| [MK3] Regulacja przepustnicy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | opawelq   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.1/50KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 11 Lut 2006
 Posty: 74
 Skąd: Libiąż
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lis 2006,  15:32   [MK3] Regulacja przepustnicy | 
 |  
               | 
 |  
               | do czego jest taka srubka ta co bolec do silnika krokowego ją popycha.  bo jak ja wkrece czy wykrece to nic sie nie zmienia. a wyglada jak by sie tym cos regulowalo. |  
				| _________________ hello
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2010,  14:53, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lis 2006,  16:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | regulacja krokowca obrotow...raz mialem tam regulowane bo obroty zle chodzily...teraz tez zle chodza ale krokowiec siadl chyba i juz nie dziala ta srubka...<LOL> |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lis 2006,  17:04   Re: regulacja przepustnicy | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | opawelq napisał/a: |  	  | do czego jest taka srubka ta co bolec do silnika krokowego ją popycha.  bo jak ja wkrece czy wykrece to nic sie nie zmienia. a wyglada jak by sie tym cos regulowalo. | 
 kompletnie nic sie tym nie reguluje - to sie wysuwa i chowa samo. jedyne co mozesz zrobic to przeczyscic wedlug opisow na forum i zalozyc.
 przy zakladaniu jednak dobrze jak ten bolec wystaje tylko troche bo inaczej opiera sie o dzwigienke przepustnicy i niewygodnie sie zaklada.
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lis 2006,  20:02   Re: regulacja przepustnicy | 
 |  
               | 
 |  
               | Dokładnie tak! 	  | madek napisał/a: |  	  |  	  | opawelq napisał/a: |  	  | do czego jest taka srubka ta co bolec do silnika krokowego ją popycha.  bo jak ja wkrece czy wykrece to nic sie nie zmienia. a wyglada jak by sie tym cos regulowalo. | 
 kompletnie nic sie tym nie reguluje - to sie wysuwa i chowa samo. jedyne co mozesz zrobic to przeczyscic wedlug opisow na forum i zalozyc.
 przy zakladaniu jednak dobrze jak ten bolec wystaje tylko troche bo inaczej opiera sie o dzwigienke przepustnicy i niewygodnie sie zaklada.
 | 
  Jak tą śrubkę wykręcisz, żeby bardziej uchylić przepustnicę, to krokowiec bardzie się schowa i nic się nie zmieni. Ona jest tylko po to, żeby ten bolec miał się o co oprzeć. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | opawelq   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.1/50KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 11 Lut 2006
 Posty: 74
 Skąd: Libiąż
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lis 2006,  10:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | hmmm wiec po co ford zadal sobie taki trud aby tam robic spacjalnie do tego srubke i giwintowac to a przeciez mozna bylo by zwykla blache. mnei sie wydaje ze spacjalnie do czegos to zrobili. no ale moze sie myle. |  
				| _________________ hello
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dark57 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lis 2006,  07:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie zgodze się z wami, doświadczalnie sprawdziłem że śrubką tą reguluje się obroty silnika zaraz po zapaleniu: kręcąc w lewo zmniejszymy "wycie" silnika po rozruchu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KacpeRS [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lis 2006,  12:49 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dark57 napisał/a: |  	  | Nie zgodze się z wami, doświadczalnie sprawdziłem że śrubką tą reguluje się obroty silnika zaraz po zapaleniu: kręcąc w lewo zmniejszymy "wycie" silnika po rozruchu. | 
 
 Dokładnie to prawda śróbka służy do regulacji obrotów ale tych na pare sekund po odpaleniu silnika potem obroty spadają do normalnych
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.