i na końcu pompa i wtryski . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gitarr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Maj 2007,  21:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdzalem swiece i są ok. Co jeszcze moge sprawdzic w domowych warunkach? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 cyrkiel [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Maj 2007,  21:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sprawdziłeś dokładnie przewód prądu do świec? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 gitarr [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Maj 2007,  21:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przywody wizualnie są ok. Nawet probowalem podgrzac kablem bezposrednio z akumulatora i potem odpalic, ale efekt jest taki sam. Prosze jeszcze oo jakies porady. Nie chcialbym oddawac samochodu do mechanika i narazac sie na duze koszty. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Maj 2007,  22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               sprawdz stan oleju i plynu chlodniczego bo albo jest wlanieta uszczelka pod glowica albo cos z sama glowica... dodatkowo problem z kompresja moze byc... 
 
jak odpalisz auto wez wyciagnij bagnet oleju i zaobacz czy nie dmucha mocno... oby nie... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Maj 2007,  00:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | generalnie pękające głowice to bolączka tego silnika. Kilka razy sie w życiu przegrzeje i pęka . niestety . Przerabiałem to u kolegi w aucie . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rafal1504 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Maj 2007,  07:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
Nie wiem jak we fieście ale np. w oplu omega diesel biały dym przy trudnym odpalaniu to wina żle ustawionego zapłonu (chyba na pompie), ale samemu ustawić to bardzo trudne, ojciec podjechał do mechanika ustawił i pomogło.
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.