| Otwarty przez: PumaRST 13 Mar 2013,  07:41
 | KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2005,  10:05   KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich, Ci którzy czytali post dotyczący mojej FRST, http://www.fiestaklubpols...opic.php?t=7868
 natkneli sie na opis mojego kumpla KureckiGTT, który duzo pracy i czasu poświecił mojemu autku. Teraz nadszedł czas na jego!! Jest to Renault R5 GT Turbo z 1988 roku, o pojemnosci 1400cm i mocy 120KM. Auto zasilane LPG ( z wiadomych względów). Jego czas na 1/4 mili to 15,440. Przy doładowani 1,1 bara (choc pompowalismy nawet 1,8bara).
 Auto seryjnie wyposażone w turbine Garrett T2 i doładowaniu 0,7 bara.
 Plan zakłada wsadzenie 2,0 8v z Renault Laguna 1995 rok oraz uturbienie tego silnika. Nie pisałem nic wczesniej na ten temat poniewaz szukalismy silnika w odpowiednim stanie i za odpowiednia kase. Silnik juz jest (a dokładnie dziś wieczorem wyjmiemy go z Laguny). Orginalne R5GTT było na gaźniku i zapłonie starego typu a ten silnik co bedzie jest to pełny wtryski i bardziej skomplikwana elektronika.
 Pozwalam sobie pisac ten post i opisywac kolejne etapy pracy nad autem ponieważ bede brał czynny udział w tym Projekcie. efekt zamieżony to 2,0 8v GT Turbo o mocy około 200KM Power by LPG.
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez PumaRST 3 Lut 2007,  01:28, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2005,  15:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | ma to ospojlerownie z okresu swojej młodości  Z wyglądu jest to orginalne GTT. Pokaże fotki juz jutro może. |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2005,  15:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | To ja czekam na efekt i dodam cos od siebie... czyli maly opis R5GT 202KM 
   
 Pozdrawiam i czekam na efekty pracy...
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sie 2005,  16:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wg. mnie  te wloty potrzebne sa do chlodzenia silnika i turbo... bo nic nie wspomnieli o IC... a tylna "lotka" zeby dociskala renate do gleby...
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sie 2005,  10:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak jak pisałem kilka fotek na wstepie żeby zaprezentowac auto: 
 1) roboty blacharskie jesień zeszłego roku:
 
   
   2) komora silnika w trakcjie naprawy ostatniej zimy:
 
   3) silnik 1400cm 8v Turbo, oraz turbo garrett T2:
 
   
   4) sprężyny sportowe Ventura:
 
   4) I TO CO NAJWAŻNIEJSZE, DAWCA SILNIKA RENAULT LAGUNA:
 
   
   
 CDN.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | RKRman   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 52
 Dołączył: 06 Cze 2004
 Posty: 454
 Skąd: z podkarpacia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sie 2005,  23:24   5-tka |   
 |  
               | 
 |  
               | HEJ   
 ...fajne  autko ..podobnym pomyka  kolega w Krośnie  tylko serducho 1.8...ale troche pracy też  włożył...co  zresztą  widać :
 
 
   
   
   
   
 ...kolorek  może nie za bardzo szczęśliwy , ale  z bliska  na prawde widać dopracowanie w szczegółach...
 ..za jakiś czas  chętnie  zobacze inny egzemplarz , na pewno jeszcze bardziej ciekawszy ..
 
 POZDRAWIAM  ;-) góral
 |  
				| _________________ fajnie było ją mieć
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Wrz 2005,  09:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i prace ruszyły wczoraj około 13. graty do wsadzenia:
 
   
   Ostatnie spojżenie na 1400 Turbo.
 
   A tu już 2,0 8v i prace nad kolektorem:
 
   
   
 Dziś prace nad kolektorem i elektryką
  , mamy nadzieje że do soboty wszystkoe bedzie poskładane, a jedynie w poniedziałek pojedziemy zdjąć imobilajzer z kompa i odpał  . Niestety chwilowo w planie zaszły zmiany, na początku bedzie to 2,0 8v N/A, a w ciągu miesiąca moze dwóch 2,0 T.
 C.D.N.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sty 2006,  16:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na chwile obecną auto pomyka sobie jako 2,0 8v N/A a prze zime zbierają sie zabawki do uturbienia. znaczy sie IC, tłumik końcowy pod nowy wydech 2,5" , rury na ten wydech, itd.
 
 Co do jazdy to jest ona bardzo ciekawa, ale silnik jest stłumiony kolektorem wydechowym pod turbine wiec troche mu brakuje do seryinych 115KM. Ale i tak jest dość fajnie.
 
 Ciąg dalszy na wiosne
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KureckiGTT   
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 02 Wrz 2005
 Posty: 32
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2006,  22:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | a oto moja nowa zabaweczka   
   
 
   
 
   
 Przyszedł czas zająć się troche swoja fura na tapete trafiła turbospreżarka. Rozebrałem sztuke zeby ja skontrolować a przy okazji wypolerować muszle zeby przypominała Turboneticsa
   Po rozebraniu
 
 
   
 Kontrola wywazenia
 
 
   
 Z cyklu zabawki do 5 chłodniczka oleju:
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2006,  22:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i mamy 2,0 Turbo   Auto chodzi niesamowicie przyjemnie, doładowanie około 0,5 Bara, trzeba to dobrze dostroić i na Hamownie pojechać.
 
 Pierwsze zdjecia:
 
 
     
 Dokładniejszą relacje zrobi własciciel.
 
 PS. Narazie nie możemy znaleść trakcji
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | GienekWichura   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Turbo
 Dołączył: 05 Cze 2004
 Posty: 309
 Skąd: Puck
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Mar 2006,  06:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Marcin ja coś czuję że wyślę wam tą turbinę fachowcy. Wstawimy zawór upustowy od T3 i gra muzyka. Będzie żwawa i szybka i zarówno będzie
 zapodawać dużo powietrza:) Do 1,6 idealnie. Nie wiem jak by pompowała przy 2,0
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2006,  17:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | spalanie jest nie znane, ale spore, 
 a jeśli chodzi o sprzęgło to jest seryjne z Laguny 2,0.
 
 Pozdro
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KureckiGTT   
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 02 Wrz 2005
 Posty: 32
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  08:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | nowa zabawka czyli dalszy ciag modyfikacjii  8) 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bonus   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 11 Lip 2005
 Posty: 64
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Paź 2006,  20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta 	  | Cytat: |  	  | Poskramiacz Fiest.... wszystkich:) | 
 |  
				| _________________ nr gadu 5593077
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Paź 2006,  20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | robili w renówkach jakieś szpery na fwd ?? zeby coś dało sie do 5 przeszczepić ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Paź 2006,  21:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Bonus napisał/a: |  	  | zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta 	  | Cytat: |  	  | Poskramiacz Fiest.... wszystkich:) | 
 | 
 
 Odpowiedz na cztery pytania :
 1 widziałeś fiestę z silnikiem 2.2 T ?
 2 z jakiego escorta pochodzi 2.2T ?
 3 widziałeś R5 Kureckiego ?
 4 wiesz o czym mówisz ?
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Paź 2006,  22:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Gebal napisał/a: |  	  | robili w renówkach jakieś szpery na fwd ?? zeby coś dało sie do 5 przeszczepić ??
 | 
 
 nie robili nic seryjnie, zawsze można coś wsadzić do tej skrzyni co jest ale to duzo kasy tzreba na ta operacje.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2006,  21:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | [quote="Żółwik Tuptuś"]  	  | Bonus napisał/a: |  	  | zapewne prócz fiest 2.2T z eskorta 	  | Cytat: |  	  | Poskramiacz Fiest.... wszystkich:) | 
 | 
 
 Odpowiedz na cztery pytania :
 1 widziałeś fiestę z silnikiem 2.2 T ? nie
 2 z jakiego escorta pochodzi 2.2T ? zgnitego
 3 widziałeś R5 Kureckiego ? yes  bigok
 4 wiesz o czym mówisz ?  kaput
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arekT [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2006,  14:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | przecież nie ma escortów 2.2:) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czarny   
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Arek
 Wiek: 49
 Dołączył: 17 Kwi 2006
 Posty: 53
 Skąd: mikołajki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Lis 2006,  23:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam!! jak strojenie reni? bardzo mnie ciekawi wynik z hamowni i dane na ćwiartke. piszcie co knujecie w tym małym potworze jeszcze bo długo było cicho. pozdrawiam!! |  
				| _________________ Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |