| Przesunięty przez: Mafios 28 Maj 2014,  12:03
 | swap rs2000 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bart_czewa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2006,  10:05   swap rs2000 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Właśnie dojeżdżam całkowicie silniczek 1,1 i przygotowuję się do przekładki na rs2000 :-D . Silnik z całym osprzętem leży w garażu i czeka. Szukam kontaktu do kogoś z okolic Częstochowy lub Łodzi kto robił cos takiego lub podobnego. Jeżeli znalazłby się ktoś kto chciałby sie podzielić wrażeniami  proszę o kontakt. Każda pomoc sie przyda.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cinot [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2006,  10:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na[isz do użytkownika PUMA pomoęże ci może, a ja z chęcia się pogapię bo też żem z Czewy
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2006,  21:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeszcze nikt nie włozył oficjalnie RS 2000 do mk3.....więc będziesz przecierał szlaki . Rób fotki i pisz..jak Ci idzie ..pomożesz innym .
 powodzenia -coś czuję ze  zupełnie nie wiesz na co się targnąłeś ..ale cóż trzeba było sie najpierw pytać ..potem silnik kupowac
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maerik   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 42
 Dołączył: 13 Kwi 2005
 Posty: 722
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2006,  21:31 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | LOY napisał/a: |  	  | jeszcze nikt nie włozył oficjalnie RS 2000 do mk3..... | 
 
 Nikt w Polsce bo w niemczech takich jeździ conajmniej kilkanaście, a oficjalnie są w necie dowody na kilka sztuk
   Podobno zamykają licznik bardzo szybko
   Powodzenia!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cinot [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2006,  22:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dodam, że gadałem z kolega na gg i kolega ma cału przód escorta rs2000   
 Czyli ma silni wiazke skrzyniekompa hamulce WSZYSTKO i jezdizl tym wozem jak woz jeszcze bylw  calosci ;-D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2006,  22:53 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | maerik napisał/a: |  	  |  	  | LOY napisał/a: |  	  | jeszcze nikt nie włozył oficjalnie RS 2000 do mk3..... | 
 
 Nikt w Polsce bo w niemczech takich jeździ conajmniej kilkanaście, a oficjalnie są w necie dowody na kilka sztuk
   Podobno zamykają licznik bardzo szybko
   Powodzenia!
 | 
 taaa w niemczech
  zreszta sam kiedyś wklejałem fotke niemieckiej mk3 RS2000 ..ale na naszym podwórku jeszcze fiesty mk3 RS2000  OFICJALNIE NIE BYŁO!...zaledwie kilka dni temu usłyszałem o pierwszej mk2 -cóż podobno nieszczescia chodza parami   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2006,  08:06   Re: swap rs2000 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bart_czewa napisał/a: |  	  | Witam! Właśnie dojeżdżam całkowicie silniczek 1,1 i przygotowuję się do przekładki na rs2000 :-D . Silnik z całym osprzętem leży w garażu i czeka. Szukam kontaktu do kogoś z okolic Częstochowy lub Łodzi kto robił cos takiego lub podobnego. Jeżeli znalazłby się ktoś kto chciałby sie podzielić wrażeniami  proszę o kontakt. Każda pomoc sie przyda.   | 
 
 A co resztą podzespołów??
 
 Hamulce, zawias?? bo chyba nie chcesz tego zostawić na zabawkach od 1,1??
 
 Generalnie wszystko sie pewnie da lae tak jak Loy napisłą zapewne nie dokońca wiesz na co sie porwałęs.
 
 Czekam na rozwój sytuacji, bo kiedyś też miałęm taki plan ale skończyło sie na RS Turbo
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamil   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kami
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Cze 2006
 Posty: 182
 Skąd: Grójec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2006,  08:28 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | LOY napisał/a: |  	  | zaledwie kilka dni temu usłyszałem o pierwszej mk2 -cóż podobno nieszczescia chodza parami | 
 
 co miałeś na myśli....
 |  
				| _________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
 ..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
 
   WAWA Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bart_czewa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2006,  08:31   Re: swap rs2000 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PUMA napisał/a: |  	  |  	  | bart_czewa napisał/a: |  	  | Witam! Właśnie dojeżdżam całkowicie silniczek 1,1 i przygotowuję się do przekładki na rs2000 :-D . Silnik z całym osprzętem leży w garażu i czeka. Szukam kontaktu do kogoś z okolic Częstochowy lub Łodzi kto robił cos takiego lub podobnego. Jeżeli znalazłby się ktoś kto chciałby sie podzielić wrażeniami  proszę o kontakt. Każda pomoc sie przyda.   | 
 
 A co resztą podzespołów??
 
 Hamulce, zawias?? bo chyba nie chcesz tego zostawić na zabawkach od 1,1??
 
 Generalnie wszystko sie pewnie da lae tak jak Loy napisłą zapewne nie dokońca wiesz na co sie porwałęs.
 
