| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| LPG - pływające obroty |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | bolo [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lut 2007,  22:46   LPG - pływające obroty |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam problem. Trochę mi pływają obroty na gazie, na benzynie w ogóle - silnik pracuje bardzo równiutko. Na gazie natomiast obroty same wzrastają i opadają, silnik nie gaśnie ale czasami (żadko) lekko się zadławi. Co może być powodem takiej dolegliwości? 
 Fieścina to 1,3, jednopunkt, 94r.
 
 nie mam obrotomierza - czy można przełożyć z innej fiesty licznik z obrotomierzem zamiast mojego? Wystarczy podłączyć dobrze, czy trzeba robić jakieś modernizacje.
 
 Z góry dziękuje za odpowiedź.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012,  16:20, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lut 2007,  07:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | na ten temat ksiązki już napisano... uzyj opcji szukaj i jak coś nie zrozumiesz to w tych tematach pisz... 	  | bolo napisał/a: |  	  | nie mam obrotomierza - czy można przełożyć z innej fiesty licznik z obrotomierzem zamiast mojego? Wystarczy podłączyć dobrze, czy trzeba robić jakieś modernizacje. | 
 
 co do LPG..są tu mądrzejsi.. ja sie usunę w cień
 |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jose   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Chianti
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 04 Mar 2007
 Posty: 49
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  13:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bolo napisał/a: |  	  | Mam problem. Trochę mi pływają obroty na gazie, na benzynie w ogóle - silnik pracuje bardzo równiutko. Na gazie natomiast obroty same wzrastają i opadają, silnik nie gaśnie ale czasami (żadko) lekko się zadławi. Co może być powodem takiej dolegliwości? | 
 
 Mam identyczne objawy. Jakie masz spalanie? mi z ostatnich 1200km wyszło 8,8lpg, z czego z 20% to miasto w korkach, reszta trasa z kompletem pasażerów, pełnym bagażnikiem i prędkości 90-120, więc chyba nieźle. Wolne obroty ustawione na analizatorze. Świece i przewody nowe.
 
 
  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | co do LPG..są tu mądrzejsi.. ja sie usunę w cień | 
 
 Obserwuję ten temat, ale chyba ci mądrzejsi nie mają czasu tu zajrzeć
  bo nic się tutaj nie dzieje. 
 Pozdr
 |  
				| _________________ ..____...
 ..|'''''@|..
 c|-O,,ob
 ..|\__/|..
 ...\..../...
 
 FIESTA CHIANTI 1.3i 94'
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | raferi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  13:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | bolo,  8) Trochę pływające obroty na gazie mogą mieć podłoże w sondzie lambda i jej ciągłej pracy analizującej. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | no trop dobry .  Ja bym sie zastanowił czy dobrze jest podłączony emulator sondy lambda i czy jest właściwa emulacja . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jose   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Chianti
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 04 Mar 2007
 Posty: 49
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  15:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | no trop dobry . Ja bym sie zastanowił czy dobrze jest podłączony emulator sondy lambda i czy jest właściwa emulacja . | 
 A przy pierwszej generacji? Chyba tylko regulacja pozostaje. Za kilka mies planuję przerobić na 2 gen, ale na razie muszę jeździć z tym co jest :(
 Pozdr
 |  
				| _________________ ..____...
 ..|'''''@|..
 c|-O,,ob
 ..|\__/|..
 ...\..../...
 
 FIESTA CHIANTI 1.3i 94'
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | raferi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  17:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jose,  No raczej; dałbym nieco więcej na wężu i korekta śrubą od składu na redukktorze. Spuszczałeś "mazut"? Też pomaga, |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  18:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | chyba ze masz duzy przebieg . Jeśli tak to już nie wyregulujesz . Ja pod koniec miałem kołyske od 900 do 1600 w zależności jak sie akurat na skrzyżowaniu zatrzymałem . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Jose   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Chianti
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 04 Mar 2007
 Posty: 49
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2007,  18:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Jose,  No raczej; dałbym nieco więcej na wężu i korekta śrubą od składu na redukktorze. Spuszczałeś "mazut"? Też pomaga, | 
 
 Mazut już spuszczałem. Chyba wcześniej nikt tego nie robił, bo wyleciało go całkiem sporo.
 
 
  	  | Cytat: |  	  | chyba ze masz duzy przebieg . Jeśli tak to już nie wyregulujesz . Ja pod koniec miałem kołyske od 900 do 1600 w zależności jak sie akurat na skrzyżowaniu zatrzymałem . | 
 
 Przebiegu instalacji nie znam. Poprzedni właściciel twierdził, że zrobił ok 30 tys km. Instalacja zakładana 1,5 roku temu. Nie mam obrotomierza, ale na ucho to wahania są tak między 750 a 850 rpm. W sumie to jest już trudno wyczuwalne. Bardziej mnie niepokoi i denerwuje to:
 
  	  | bolo napisał/a: |  	  | ale czasami (żadko) lekko się zadławi | 
 na wolnych obrotach. Jakby zapłon w którymś cylindrze wypadał. Przyspiesza płynnie i nie ma problemów.
 Przy obecnych ustawieniach w cyklu mieszanym na odcinku 1200km, ale z kompletem pasażerów i pełnym bagażnikiem średnio spalił lpg 8,8l/100km, więc nie jest chyba źle (na trasie prędkości 100-120).
 Pozdr
 |  
				| _________________ ..____...
 ..|'''''@|..
 c|-O,,ob
 ..|\__/|..
 ...\..../...
 
 FIESTA CHIANTI 1.3i 94'
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2007,  13:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | ustaw zawory . A potem wzbogać nieco mieszanke gazu . Bo ten efekt przykulania to taka bajka ze od 1 i 4 cylindra dopływa uboższa mieszanka gazu . Długo z tym walczyłem zanim znalazłem co jest grane . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
    | Podobne Tematy |  
  | Temat | Autor | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post |  
  |  | Przyklejony:  Pomocne materiały z LPG Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
 | Blackknight88 | LPG | 7 | 4 Sty 2017,  23:32  cargo
 |  
  |  | Przyklejony:  LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
 | diodalodz | Mechanika ogólna | 5 | 31 Sty 2006,  09:10  Gość
 |  
  |  | Silnik : pływające obroty Prośba o pomoc
 | maerik | Mechanika | 2 | 27 Paź 2005,  19:18  Gość
 |  
  |  | Gdzie jest mój silnik krokowy?! PŁYWAJĄCE OBROTY 
 | Gość | Elektryka | 5 | 3 Lip 2006,  22:10  szynszyl
 |  
  |  | [MK3] LPG - słabo wchodzi na obroty 
 | stacho35 | LPG | 8 | 16 Maj 2006,  22:14  stacho35
 |  
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |