| 
		Wyciek oleju z półosi | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 bartboro [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Cze 2006,  20:49   Wyciek oleju z półosi
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam, 
 
W piatek mech. wymienil mi simeringa na półosi od strony skrzyni bo ciekł mi olej i dzisiaj znowu to samo, osłona skrzyni biegów cała w oleju. Co może być przyczyną? Czy mógł znowu paść ten uszczelniacz? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Lut 2010,  21:16, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lokmen  		  
		 
         Zeus
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Cze 2006,  21:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jeśli ten uszczelniacz był dobrej firmy oraz dobrze założony to winna w takim przypadku jest półoś - ma za duże wrobienie (zrobił sie rowek) na styku z uszczelniaczem. Wymiana nie da - pozostaje albo wymiana na dobrą półoś albo kombinowanie z simmeringiem o mniejszej średnicy wewnętrznej... | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Cze 2006,  00:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wrzuć bieg np 2 . stań nad silnikiem i bujaj autep przód tył przód tył i patrz na półosie . Jeśli beda sie rusza lewo prawo to niestety ale łożyska mechanizmu różnicowego powiedziały dowidzenia i jakiego być simeringu nie wsadził to i tak go rozwali . Chodzi o ruszanie sie przegubów od lewego koła w strone prawego i od prawego do lewego . Zebyś sobie nie pomyślał ze nie moga sie ruszac zgodnie z ruchem kół . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rycho  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Wiek: 50  Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2006,  08:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dioda mógłbyś sprecyzowac ?? O jakie ruchy chodzi ?? masz na myśli, że półoś się przemieszcza lewo prawo ??
 
Czy uszkodzenie tych łożysk może powodowac drgania przy przyspieszaniu ??
 
Rycho | 
             
						
				_________________ JetCar XR2
 
 
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 
Robią syf i w tym syfie się tarzają
 
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Cze 2006,  13:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak ponadto auto przy mniej wiecej 110 wpada w rezonans i zaczyna trzepać kierownica . Jak stoisz przed silnikiem i obserwujesz półosie to przy bujaniu autem z wrzuconym biegiem oba przeguby wewnętrzne zaczynaja sie ruszać od lewej do prawej i przy okazji troszke sie obracaja co jest normalne. Dodatkowy objaw to pukanie przy zmianie biegów . Albo po jeździe do tyłu na wstecznym zatrzymaniu sie wyrzuceniu na luz i puszczeniu sprzęgła słychać takie stuknięcie . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rycho  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Wiek: 50  Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Cze 2006,  08:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki, czyli szykuje mi się rozbieranie skrzyni :(, a może to jednak przegub   :D:D
 
 
Rycho | 
             
						
				_________________ JetCar XR2
 
 
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 
Robią syf i w tym syfie się tarzają
 
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Cze 2006,  12:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               z tym rozebraniem to był bym ostrożny . Bo nie wykluczone ze beda calowe łożyska i tzw dupa    Trzeba by jedna poświęcić i rozebrać i pomierzyć . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.