 Czekam na rozwój sytuacji, bo kiedyś też miałęm taki plan ale skończyło sie na RS Turbo
 | 
 
 
 Wszystko jest pod kontrolą. Mam całą ćwiatrkę z escorta (tak jak mówił Cinot) i przekładamy wszystko co potrzebne z niego. Przymierzałem się do tego z rok więc wiem w co sie pakuję. Jednak każda rada sie przyda.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2006,  18:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | jest jeden poważny problem, w takiej przekładce... trzeba przerabiać kielich... tzn trochę wyciąć z niego blachy... więc jak dla mnie odrazu takie coś odpada... osłabianie konstrukcji auta przy 150km to coś nie na miejscu... chyba że porządnie to przerobisz naprawdę porządnie! Ale też mnie cholernie ciekawi jak takie coś lata.... 150ps w takiej budzie... Ale podejrzewam, że może ma ze 130-140ps ten silnik, zdrowej rs turbo myślę że miałby problem... |  
				| _________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bart_czewa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2006,  19:12 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piesek napisał/a: |  	  | jest jeden poważny problem, w takiej przekładce... trzeba przerabiać kielich... tzn trochę wyciąć z niego blachy... więc jak dla mnie odrazu takie coś odpada... osłabianie konstrukcji auta przy 150km to coś nie na miejscu... 
 
 
 chyba że porządnie to przerobisz naprawdę porządnie! Ale też mnie cholernie ciekawi jak takie coś lata.... 150ps w takiej budzie... Ale podejrzewam, że może ma ze 130-140ps ten silnik, zdrowej rs turbo myślę że miałby problem...
 | 
 
 no cóż mieć albo być
  planujemy wzmocniena min. z profili żeby po 3 miesiącach nie okazało się że mam dwa samochody   
 
 mnie też ciekawi jak to będzie chodziło a że nie ma 150 ps to jest pewne ale na razie cel nr 1 to włożyć silnik a jak szybko będzie to chodziło i co jeszcze robimy to się zobaczy później
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  10:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | a ja wciaz nie wiem dlaczego ludzie chca wsadzac rs2000 zamiast moim zdaniem lepszego i nowszego konstrukcyjnie zeteca, np 2l z mondeo, zwlaszcza ze taki sie juz miesci do fiesty bez wycinania czegokowiek   |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamil   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kami
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Cze 2006
 Posty: 182
 Skąd: Grójec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  11:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | squadak napisał/a: |  	  | a ja wciaz nie wiem dlaczego ludzie chca wsadzac rs2000 zamiast moim zdaniem lepszego i nowszego konstrukcyjnie zeteca, np 2l z mondeo, zwlaszcza ze taki sie juz miesci do fiesty bez wycinania czegokowiek | 
 
 wiesz dobre pytanie i sam tego nie rozumiem...może chodzi tu o sam fakt że ma sie to RS2000......
 |  
				| _________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
 ..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
 
   WAWA Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  12:26 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Kamil napisał/a: |  	  |  	  | squadak napisał/a: |  	  | a ja wciaz nie wiem dlaczego ludzie chca wsadzac rs2000 zamiast moim zdaniem lepszego i nowszego konstrukcyjnie zeteca, np 2l z mondeo, zwlaszcza ze taki sie juz miesci do fiesty bez wycinania czegokowiek | 
 
 wiesz dobre pytanie i sam tego nie rozumiem...może chodzi tu o sam fakt że ma sie to RS2000......
 | 
 
 chodzi o to ze silniki RS2000 są tanie w zakupie. Całego Rs-a ściągniętego można mieć już za 3 tys pln-ów. Wielu początkujących swapowiczów nieswiadomie uważa zę z racji konstrukcji DOHC ,poprzeczenego umieszczenia i 16V .RS też jest zeteckiem i włozenie go to pestka
  . pozatym wartosć 150Kmz 2 litrów  na pocz lat 90 -tych to był kosmos ..ale nawet dzis robi wrazenie i ...kusi   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamil   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kami
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Cze 2006
 Posty: 182
 Skąd: Grójec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  13:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hm....Dzięki za wyjaśnienie tego...nie pomyślał bym o tym...i masz racje że te 150 kucy robi wrażenie i to nawet ogromne jeszcze w tak lekkiej konstrukcji jak fofi...no i napewno kusi bo wiem to po sobie.... mieć te 150 kucy pod maską w fofi to by było coś....
   
 
 POZDRO...
 |  
				| _________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
 ..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
 
   WAWA Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bart_czewa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  13:18 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Kamil napisał/a: |  	  |  	  | squadak napisał/a: |  	  | a ja wciaz nie wiem dlaczego ludzie chca wsadzac rs2000 zamiast moim zdaniem lepszego i nowszego konstrukcyjnie zeteca, np 2l z mondeo, zwlaszcza ze taki sie juz miesci do fiesty bez wycinania czegokowiek | 
 
 wiesz dobre pytanie i sam tego nie rozumiem...może chodzi tu o sam fakt że ma sie to RS2000......
 | 
 
 Dokładnie
  Jak bym chciał coś nowoczesnego to kupiłbym inny samochód. Dlaczego są ludzie którzy jeżdżą Warszawami albo Wartburgami? Przecierz nie dla tego że są nowoczesne |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maerik   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 42
 Dołączył: 13 Kwi 2005
 Posty: 722
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  13:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie zniechęcaj się - jest to zarąbisty projekt i tyle z mojej strony nt. "po co to robić".   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamil   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kami
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Cze 2006
 Posty: 182
 Skąd: Grójec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  13:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeżeli ktoś lubi dłubać i ma do tego wenę i chęci może zrobić wszystko....czy nie tak jest... |  
				| _________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
 ..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
 
   WAWA Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bart_czewa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  14:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zniechęcić to nie jest w stanie mnie nic  Każdy ma prawo do swojego zdania. Ja chce mieć tylko coś niepowtarzalnego |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kamil   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kami
 Wiek: 41
 Dołączył: 02 Cze 2006
 Posty: 182
 Skąd: Grójec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2006,  14:11 | 
 |  
               | 
 |  
               |       
 podoba mi się to podejście do sprawy
 |  
				| _________________ ..::Zawsze warto spróbować aby nie żałować::..
 ..::Rzeczy trudne można zrobić od razu , dopiero niemożliwe wymagają trochę czasu::..
 
   WAWA Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |