Hamulce - wentylowane a niewentylowane |
Autor |
Wiadomość |
yara
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 45 Dołączył: 15 Lis 2004 Posty: 40 Skąd: kraków
|
Wysłany: 19 Mar 2006, 13:10 Hamulce - wentylowane a niewentylowane
|
|
|
Witam!
Przymierzam się do wymiany tarcz hamulcowych i mam pytanie czym się różnią wentylowane od niewentylowanych i które polecacie.
Pozdrawiam! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Lut 2010, 14:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Mar 2006, 14:03
|
|
|
różnia sie tym że jedne sa nie wentylowane a drugie wentylowane . Hm przekładka jest możliwa tylko z auta które miało wentylowane . Jeśli masz nie wentylowane to musisz zmienić klocki zaciski i tarcze . Prawdopodobnie jeszcze do kompletu serwo i pompe . Wentylowane lepiej odprowadzaja ciepło przez co auto lepiej hamuje . |
|
|
|
 |
strzala17
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 21 Skąd: Szcze/Gryfice
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 11:08
|
|
|
jak chcecie coś wymieniac to do mnie walcie jak w dym posiadam cześci nowe o cenach hurtowych , a co do tarcz to mi sie wydaje ze z nie wentylowanych wymienia sie na wentylowane i to tylko tyle a niejszcze jakieś zaciski to jest moje zdanie |
_________________ Częsci nowe , orginalne , ceny hurtowe wszystkie auta
Kontakt GG : 9093045 |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 13:02
|
|
|
To zmierz grubość tarczy litej i wentylowanej, odpowiedź sama się nasunie. Co do wymiany serwa i pompy to już lekka przesada.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
Fred [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 13:08
|
|
|
strzala17 napisał/a: | a co do tarcz to mi sie wydaje ze z nie wentylowanych wymienia sie na wentylowane i to tylko tyle a niejszcze jakieś zaciski to jest moje zdanie |
boże patrzysz a nie grzmisz czy ty kiedykolwiek wymieniałeś sobie sam klocki hamulcowe? przecież jakbyś wsadził tarcze wentylowane i nie zmienił zacisków to zamiast klocków byś musiał chyba włożyć same blaszki od zużytego całkowiecie klocka i na tym jeździć co równałoby sie momentalnemu zniszczeniu tarcz |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Mar 2006, 19:15
|
|
|
hm serwo jak serwo ale w większosci aut jest tak że jesli sa tarcze wentylowane to sa inne zaciski . O wiekszej srednicy tłoczka . A co z tym idzie musi być więsza wydajność pompy . Zobacz w katalogu czy XR2 i 1.1 ma takie same pompy hamulcowe bo cos mi sie nie wydaje . A jak masz wydajniejsza pompe to musisz mieć delikatniejsze serwo żeby sie nie zabić na lodzie . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.