[MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu |
Autor |
Wiadomość |
hbr
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 23:27 [MK3] Dławi się przy dodawaniu gazu
|
|
|
Objawy:
dławienie się przy dodaniu gazu, nierówna praca na jałowych obrotach, słychać trzaski w pobliżu świec.
Przewody maja 6k km (Bosch), świece 8k. Jaka diagnoza? Znowu przewody? Czy może jakiś nowy bajer, kopułka np? |
_________________ --== fkp wawa team ==--
"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Mar 2010, 18:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 23:30
|
|
|
ten nowy bajer to zapewne silniczek krokowy |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
hbr
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 1 Wrz 2006, 23:37
|
|
|
Cytat: | ten nowy bajer to zapewne silniczek krokowy |
Nie sądzę. Po pierwsze obroty nie falują, tylko się przydławia na ok. pół sekundy, a po drugie ten objaw tylko na lpg występuje. Lpg jest bardziej wrażliwe na niedociągnięcia zapłonu, dobrze kojarzę? |
_________________ --== fkp wawa team ==--
"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2 Wrz 2006, 00:40
|
|
|
hbr napisał/a: | Cytat: | ten nowy bajer to zapewne silniczek krokowy |
Nie sądzę. Po pierwsze obroty nie falują, tylko się przydławia na ok. pół sekundy, a po drugie ten objaw tylko na lpg występuje. Lpg jest bardziej wrażliwe na niedociągnięcia zapłonu, dobrze kojarzę? |
ja mialem to samo i wymienilem swiece i przewody ale dławienie bylo nadal wiec pojechalem do gazmanow na regulacje ktora i tak musiala byc bo po 25tyskm i teraz wszystko gra i buczy ponoc byly filter gazu zawalony...
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
pawloplus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 00:49
|
|
|
hbr dołącze sie do postu... Umnie są takie same objawy tyle ze na gazie i na benzynie... Dodatkowo dochodzi strzelanie z gaźnika... Powiem tak ze przewody mają około 6 tyś km(BOSCH) tak samo jak świece(NGK V-LINE 7). W nocy zauważyłem tak zwane przebicia na 3 garach i świecenie przewodów na niebiesko... Znowu przewody??? Czy świece do wymiany??? Czy może coś innego??? Pomocy |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 01:02
|
|
|
po pierwsze trzeba ustawić luz zaworowy . Przewody i świece wymienia każdy a jak pokazuje moja praktyka najczęściej one sa niewinne . |
|
|
|
|
pawloplus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 01:14
|
|
|
diodalodz a skąd wynikaja przebicia??? Dodam ze przebicia są w dolnej czesci przewodów.... |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
|
hbr
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 10:31
|
|
|
diodalodz napisał/a: | po pierwsze trzeba ustawić luz zaworowy . Przewody i świece wymienia każdy a jak pokazuje moja praktyka najczęściej one sa niewinne . |
Ustawiłem pare dni temu. |
_________________ --== fkp wawa team ==--
"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 12:04
|
|
|
to generalnie trzeba sprawdzić MAP sesnor i liniowość CPP . Zrób diagnostyke kompa moze coś wyświetli . |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Wrz 2006, 22:51
|
|
|
Ok. Dioda
Zawory mam git regulowane po porażce w Boszkowie , kable nówka od szynszyla świece motocrafta, krokowiec i cpp chodzi jak złoto, autko sie zbiera i wszystko jest git..............tylko chwilę jak zimny ciutkę się dusi.... :? ?
Masz pomysł? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2006, 00:03
|
|
|
chwilowo nie mam. Ale nie jest to zamknięta kwestia . Bo moze na coś jescze wpadne . |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Wrz 2006, 23:59
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | Ok. Dioda
Zawory mam git regulowane po porażce w Boszkowie , kable nówka od szynszyla świece motocrafta, krokowiec i cpp chodzi jak złoto, autko sie zbiera i wszystko jest git..............tylko chwilę jak zimny ciutkę się dusi.... :? ?
