Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:53 |
zatarty silnik |
Autor |
Wiadomość |
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 17:20 zatarty silnik
|
|
|
Cześć
powiedzcie mi po czym można sprawdzić czy silnik jest zatarty ? jechałem sobie autostrada i nagle mi silnik zaczął tracić obroty a na koniec zgasł :/ patrze pod maskę i płyn cały zniknął mimo że dzień wcześniej go uzupełniałem (temperatura była w środkowej strefie wskaźnika) teraz silnik się dziwnie zachowuje czasem gaśnie i jest słaby :( rozwaliłem go już do reszty ?
Co lepiej kupić inny używany czy ten remontować ?
Z góry dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 19:56
|
|
|
jak dla mnie poszła uszczelka pod głowica i zjadł płyn .Tylko to nagłe osłabienie mnie nie pokoi . |
|
|
|
|
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:34
|
|
|
zestaw uszczelek już mam ale najgorsze jest to ze dzień po przegrzaniu zalałem go jeszcze raz płynem i teraz się utrzymuje i nie ucieka :/ ale za to po przejechaniu 30km (prędkość 70-80km/h) nie dałem rady wyjechać na wzniesienie i dopiero po krótkim postoju mu się udało wiec tak jakby raczej coś w środku silniczka już straciło moc :( cóż trzeba dać zarobić mechanikowi
a tak na marginesie jak jest z dostępem części do silnika 1.0 40 konnego? może by wrzucić 1.1 sam nie wiem, proszę o rade |
Ostatnio zmieniony przez finster 5 Lut 2007, 20:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:38
|
|
|
finster napisał/a: | cóż trzeba dać zarobić mechanikowi |
jak chcesz dać zarobić mechesowi to ja mam do sprzedania silnik 1.1 z mk3 ze wszystkim co będzie Ci potrzebne do przełożenia.
pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:42
|
|
|
skrzynia zostaje ? czy jest jakaś inna z mk3 (wymieniłem wszystkie przeguby i dlatego pytam )? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 22:52
|
|
|
skrzynia zostaje przeguby też . Może tylko miska olejowa być do przelożenia . |
|
|
|
|
finster [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Lut 2007, 21:27
|
|
|
ok dzięki dzisiaj już w miarę ok się jechało do pracy, tylko strasznie muliło + obroty falowały dziwnie, więc tak czy siak silniczek od laskosza wezmę
[ Dodano: Sro Lut 07, 2007 07:43 ]
Pasuje tlumik z 1.0 LC do 1.1 ? cholera bo mnie nurtuje to pytanie i nie moge normalnie pracowac |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.