Masz pomysł? | Jeśli chodzi o to przyduszenie przy gwałtownym dodaniu gazu, to nic nie zrobisz,bo to jest cholerne 1,1 i niestety tak ma. Ja mam silnik po kompletnej kapitalce i też mi się lekko przydusi gdy nagle wcisnę gaz. Zaznaczam że wszelkie czujniki mam na bank sprawne, a na 3000 km od remontu nie wziął oleju nawet milimetra z miarki (Castrol HighMileage) o 1,3 nie piszę, bo wolę wyremontować 1,8 130km i go wsadzić w budę od 1,3. A plany są w trakcie realizacji ... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 10:36
|
|
|
No powiem tam 1,1 nawet na paliwie lotniczym z Apollo 11 nie ma wigoru |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 13:51
|
|
|
diodalodz napisał/a: | No powiem tam 1,1 nawet na paliwie lotniczym z Apollo 11 nie ma wigoru |
a pamiętasz 1.1 od Staszka w ZG-jak na 1.1 miala wigor a normalna seria jest:)
sorki za OT
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
TicTac
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomasz
Wiek: 37 Dołączył: 03 Wrz 2006 Posty: 71 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 18:36
|
|
|
U mnie tez sie dlawi i ma zamiar czasem zgasnac...wogole obrotki nie sa do konca rowne. Diagnostyke przeszedl i silnik krokowy jest sprawny. CPP wymienione, swiece, kable i cewka nowe wiec juz nie mam pomyslu. Jutro jeszcze moze bede wywalal katalizator bo na przegladzie powiedzieli ze "slychac go", ale nie wiem czy to moze byc przyczyna ?? |
|
|
|
|
Marcinus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 42 Dołączył: 24 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 18:55
|
|
|
Jak katalizator zapchany to może sie dławić i jest zamulny strasznie wrzuć rurke zamiast kata |
|
|
|
|
ciaastus [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 20:22
|
|
|
Ja mam 1.3 i też mi się zadławia na ułamek sekundy. Na benzynie to było zadławienie, a na gazie ... boom. I co: przewody (zamienniki) miały niecałe 2 miesiące. Swieciły w nocy tuż przy świecach. Na świecach (nówki, oryginał) porobiły sie aż ścieżki od iskrzenia.
Dziś kupilem świece i przewody motorcrafta, jutro wymiana, zobaczymy. |
|
|
|
|
hbr
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Hubert
Wiek: 38 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 22:19
|
|
|
ciaastus napisał/a: | Dziś kupilem świece i przewody motorcrafta, jutro wymiana, zobaczymy. |
Napisz koniecznie o efektach wymiany. |
_________________ --== fkp wawa team ==--
"Fords are magnificent in every word" J. Clarkson |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 22:49
|
|
|
jackrzec, tak myślałem. Właśnie o to chodzi że przydusi się lekko tylko jak zimny na niskich biegach przy gwałtownym wciśnięciu. Po kilku minutach jest ok, jak tylko się troszkę zagrzeje i od razu reaguje na pedał gazu.
Cytat: | I co: przewody (zamienniki) miały niecałe 2 miesiące. |
Też mnie kusi żeby moje w cholere wysłać, może było by lepiej . Kable mam nowe, ale nie oryginał.......Eeeee jeszcze poczekam. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 7 Wrz 2006, 22:53
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | jackrzec, tak myślałem. Właśnie o to chodzi że przydusi się lekko tylko jak zimny na niskich biegach przy gwałtownym wciśnięciu. Po kilku minutach jest ok, jak tylko się troszkę zagrzeje i od razu reaguje na pedał gazu. |
Mam dokładnie to samo. Przewody i swiecie nowiutkie (ngk v-line i champion). Ale towarzyszy temu falowanie obrotow na luzie wiec mysle ze to krokowiec. Z tym ze jak sie troche rozgrzeje to wszelkie objawy ustaja. Bede musial go przeczyscic i sprawdzic miernikiem, a jak cos to mam zapasowy. Dam znac czy objawy ustaną |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
|